news from spyro

he spyro welkom terug en hoop dat je gauw weer je sp1 kan laten knallen! rolstoel is natuurlijk ook een kick :+
 
he spyro is back in town.

we merken het wel wat je gaat uitvreten met kneedowns etc etc met je carbon sps rollator ;)

misschien dat ik volgende week ff voorbij kom waaien ben dan toch in de richting dat kleine stukje van de A2 afwijken moet kunnen dan.
 
Iedereen is welkom (belletje vooraf graag)en vergeet niet dat ik nu de snelheid heb van een wijngaardslak( i.g.v. openen voordeur).
motto: IK WIL ZO SNEL MOGELIJK WEER RACEN ( liever nu dan morgen) 8-)
 
Blij te horen dat je weer thuis bent Spyro...maar niet te overhaast en gun je lichaam lekker de tijd om te herstellen en te revalideren
 
Iedereen is welkom (belletje vooraf graag)en vergeet niet dat ik nu de snelheid heb van een wijngaardslak( i.g.v. openen voordeur).
motto: IK WIL ZO SNEL MOGELIJK WEER RACEN ( liever nu dan morgen) 8-)

ik denk dat ik einde van de ochtend bij je aan kom waaien donderdag 26 augustus
moet eerst ff in utrecht zijn om daarna de hele A2 af te rijden naar maastricht
 
ik lees dit topic hier nu nog maar net
ben 2 weken uit running geweest door vakantie
klote man
veel sterkte met herstel
ik probeer nog even te achterhalen wat er allemaal is gebeurd
alvast de juiste instelling, en dat ge er gauw maar weer kunt opzitten!!!!

herstellende groetjes
 
I'M BACK HOME!!!!!!!!!!!!!
Hallo iedereen, eerst en vooral mijn grootste dank voor alle boodschappen van medeleven(per post , mail, telefoon etc..).
Lang zal deze mail niet zijn want ik ben zo oververmoeid ( wat wil je na 4weken plat in bed!).
Wat er gebeurd is kan ik niet navertellen want ik heb een geheugenverlies van ca. 2weken, ik herinner alleen maar het opdraaien van het circuit en een groet aan de vrouwelijke baco en dan een groot zwart gat tot het ziekenhuis Gorinchem ( 2weken later).
Schade : - zware hersenschudding
- gebroken sleutelbeen en een rib( rechts), gekneusd borstbeen en rest van ribbenkast).
- Gebroken pols(links) en handbeentjes.
- gebroken voetbeentjes( rechts)
- Heup (links) uit de kom met fractuur.
Verder alles o.k, ben nu thuis en loop met een rek ( type racing) of in de rolstoel( super carbon sps uitvoering).
Nu alles zetten op revalidatie(waarschijnlijk nog een 6tal weken).( moet naar Almeria 2eweek november, Zeelenberg speedweek).
Is mij een raadsel hoe het gebeurd is, ik had ruim 1 uur vooraf bandenwarmers op!!en mijn laatste geregistreerde tijd was 1,38.5 dus ook niet bloedsnel!!
Ik hou effe op en kom morgen met meer hersenspinsels!!
P.S. maxi dank aan alle baco's en medici op Assen!!!
De fiets is niet total loss( we gaan door!!). :]

Welcome back :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan