Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

en DBR is dus nummer 38 *O*


hoewel het allemaal zeer voorspoedig gaat, moet ik in verband met een huidig tekort aan aanmeldingen voor voorrijders nu een maximum aantal deelnemers instellen

max 50 :j
dan hebben we 2 groepen van 25, om alles een beetje rijdbaar te houden

Ik heb een ovb aanmelding, maar die brengt geen extra 2 wielen mee. Mevrouw IQski stapt misschien achterop. Dan zullen we waarschijnlijk niet op de GSR600 komen, maar met de CBF500 (aka pruttelflopje), die is wat prettiger voor de achterop zitster. En dan haken we bij de langzamere ploeg aan. Zie ik ook eens wat van eigen provincie :o
 
Hier nog 2 x OVB voor de Brêge's; we komen zaterdag 11-08 terug van vakantie dus afhankelijk van hoe laat en in welke staat we weer thuis zijn gaan we zondag's graag mee. *D
 
En ik probeer mijn dochter over te halen om ook mee te rijden, op haar eigen fiets dan.
 
hmmm, thuiswedstrijd :] :] ,'t is iig een Sevenfifty waardige rit


zal de datum noteren en misschien.... heel misschien ben ik er wel bij en dan als extra heel misschien de kleine jongen ook mee op zijn eigen brommert :]
 
met fototoestel? :P

foto-ani.gif



crossycool.gif



LMBO.gif



crossywavedouble.gif
 
en bijgewerkt *O*


43 :')

als ik geweten had dat dit zo'n succes was, had ik vaker een ritje in deze omgeving georganiseerd :')
 
@ Remond :W ,,leuk deze rit,lees hier zo nu en dan ff mee :P

In de route Makkum (lunch?lijkt me het beste op het strand ;) )>Workum ligt op dit moment nieuw asfalt op 'mijn circuit',echter het stuk langs de dijk is nog steeds afgesloten ivm het verbeteren van de bermen(duurt lang :X ) hou het ff in de gaten ;)

:W
 
Laatst bewerkt:
@ Remond :W ,,leuk deze rit,lees hier zo nu en dan ff mee :P

In de route Makkum (lunch?lijkt me het beste op het strand ;) )>Workum ligt op dit moment nieuw asfalt op 'mijn circuit',echter het stuk langs de dijk is nog steeds afgesloten ivm het verbeteren van de bermen(duurt lang :X ) hou het ff in de gaten ;)

:W

Vorige week werden wij ook van de route af gehaald tussen workum en makkum. Omleiding vanaf Gaast. Was niet erg, kon ik mooi via Tjerkwerd mooi slingeren tot aan iJlst aan toe. :]
 
Graag een ovb'tje. Nog nooit in Friesland gereden, maar weet niet of ik dan iets te doen heb.
 
Terug
Bovenaan Onderaan