newbie's voorjaarsrit 18-4-2010 (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Denk dat jr777 'm moet openen of niet :P Tot die tijd kunne we nog ff lekker doorspammen...

bijna weekenddddddd *O*
 
Laatst bewerkt:
Wat is trouwens de reden dat er maar 100-105 pagina's posts in een topic mogen?? Anders snappen de servers het niet meer ofsow :?
 
De chinese boot hier in Rotterdam naast de euromast!

Is een gebouw in het water. Vlak in de buurt van de A15.

Et voila!

Succes mensen met erheen rijden!
 
Laatst bewerkt:
De chinese boot hier in Rotterdam naast de euromast!

Is een gebouw in het water. Vlak in de buurt van de A15.

Et voila!

Succes mensen met erheen rijden!
Maar wat is daar rood aan of heb ik dat verkeerd verstaan?

Als ik het goed heb verstaan waren dit ongeveer de tips;

1. Let goed op. Voor je het weet land je tussen wal en schip.
2. Je land niet in de tuin van Assepoester maar in de tuin van een kasteel met rood in het water.
3. 51 graden Noord maar als je dat omdraait heb je al snel je weg gevonden.
 
Maar wat is daar rood aan of heb ik dat verkeerd verstaan?

Als ik het goed heb verstaan waren dit ongeveer de tips;

1. Let goed op. Voor je het weet land je tussen wal en schip.
2. Je land niet in de tuin van Assepoester maar in de tuin van een kasteel met rood in het water.
3. 51 graden Noord maar als je dat omdraait heb je al snel je weg gevonden.

Naast de euromast staat een klein pergolaatje.. ( sprookjesachtig )

Die boot/ restaurant lijkt op zo'n chinees gebouw en heeft een rood chinees dak .

Ga nu maar rijden als je op tijd wilt zijn :)
 
Laatst bewerkt:
En de tuin, is het park wat er naast ligt.

3443873.jpg
 
Gefeliciteerd!! 8-)

Rijdt dat een beetje zo'n gsx??? Kan ik met mn 2 meter er een beetje normaal op zitten of moet ik me helemaal opvouwen denk je :9

Geen idee, zit vergeleken met de zzr wel verder voorover. Ik zit er prima op, maar ik ben maar 1.77 ;)

Edit: heb niet echt vergelijkings materiaal, want heb alleen nog maar 250 gereden. Maar ik moet meer oppassen dat ik niet te hard rij dan andersom.

Ben je op zoek naar iets nieuws dan?
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, ik werk er naast! Zit op nog geen 2 keer gas geven van die plek, maar ik kan hier niet weg.
Pff, als er een weekendje vakantie op het spel staat kun je toch wel ff 10 minuten pauze nemen...? (of duurt het veel langer als je daar eenmaal bent, zoals eerder gezegd ik heb het allemaal niet gevolgd.)
 
Gefeliciteerd!! 8-)

Rijdt dat een beetje zo'n gsx??? Kan ik met mn 2 meter er een beetje normaal op zitten of moet ik me helemaal opvouwen denk je :9

2 meter is elke japanse motor klein maar moet best kunnen
maat van me heeft één waar ik wel eens op gereden heb (ben 1,93)

maar een zzr is wel echt laag... GSX is iets hoger.

en nou allemaal naar het neiuwe topic! :W
 
Ok, haha. Ik heb al op een Honda CBF500 gelest, dus ben wel wat gewend (vind ik zelf dan :P). Ga van het weekend zelf passen en meten, maar dacht; misschien kan jij mij iets vertellen.

Nou, niet iets nieuws.. want het wordt mn eerste motor ;)
 
Laatst bewerkt:
Sterker nog, ik werk er naast! Zit op nog geen 2 keer gas geven van die plek, maar ik kan hier niet weg.
Nou, dan zorgde ik er toch wel voor dat ik ff een uurtje of wat weg zou kunnen... Hij springt pas ergens tussen 4 en 6 dus tegen die tijd zeg je tegen je baas dat je dat laatste uurtje volgende week wel weer inhaalt toch??

Voor mij ist helaasch toch iets te ver weg... Moet een dik uur rijden en ach, zo erg sta ik nou ook weer niet te springen om naar Disneyland te gaan.

Oh, wacht, ik kan zelf niet eens meedoen... heb vrijdag nog een flatscreen gewonnen dus dan moet ik vriendinlief achterop de motor knopen en haar daar droppen. Of ze moet zelf rijden uiteraard. :)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan