Newbie's-Moezelrit-2011 deel 1

Status
Niet open voor verdere reacties.
voor aanmeldingen willlen wij het volgende weten:!
Even geen PB, ik heb hier supertraag internet en elke pagina kost gruwelijk lang...
Ik wil me wel graag aanmelden, klinkt leuk en mijn laatste newbierit was volgens mij zeker een half jaar geleden. Een newbie-meerdaagse-rit is nieuw voor me.
Uiteraard met OVB, tenslotte gaat m'n agenda nog niet zo ver, geen idee hoe ik tegen die tijd met werk zit, en geen idee wat m'n duo doet...

Dit ben ik:
Username en naam spreekt voor zich.
Kamer-voorkeur: duokamer.
Email/telefoon komt tzt wel via PB.
Groep: moeilijk... de langzame rijdt op rechte stukken precies goed (lees: boetevrij), maar zodra er een bocht komt is het een vastlopende harmonica... Plus dat ik met duo rijd, dus misschien is dat wel gewoon de beste groep :)
Navigatie heb ik, maar het ding kan geen routes aan.
 
Navigatie heb ik, maar het ding kan geen routes aan.

LOL... eh? Is dat niet het doel van navigatie?

Aan iedereen: Alvast een fijne jaarwisseling.

voorkeur: 1 persoonskamer mits het niet teveel uit de klauwen gaat lopen met centjes ;)
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal en Ivo,
Bij deze ga ik ook proberen om mee te gaan.
Dus o.v.b. meld ik mij aan.
Zoals K1100LTse al melde, ben ik de vaste sluitrijder van vele tourritten die wij al gemaakt hebben.
Dus, een sluitrijder heb je ook al.
En voor wat betreft hotelkamer; wanneer duopassagier van K1100LTse niet mee gaat een 2 pers. kamer, ander een 1 persoons kamer.
PB. wordt t.z.t. verstuurd.

Succes met verdere organisatie.

Gr.
 
goede avond mensen :W
Gixxer ik heb je er bij gezet alleen ovb tot ik zekerheid heb dat het hotel niet vol geboekt is -O-

Wil zekerheid hebben en dan kunnen de centjes binnen stromen :9
Kan ik het hotel gaan voorschieten
 
goede avond mensen :W
Gixxer ik heb je er bij gezet alleen ovb tot ik zekerheid heb dat het hotel niet vol geboekt is -O-

Wil zekerheid hebben en dan kunnen de centjes binnen stromen :9
Kan ik het hotel gaan voorschieten

Een ander adres is eventueel hotel Maas in Lutzerath (ongeveer 20 km boven Cochem). Ben er al een paar keer geweest; leuke tent; goed eten. Eigenaar spreekt ook redelijk Nederlands.

:W
 
Ik moet helaas mijn OVB intrekken. Een nichtje doet haar communie op 29-05, en omdat het traditie is dat daar de hele familie bij aanwezig is, ga ik niet mee met deze trip.

Volgende keer beter.

@TS: Succes met plannen.
@deelnemers: veel plezier.
 
Bij deze een aanmelding meer, onder voorbehoud dat ik tegen die tijd een werkend blok heb :Y

Ik wil best voorrijden. Mich: zin om achter te rijden in dat geval? :j
 
heee ivo wat leuk dit , ik meld me aan wel nog ovb!


sorry late reactie maar was je niet vergeten :$
je staat er bij *O*


AANMELDINGEN:
Wil je graag mee for real PB me Dopey85



ME,Myself and I Voorrijder
Plofkop Achterrijder
FOL!!! OVB
MICB
gixxer-san OVB
mayaha OVB
SoaDmaggot OVB Voorrijder
Jansen007 OVB
Clawz OVB

 
Laatst bewerkt:
ik had me ook aangemeld maar laat maar zitten, zie dat het 3 dagen is en dat hoeft van mij niet
jullie iig veel plezier en hou de glimmende kant boven ;)
 
ik had me ook aangemeld maar laat maar zitten, zie dat het 3 dagen is en dat hoeft van mij niet
jullie iig veel plezier en hou de glimmende kant boven ;)
-O-
Waarom geen 3 dagen wil je langer :?
Ik vindt het wel goed en fijn rijden voor 3 dagen!

dag1 heen rit + avondje ritje voor de gene die zin hebben :]

Dag 2 Route van +/- 250km :] Sturend over bochtjes en langs riviertjes *O*

Dag 3 Terug route die niet al te langdradig is omdat sommige nog verder moeten dan mijn :+
 
Had graag gegaan, maar zit in de knel met werken en school helaas B| . Gelukkig heb ik met Hemelvaart wel weer een motorweekendje *O* en ook nog eens een OBT weekend vlak voor de zomervakantie *O*
Jammer :N

Zorg maar voor een weekend dat je wel uitkomt, kom ik met alle liefde meehengelen :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan