Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

thanks :)

enne, 't gaat niet om de fiets, maar om wat je ermee doet... ik ben nog heel erg nat achter de oren :-P

daarnaast is een 14 jaar oude S3 niet heel leuk qua garagerekeningen ... of bandenprijzen... :-/
volgens mij zullen de rekeningen niet heel anders zijn dan bij elke andere motor hoor ;)

bandenmaten zijn behoorlijk universeel, en olie verversen is olie verversen
en die kwaak, ziet er leuk uit hoor :Y
 
thanks :)

enne, 't gaat niet om de fiets, maar om wat je ermee doet... ik ben nog heel erg nat achter de oren :-P

daarnaast is een 14 jaar oude S3 niet heel leuk qua garagerekeningen ... of bandenprijzen... :-/


je bent toch engineer... dus garage rekeningen zou je niet hoeven hebben ;)
alleen onderdelen en eventueel wat gereedschap
 
ja, zo ongeveer wel :Y

ga je nog mee de 12de augustus ??valt mee hoor, ze rijden hier ook in 'gewone volvo's'
en het stikt ervan? mwoah, die ene veldwachter in Friesland, denk niet dat we daar last van zullen krijgen ;)

en wat je moet doen? nouja, aanmelden dus :9
en dat had je gedaan in het topic, dus ik had je gister al toegevoegd in de deelnemerslijst ;)

en dan is het een kwestie van wachten, en op de 12de augustus inderdaad op de opgegeven startlocatie op tijd verschijnen
verzamelen vanaf 10.30, rijden vanaf 11.00

als je daar eerder wilt zijn be my guest, de mcdonalds is open vanaf 09.00 uur ofzo?
koffie hebben ze wel :+


oke thnx! en tot de 12de dan! :]
 
je bent toch engineer... dus garage rekeningen zou je niet hoeven hebben ;)
alleen onderdelen en eventueel wat gereedschap

haha, ik doe veel zelf, maar ik moet binnenkort de kleppen+ injectie laten stellen.

geen gereedschap en ervaring genoeg voor.. plus: geen uitleescomputer...

daarnaast; een 14 jaar oude brit kost meer dan een stuk jongere japannert :)

(moet wel zeggen dat t nog wel te doen is, maar ik had minder kosten gehad met een fazertje ofzo... maar daar kan je dan ook niet zo achterlijk hard en lawaaiig mee wegtrekken bij het stoplicht :] )

de achterband is wel een flink duur maatje... 260 euro voor 1 bandje... dat kan best goedkoper.. nu ga ik wel weer redelijk beschaafd met mn gas om dus vreet ik ze niet in 4000 km op :P
 
260 euro voor één achterband :o ? Hoe ver heb je voorover moeten bukken om zo hard genaaid te worden :X ? Heeft toch 'gewoon' een 190/15 17" band eronder? Beetje band in die maat zit zo rond de 150 á 170 euro, met omleggen erbij hoef je echt niet boven de 210,- euro uit te komen :N

Voor nog minder dat dat geld heb ik voor de Twin een complete set banden, inclusief binnenband en omleggen :X
 
Laatst bewerkt:
260 euro voor één achterband :o ? Hoe ver heb je voorover moeten bukken om zo hard genaaid te worden :X ? Heeft toch 'gewoon' een 190/15 17" band eronder? Beetje band in die maat zit zo rond de 150 á 170 euro, met omleggen erbij hoef je echt niet boven de 210,- euro uit te komen :N

Voor nog minder dat dat geld heb ik voor de Twin een complete set banden, inclusief binnenband en omleggen :X

woeps, dat was de setprijs :$
 
toch zul je de eerste niet zijn die de bandjes gewoon bij de dealer haalt en wel 260 of meer voor 1 band betaald ....
 
260 euro voor één achterband :o ? Hoe ver heb je voorover moeten bukken om zo hard genaaid te worden :X ? Heeft toch 'gewoon' een 190/15 17" band eronder? Beetje band in die maat zit zo rond de 150 á 170 euro, met omleggen erbij hoef je echt niet boven de 210,- euro uit te komen :N

Voor nog minder dat dat geld heb ik voor de Twin een complete set banden, inclusief binnenband en omleggen :X

Kan best hoor, hier vroegen ze 330 voor een mpr3 achter incl montage....
Kreeg je wel een dikke 30% korting hoor, ahja vaste klant he? 270 voor jou.

Hmm toch maar doorgereden naar de volgende .....
 
woeps, dat was de setprijs :$

Tip van de dag!
Ik haal mijn bandjes altijd (nja, al wel 1 setje! :o ) in Bleiswijk. Is een vent die gewoon in een schuurtje motorbandjes verkoopt voor een heeeeel leuk prijsje :Y
Moet je ff googlen: motorbanden bleiswijk, prijslijst staat op de site ;)
 
Mensen! Ik kom weer 1 iemand meer aanmelden voor de toer! Een Kennis van me gaat ook nog mee! *O* :P

Kan niet wachten voordat het zover is! Heb er echt zin in.. Hopelijk is het weer dan wel een stuk beter bij gedraaid! :?

Ook hier nog even mijn 10 daagse motor vakantie. We hebben zo'n 1636km afgelegd in totaal! Het was geweldig! 5 landen gezien: Nederland, Belgie, Frankrijk, Luxemburg en Duitsland.

Linkie:
MotorVakantie 2012 by Kevin Wiendels
 
Laatst bewerkt:
Tip van de dag!
Ik haal mijn bandjes altijd (nja, al wel 1 setje! :o ) in Bleiswijk. Is een vent die gewoon in een schuurtje motorbandjes verkoopt voor een heeeeel leuk prijsje :Y
Moet je ff googlen: motorbanden bleiswijk, prijslijst staat op de site ;)

thanks voor de tip

er staat net 2000 op mijn bandjes, dus ik kan nog ff :]
 
toch zul je de eerste niet zijn die de bandjes gewoon bij de dealer haalt en wel 260 of meer voor 1 band betaald ....

had me er nog niet in verdiept.. is mn eerste motor en liggen net nieuwe bandjes onder..

ben wel zoiemand die zichzelf suf zoekt naar een goede prijs... alleen nog niet gedaan :P
 
Ach, ik vond de dertig procent korting van motoport ook wel goed met 300 voor een setje. Wilde toch even persoonlijk advies voor het type band.
 
Ik ben der ook bij :)
Het is wel een beetje geschikt voor oldtimers ?
ik heb er 3 staan , maar de mooiste gaat maar 80km/h .
Of is dat echt te langzaam ?
 
Ik ben der ook bij :)
Het is wel een beetje geschikt voor oldtimers ?
ik heb er 3 staan , maar de mooiste gaat maar 80km/h .
Of is dat echt te langzaam ?

als 'ie er een beetje vlot komt en je kan vlot door de bocht denk ik dat t wel goed moet zitten hoor :) 't is een newbies rit... dus er zitten newbies bij (zoals ik :X )
 
Ik ben der ook bij :)
Het is wel een beetje geschikt voor oldtimers ?
ik heb er 3 staan , maar de mooiste gaat maar 80km/h .
Of is dat echt te langzaam ?
Er wordt in een snelle en een langzame groep gereden, dus dat komt wel goed. Ik denk niet dat de minder snelle groep met 80+ over die dijkweggetjes gaat racen. :+
 
Hopelijk zijn de groepen dan een beetje eerlijk verdeelt...

hoe bedoel je? dat je als snelle rijder per se in de langzame groep moet? :+



andere vraag: heeft iemand bij de AC de meern / rotterdam/den haag pre-meet navi op zijn of haar motor?

ik kan mn autonavi er wel op zetten anders. dus dan komen we wel in joure (ook zonder navi trouwens, maar met is natuurlijk handiger)
 
je bent bang da je verkeerd rijd op de A6 ? :')

bij utrecht gewoon op almere/lelystad aan, eenmaal op de A6 alsmaar doorrijden tot rotonde joure
dan het juiste voorsorteren vak kiezen, en joure binnenrijden

dan zie je de mc donalds ook al
 
je bent bang da je verkeerd rijd op de A6 ? :')

bij utrecht gewoon op almere/lelystad aan, eenmaal op de A6 alsmaar doorrijden tot rotonde joure
dan het juiste voorsorteren vak kiezen, en joure binnenrijden

dan zie je de mc donalds ook al

Er staat dat ik t zonder navi ook wel kan vinden. Denk ik. Ik kom daar nooit :p
 
Terug
Bovenaan Onderaan