Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

Helaas, ik hield het al een tijdje in de gaten, maar ga 9 augustus met vakantie, de zon maar opzoeken met dat dramaweer hier.
Jullie iig een prachttocht gewenst!
 
@Rnej

Wij hebben geen navi. Maar ik rij er zo heen hoor.... (heb alleen nog nooit in zo`n groeps vorm gereden, ik vindt het niet erg om achter iemand aan te rijden maar om de weg te wijzen vindt ik ook niet erg, ik pas me gwn aan)
Ben namelijk monteur en zit door heer NL dus een lopend stratenboek hoe ze dat hier zo mooi zeggen ;) Deze week in Middelburg,Wieringermeer en Assen gezeten. 2,5 week geleden nieuwe auto van de zaak gekregen staat inmiddels zo`n 6000km op XD
 
Laatst bewerkt:
de A6 ken ik wel, ooit 2x geweest, maar utrecht en die omgeving... :?

magoed, ik ben dus blijkbaar raar ofzo :')

Nee hoor, je bent helemaal niet raar, hooguit apart :')

Voor jou is het gewoon de A15 naar Gorinchem pakken, dan de A27 op richting Utrecht. A27 helemaal uitrijden en dan de A6 op richting Zuid-Zweden. :+
Maar ik zie dat je waarschijnlijk naar de pre-meet gaat in de omgeving Rotjeknor. En als je dan met z'n 4-en verdwaald, is het minder erg, iets met gedeelde smart... O-)
 
Nee hoor, je bent helemaal niet raar, hooguit apart :')

Voor jou is het gewoon de A15 naar Gorinchem pakken, dan de A27 op richting Utrecht. A27 helemaal uitrijden en dan de A6 op richting Zuid-Zweden. :+
Maar ik zie dat je waarschijnlijk naar de pre-meet gaat in de omgeving Rotjeknor. En als je dan met z'n 4-en verdwaald, is het minder erg, iets met gedeelde smart... O-)

Of je pakt A15 van Gorinchem naar Nijmegen.
Vervolgens de A50 naar Arnhem.
Stukje A12 en dan weer de A50 richting Apeldoorn.
Dan de A1 richting Amersfoort.
Bij Amersfoort vervolgens de A28 op richting Zwolle.
Bij Meppel de A32 op richting Heerenveen.
Dan nog een klein stukje A7 richting Joure en dan ben je er al!

Anders doen we een pre-meet bij Carpoolplaats Gorinchem?
Dan rij ik wel voorop _O- *D
 
Laatst bewerkt:
@Rnej

Wij hebben geen navi. Maar ik rij er zo heen hoor.... (heb alleen nog nooit in zo`n groeps vorm gereden, ik vindt het niet erg om achter iemand aan te rijden maar om de weg te wijzen vindt ik ook niet erg, ik pas me gwn aan)
Ben namelijk monteur en zit door heer NL dus een lopend stratenboek hoe ze dat hier zo mooi zeggen ;) Deze week in Middelburg,Wieringermeer en Assen gezeten. 2,5 week geleden nieuwe auto van de zaak gekregen staat inmiddels zo`n 6000km op XD

in de driehoek Amsterdam - Vlissingen - dordrecht/breda weet ik alles te vinden, ook in de steden zelf kan ik veel vinden zonder navi of google maps :)

en ik kan blind naar oostenrijk rijden, maar ik kom nooit ten oosten van zoetermeer... of dordrecht (waar ik woon) ... dusja...
 
Nou dan hoeven ons toch niet druk te maken om zo`n navi..... (deden we dat eigenlijk wel dan)
Verder nog weinig aanmeldingen uit onze hoek.... Owja terug rij ik misschien wel iets anders maar dat bekijk ik pas in middag zelf. Want mss dat we met een groep terug over de Afsluitdijk gaan namelijk.
 
Nou dan hoeven ons toch niet druk te maken om zo`n navi..... (deden we dat eigenlijk wel dan)
Verder nog weinig aanmeldingen uit onze hoek.... Owja terug rij ik misschien wel iets anders maar dat bekijk ik pas in middag zelf. Want mss dat we met een groep terug over de Afsluitdijk gaan namelijk.

ik maakte me niet druk, ik vroeg het gewoon. Ik ga hoe dan ook mn bike voorbereiden op navi, en mn autonavi erop zetten tot ik geld heb voor motornavi (mocht ik besluiten uberhaupt speciale motornavi nodig te hebben)
 
Kan ik mijn nog o.v.b opgeven. Als het goed is kom ik net een dag eerder terug van vakantie dus daarom o.v.b *D

Heb nog nooit mee gereden met zo'n grote groep en lijkt me echt wel leuk maar dus wel een newbie :9
 
Kan ik mijn nog o.v.b opgeven. Als het goed is kom ik net een dag eerder terug van vakantie dus daarom o.v.b *D

Heb nog nooit mee gereden met zo'n grote groep en lijkt me echt wel leuk maar dus wel een newbie :9

een newbie op een R1.... dan hou je ons in ieder geval wel bij :9

(ik ben ook een newbie, maar ik heb "maar" 110 PK in mn triumph zitten :] )
 
Ik twijffelde even over het aantal pk`s, dus heb even het boekje gepakt, maar idd 76pk.


Maximum kracht. 56 Kw (76 PS.)/ 9.500 o.p.m.
Maximum koppel. 63 Nm. (6.4kgf m)/ 7.500 o.p.m.

Ik vindt dit een mooie "beginners" motor (hopelijk kwets ik geen personen) en wat ik in de toekomst wil weet ik nog niet... Iets waarmee ik op vakantie zou kunnen maar ook iets waarmee ik zou kunnen racen. Owja en het belangrijkste mag niet te veel kosten ;)
 
Ik twijffelde even over het aantal pk`s, dus heb even het boekje gepakt, maar idd 76pk.


Maximum kracht. 56 Kw (76 PS.)/ 9.500 o.p.m.
Maximum koppel. 63 Nm. (6.4kgf m)/ 7.500 o.p.m.

Ik vindt dit een mooie "beginners" motor (hopelijk kwets ik geen personen) en wat ik in de toekomst wil weet ik nog niet... Iets waarmee ik op vakantie zou kunnen maar ook iets waarmee ik zou kunnen racen. Owja en het belangrijkste mag niet te veel kosten ;)

ik blijf zeggen; 't gaat niet om de motor, maar om wat je ermee doet. Youtube staat vol met filmpjes van lui die met naked 600 cc's dikke racers inhalen op 't circuit....


ik wilde gewoon heel graag iets met veel koppel en vind de speed triple mooi... voor een beginner is 't ding eigenlijk veel te snel, maar ik weet van mezelf dat ik m'n rechterhand goed in bedwang kan houden :Y
 
een newbie op een R1.... dan hou je ons in ieder geval wel bij :9

(ik ben ook een newbie, maar ik heb "maar" 110 PK in mn triumph zitten :] )

Zoals er al gezegt is gaat het niet alleen om aantal cc (helpt natuurlijk wel mee :9 ) maar meer om hoe je er mee om kunt gaan.
Ik heb voor een r1 gekozen omdat ik het gewoon een mooie motor vind en de prijs was goed ;)
 
een newbie op een R1.... dan hou je ons in ieder geval wel bij :9

Onderstaande is los van Klaas zijn rijvaardigheid, voordat ik iemand voor de schenen schop :+

We hebben het in het verleden zien gebeuren dat een Busa het aflegde tegen een paar 25kW's. De paarden onder het zadel tellen niet, het is de ezel die erop zit :P . Reken je niet blind op vermogen, rijplezier heb je meer aan ;)
 
Eerste tankstation na het passeren van de A1. Staat bij mij opgeslagen.
We zullen je idd rond die tijd oppikken daar. Zie je dan.

@Rnej heb jij hem ook gelezen? Jij bent tenslotte de orginasator van de pre meeting.
 



8 uur verzamelen bij AC de meern voor de Rotterdam/den haag pre-meet?
vertrek 8.30 (volgens maps is het 1,5 uur naar joure, er vanuit gaande dat we netjes rijden)
Google Maps Dit is de plaats waar we afspreken: Google Maps

Aanmeldingen

:] Rnej
:] Korteraar
:] Korteraar +1
:] :] Kandinsky_twee

OVB
-

8.45 uur komen we ongeveer aan bij Google Maps En daar halen we de Pre-meet van Amersfoort op.


Aanmeldingen

:] Maegrim

OVB
-

Hij is inmiddels aangepast met precies de plek waar we willen af te spreken in de Meern.
 
Laatst bewerkt:
@ Remond :W ,,leuk deze rit,lees hier zo nu en dan ff mee :P

In de route Makkum (lunch?lijkt me het beste op het strand ;) )>Workum ligt op dit moment nieuw asfalt op 'mijn circuit',echter het stuk langs de dijk is nog steeds afgesloten ivm het verbeteren van de bermen(duurt lang :X ) hou het ff in de gaten ;)

:W

Update- stukje langs de dijk Makkum-Workum is nu weer officieel opengesteld voor verkeer ;) :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan