Newbie's-Moezelrit-2011 deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
K :)
Ik ben trouwens ook nog ff een OVBtje he, ligt er ff aan de rest van mn groep, will be continued!
 
NEWBIE Moezelrit2011

...

Wanneer gaan we?:
laatste weekend Mei!!!
27-5 t/m 29-5

...

- de organisering gaat tot 11 juni, daarna dien je van alles op de hoogte te zijn
Ik laat je 6 juni weten of ik de week ervoor mee had gewild ;)

Maar even back to basic.

Heb je zelf ervaring in het uitzetten van routes? Of zal ik dat voor mijn rekening nemen?
 
Ik laat je 6 juni weten of ik de week ervoor mee had gewild ;)

Maar even back to basic.

Heb je zelf ervaring in het uitzetten van routes? Of zal ik dat voor mijn rekening nemen?

ik heb gelukkig al enkele routes samen met de newbies gemaakt :+
Eerder heb ik een vraag voor je hoe hebben jullie het vorig jaar geregeld anno hotel |(
Kreeg net een mail binnen dat als ik alles wil vast zetten 60 % vooruit al moet betalen en dat binnen 2 weken moet gebeuren :X
Anders geen kamers voor ons -O-
en zo i zo 12 man vindt ik ook eigenlijk een beetje weinig B|
 
Laatst bewerkt:
Overnemen gaat niet, maar ik zal eens kijken of ik een hotel vind.

Ik begrijp dat jij dus de route doet?
 
Overnemen gaat niet, maar ik zal eens kijken of ik een hotel vind.

Ik begrijp dat jij dus de route doet?

Ja mapsource heb ik, maar als ik eenmaal iets leuks heb gemaakt mail ik hem wel naar de mensen die hem dan ook kunnen gebruiken en dan hoor ik wel voor en tegens :+

ps. Weet jij hoe het vorig jaar is gegaan financieel :?
heb trouwens nu dit hotel gemaild met een aanvraag http://www.bikershaus-mosel.nl/page1.php
 
Is het niet het gemakkelijkste als ieder voor zichzelf betaald :P
Nou dat denk ik dan weer niet zo handig is want dan heb je geen overzicht van wat voor kamers er nog vrij zijn
en of mensen goedkoop willen en dus gezamenlijk in een zaal/blokhut willen!
en voor de reserveringen is het voor de hotel eigennaren ook handiger als groep zijnde
 
Nou heb ik weer 2 hotels gevonden en kijken of hun plek hebben
Heksenhaus en het bikershaus :+
komt allemaal wel goed als hun het geld niet willen verdienen :+
 
Laatst bewerkt:
nou schrijf mij er maar bij hor, maar maak er voor de zekerheid nog maar wel een ovb-tje van, ik vraag volgende week even of ik 27&28 vrij kan krijgen, en dan weet ik het definitief.

k pb nog ff me gegevens
 
ik weet wel hoe da gaat financieel, zodra ze vragen om vooruit betalen zoek je een ander hotel! :P

maar had zelf geregeld dat iedereen bij 1 pers vooruit betaalde om ongemakken terplekke te voorkomen, dat had ik niet zelf op me genomen aangezien het dan wel heel veel werk word

en de route maak ik meestal gewoon via wat mooie weggetjes natuurlijk en dan ff op het forum posten voor evt dingen te veranderen die ze hier zo weten :)
 
ik weet wel hoe da gaat financieel, zodra ze vragen om vooruit betalen zoek je een ander hotel! :P

maar had zelf geregeld dat iedereen bij 1 pers vooruit betaalde om ongemakken terplekke te voorkomen, dat had ik niet zelf op me genomen aangezien het dan wel heel veel werk word

en de route maak ik meestal gewoon via wat mooie weggetjes natuurlijk en dan ff op het forum posten voor evt dingen te veranderen die ze hier zo weten :)
:} Kijk dat is nu info *O*
Thanks maar heb al gelukkig via via goeie hotels gevonden die inderdaad niet zo moeilijk doen met betallingen :+
nu reactie wachten of ze ook nie vol zitten dat weekend |( Wil meer dan 12 personen weer rijden eigenlijk :] Gezelligheid kent geen grenzen *O*

Maar inderdaad wil ik rond eind januari
van iedereen weten of alles doorgaat en dan komen de rekening gegevens naar de mensen die dan kunnen en hebben toegezegd :+
 
Route:
Heb Ivo ook al aangeboden om naar z'n route te kijken. Bij de Eindhoven rit ook een route van 'm voorbij zien komen, zag er netjes uit en het rijden ging goed. Deze rit wil ik vanachter de PC ook wel een blik werpen op de route ;)

Vooruitbetalen:
Twee weken is te kort om het allemaal te regelen, ook in verband met vrij dagen van mensen. Vooruit betalen is wel iets normaals in mijn ogen. Bij de rit van vorig jaar die Bram organiseerde heb ik ook alles aan Bram vooruit betaald, is tenminste alles in één keer geregeld zonder gezeur achteraf.

Hotel:
Jammer dat ze bijna vol zitten. Ken nog wel een ander leuk hotel: Hotel-Restaurant "Zur Post" in Hünfelden-Dauborn . Spotgoedkoop en toch is het echt een goed hotel. 70 euro voor een driepersoons kamer (zetten ze er een los bed bij). Klinkt mij niet duur in ieder geval. Eten is er ook zeker niet duur, maar je krijgt wel veel en goed eten. Motoren kunnen achter op de parking, dus redelijk uit het zicht. Terras ligt ook rustig en een heel gezellig cafe achtig binnen gedeelte. Ben er deze zomer nog geweest voor doorreis, maar had er graag wat langer gebleven.

Datum:
Van mij mag het verzet worden, allicht dat de meivakantie handiger is voor een aantal van ons?

Als je hulp nodig hebt: roep maar raak :Y
 
Ze hebben daar iig genoeg schnietzels op het menu staan *O* *O* *O*
full
 
Ze hebben daar iig genoeg schnietzels op het menu staan *O* *O* *O*
[afbeelding]

M'n pa en ik hadden dus zo een Ratsherrenschnitzel genomen. Komt de serveerster aanlopen met de borden en begint zich te verontschuldigen, de patat en salade zou er zo aankomen, het paste niet meer op het bord, dus moest je het apart serveren _O-

Ze zeggen wel heel leuk 'gevuld met kaas en ham' maar in praktijk is dat niet zo. Je krijgt twee schnitzels, met daartussen de kaas en de ham _O- . We zaten helemaal propvol aan het einde van die dingen, man wat was dat veel en lekker :X :}
 
Ben blij dat ik de vering van m'n brommert naar gewicht van de berijder kan instellen :+ :+ zal wel nodig zijn aan het einde van het weekend _O-
 
Route:
Heb Ivo ook al aangeboden om naar z'n route te kijken. Bij de Eindhoven rit ook een route van 'm voorbij zien komen, zag er netjes uit en het rijden ging goed. Deze rit wil ik vanachter de PC ook wel een blik werpen op de route ;)

Vooruitbetalen:
Twee weken is te kort om het allemaal te regelen, ook in verband met vrij dagen van mensen. Vooruit betalen is wel iets normaals in mijn ogen. Bij de rit van vorig jaar die Bram organiseerde heb ik ook alles aan Bram vooruit betaald, is tenminste alles in één keer geregeld zonder gezeur achteraf.

Hotel:
Jammer dat ze bijna vol zitten. Ken nog wel een ander leuk hotel: Hotel-Restaurant "Zur Post" in Hünfelden-Dauborn . Spotgoedkoop en toch is het echt een goed hotel. 70 euro voor een driepersoons kamer (zetten ze er een los bed bij). Klinkt mij niet duur in ieder geval. Eten is er ook zeker niet duur, maar je krijgt wel veel en goed eten. Motoren kunnen achter op de parking, dus redelijk uit het zicht. Terras ligt ook rustig en een heel gezellig cafe achtig binnen gedeelte. Ben er deze zomer nog geweest voor doorreis, maar had er graag wat langer gebleven.

Datum:
Van mij mag het verzet worden, allicht dat de meivakantie handiger is voor een aantal van ons?

Als je hulp nodig hebt: roep maar raak :Y


Heb al een klein beetje staan pielen met de heen route met onroutekaart 2011 en gecontroleerd met googlge earht :+
Wil je die alvast :9
ik wacht effe het heksenhause af wat ze te bieden hebben en dan gaan we kijken anno betalingen :+
Denk dat de mensen mijn eind januari mijn zullen betalen en ik het doorsluis naar het hotel!
Wel zo makkelijk en overzichtelijk voor mijn en het hotel zelf ;)
Zal hem mailen naar je email adress
Zo [me="Dopey85"]gaat nu is douche en dan op stap :W [/me]
Tot het nieuwe jaar denk ik,want morgen ga ik motor maken in de dooi *O*
En dan verjaardag en dan het Groote feest *O*
 
Hey, weer een leuk initiatief! Ik ga deze topic met belangstelling volgen.

Voor wat het waard is... eerste week in mei zou mij ook (veel) beter uitkomen. Qua vrije dagen (vrijdag zelfs een collectieve dag) en niet zo dicht op het hemelvaartweekend. In het hemelvaartweekend zullen velen ook ongetwijfeld wat tripjes maken. O.a. Hét MF Motorweekend.
 
Hey, weer een leuk initiatief! Ik ga deze topic met belangstelling volgen.

Voor wat het waard is... eerste week in mei zou mij ook (veel) beter uitkomen. Qua vrije dagen (vrijdag zelfs een collectieve dag) en niet zo dicht op het hemelvaartweekend. In het hemelvaartweekend zullen velen ook ongetwijfeld wat tripjes maken. O.a. Hét MF Motorweekend.

ja ik kan wel de eerste week mei pakken maar dan bots ik met een andere rit |(
en ik heb dit weekend gepakt omdat ik al enkele anderen hotels langs ben gegaan voor weekende dat ze vol zitten en de meesten zijn vol in begin mei -O-
We zijn dus te laat begonnen!
Maar het grote mf motorweekend is een weekend verder en daarom heb ik dit gedaan dan hoef je maar 6 dagen vrij te vragen en je zit aan een gesloten met motortochten *O* :]
Ik ga wel terug naar NL Zondags Maar vertrek weer donderdags *O*
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan