Newbie's go Friesland toertocht. T giet oan op tolve-08

Klinkt mss niet leuk.... Maar uiteindelijk is het wel het belangrijkste dat je zelf geen krasje hebt....
Sterkte met het verlies van je Kawa
 
Ja, dat klopt. Moet even zien of ik er nog wat van kan maken, of de overgebleven onderdelen ga verkopen.
Either way, het is nu in iedergeval een projectje om mijn sleutenkunsten te verbeteren.
 
Komt al dichterbij.

Bij deze wil ik me aanmelden voor de pre-meet bij Amersfoort.
Dan staan we daar dus al met z'n 2en te wachten :)
 
Ik vertrek vanuit Best bij Eindhoven, komt er nog iemand van zuidelijker?
Misschien voor een pre-pre-meet(je) misschien??
 



8 uur verzamelen bij AC de meern voor de Rotterdam/den haag pre-meet?
vertrek 8.30 (volgens maps is het 1,5 uur naar joure, er vanuit gaande dat we netjes rijden)
Google Maps Dit is de plaats waar we afspreken: Google Maps

Aanmeldingen

:] Rnej
:] Korteraar
:] Korteraar +1
:] :] Kandinsky_twee
:] Zilvere

OVB
-

8.45 uur komen we ongeveer aan bij Google Maps En daar halen we de Pre-meet van Amersfoort op.


Aanmeldingen

:] Maegrim
:] J@@ST

OVB
-

@ J@@ST
Je staat erbij. Jullie moeten onderling maar afspreken in Amersfoort.
 
Hebben we er al een beetje zin annnn???? *O* :] *O*
hmm, hangt van 't weer af :]
crossywavedouble.gif
 
bier op wat voor fiets rijd jij? kan ik gelijk iemand van fototopic ontmoeten en neem jij een camera mee?

ik niet vind 't wat lastig op de fiets .. moet ik m'n topkoffer achteropbinden enzo..
 
Laatst bewerkt:
Ja, dat klopt. Moet even zien of ik er nog wat van kan maken, of de overgebleven onderdelen ga verkopen.
Either way, het is nu in iedergeval een projectje om mijn sleutenkunsten te verbeteren.

blijft natuurlijk zuur..

is er niet iets rijdends van te maken voor de 12e? of is het frame etc. krom? :/
 
Ik meld my hjirby trouwens ôf, ik wie ferjitten dat ik dat wykein yn Lúksemboarch sit :S

Voor de geen dialect (*)sprekenden onder ons de vertaling :+

"Ik meld me hierbij trouwens af, ik was vergeten dat ik dat weekend in Luxemburg ben"


(*) :
Voor ik alle Friezen over me heen krijg...ik wéét dat het Fries de tweede officieel erkende rijkstaal is.
Ik hou echter wat plagerig een wat ironischer definitie van hetgeen een taal is aan :

Een taal is een dialect met een leger.

Aangezien de friezen geen leger hebben...je snapt 'm :+ ;)
 
Ik was boos dus heb ik een deuk in m'n tank getrapt. :+

Maar serieus: was lekker aan het touren, tot er een auto tegemoet kwam uit een blinde bocht op een b-weg. Onderuitgeremd en van de motor afgevallen, motor tegen de auto aan, ik gleed/rolde er net langs. Motor lag later nog in de sloot ook.

Zelf heb ik geen krasje.

Shit man :( das balen. Maar gelukkig ben je zelf heel.

Is er nog wat rijdbaars van te maken denk je? Zodat je misschien alsnog meekan :+
 
Voor de geen dialect (*)sprekenden onder ons de vertaling :+

"Ik meld me hierbij trouwens af, ik was vergeten dat ik dat weekend in Luxemburg ben"


(*) :
Voor ik alle Friezen over me heen krijg...ik wéét dat het Fries de tweede officieel erkende rijkstaal is.
Ik hou echter wat plagerig een wat ironischer definitie van hetgeen een taal is aan :

Een taal is een dialect met een leger.

Aangezien de friezen geen leger hebben...je snapt 'm :+ ;)

Ik snap er helemaal niks van :+

Wat ik wel weet, dat ondanks men hier nog niet eens in staat is het weer voor later op de dag te voorspellen, ze voor zondag een uitstekend weertje opgeven *O*

Misschien maar even een doorwaaijas ophalen zaterdag. :9
 
Ik snap er helemaal niks van :+

Wat ik wel weet, dat ondanks men hier nog niet eens in staat is het weer voor later op de dag te voorspellen, ze voor zondag een uitstekend weertje opgeven *O*

Misschien maar even een doorwaaijas ophalen zaterdag. :9

Yep! Het schijnt vant weekend heerlijk weer te worden!
We gaan zaterdags dan al vertrekken naar Aldtsjerk (vanuit Spijkenisse) dus ben blij! :)

Helemaal zin an!! :]

Deze week nog ff nieuw voorbandje erop laten zetten en dan zijn we er klaar voor hoor! Word een lekker motor-weekendje voor ons! *O*
 
Laatst bewerkt:
bier op wat voor fiets rijd jij? kan ik gelijk iemand van fototopic ontmoeten en neem jij een camera mee?

ik niet vind 't wat lastig op de fiets .. moet ik m'n topkoffer achteropbinden enzo..
beetje laat :),
ik kom , las ik mee ga ... , op de CB.
compact of reflex in de tanktas
 
Yep! Het schijnt vant weekend heerlijk weer te worden!
We gaan zaterdags dan al vertrekken naar Aldtsjerk (vanuit Spijkenisse) dus ben blij! :)

Helemaal zin an!! :]

Deze week nog ff nieuw voorbandje erop laten zetten en dan zijn we er klaar voor hoor! Word een lekker motor-weekendje voor ons! *O*

Maar als je naar Aldtsjerk gaat, dan schiet je als het ware de landingsbaan voorbij :+

Ik heb er heel veel zin aan. Mevrouw IQski gaat achterop, we gaan met haar motorke, weliswaar niet mijn eigen fiets, maar 2 wielen, een stuur en een horde lotgenoten erbij, wie doet me wat? .... Nou dan... :+
 
Jongens en meisjes,
Doe mij maar van de lijst.
Met die enkel blijft het rondlopen toch nog met één kruk, ben sinds het ongeval nog niet achterop geweest met die pijnlijke enkel, het zal 'm niet worden.
Geen idee of kandinski_twee in zijn eentje we of niet gaat, die moet zich maar zelf melden.

Veel plezier! :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan