newbie's voorjaarsrit 18-4-2010 (deel 3)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Honda CBR 600 FS is ook niet voor lang volk weggelegd.
Mijn vader van 1.90 zit er al niet lekker op...

Gewoon een bankstel kopen joh *D
 
Nou, dan zorgde ik er toch wel voor dat ik ff een uurtje of wat weg zou kunnen... Hij springt pas ergens tussen 4 en 6 dus tegen die tijd zeg je tegen je baas dat je dat laatste uurtje volgende week wel weer inhaalt toch??

Voor mij ist helaasch toch iets te ver weg... Moet een dik uur rijden en ach, zo erg sta ik nou ook weer niet te springen om naar Disneyland te gaan.

Oh, wacht, ik kan zelf niet eens meedoen... heb vrijdag nog een flatscreen gewonnen dus dan moet ik vriendinlief achterop de motor knopen en haar daar droppen.

dE BAAS IS OP VAKANTIE ZITTEN HIER MAAR MET Z'N 2 TE ZWOEGEN.
 
Honda CBR 600 FS is ook niet voor lang volk weggelegd.
Mijn vader van 1.90 zit er al niet lekker op...

Gewoon een bankstel kopen joh *D

CBR600F (model rond '00) is toch juist wel voor wat langere mensen? Tenminste; dat heb ik her en der gelezen op dit forum! Heb gelest op een CBF 500 met ABS, das toch een heel andere motor in mijn ogen :9
 
dE BAAS IS OP VAKANTIE ZITTEN HIER MAAR MET Z'N 2 TE ZWOEGEN.
Als de baas op vakantie is dan is het toch sowieso geen probleem om eerder weg te gaan. :+

Sirieus: echt balen! :(

Ik begin het al iets meer te begrijpen, maar ook ik kan niet Rotterdam gaan. Beetje lullig als mijn afdelingsteam het zonder de sterspeler op het volleybaltoernooi moet doen. :+
 
CBR600F (model rond '00) is toch juist wel voor wat langere mensen? Tenminste; dat heb ik her en der gelezen op dit forum! Heb gelest op een CBF 500 met ABS, das toch een heel andere motor in mijn ogen :9

Fotoooosss:
Links '00 en rechts de FS. Iets ander zitje ^^
full
 
Ik heb dus '96 CBR600F, 1,97m zit goed :]

Maar een FS zit weer een heel stuk anders :+ (denk ik :') )
 
Leukk... heb net een bioscoopbon besteld voor maar 1 euro. Zo is het tenminste nog leuk om een keer naar de bios te gaan. check :)

Maaruh... nog steeds niet dicht deze dus.

Ennuh, JellesNietes; Feli met je nieuwe bike. *O*
 
heel misschien hebben TS'en en MOD's ook nog een gewone baan :? ;)

maar ik heb al om een slotje gevraagd hoor..

misschien ook wel een uitdaging om de 3000 posts te halen ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan