news from spyro

spyrella

Rookie
27 jul 2004
2
0
Leerdam
Hallo allemaal,

Namens spyro bedank ik jullie voor alle kaartjes die hij heeft ontvangen. Ook heb ik alle pagina's over 'Assen 19 juli' voor hem uitgedraaid, dus hij weet ongeveer wat er gebeurd is nu (hij kan het zich niet herinneren, namelijk).
Vanaf donderdag 29 juli aanstaande gaat hij naar een verpleegtehuis/revalidatiecentrum in Leerdam. Zoals anderen reeds eerder schreven op het forum heeft hij inderdaad een bekkenfractuur, een gebroken pols, gebroken onderbeen en een hersenschudding. Ook was zijn heup uit de kom, maar deze is weer in het gewricht geplaatst. Het zal uiteindelijk allemaal weer goed komen, maar het zal wel een tijdje gaan duren. Hij heeft ontzettend veel geluk gehad, dus!!!
Het adres van zijn nieuwe logeeradres is: Verpleeghuis Lingesteyn, Koningin Emmahuis 82, 4141 EE in Leerdam.

Groeten en be careful out there......

Spyrella (spyro's vriendin)
 
Goed te horen dat het weer iets beter met hem gaat en dat het helemaal goed gaat komen. Wens hem nog maar sterkte en hopelijk zien we hem weer terug op de motor.
 
Damn, beterschap Spyro!! Ik ken je wel niet maar toch vanaf deze plek (Den Haag) heel veel sterkte en zorg dat je goed 'aan elkaar groeit'!!!
 
Blij te horen dat het weer de goeie kant op gaat met Spyro en dat de prognose is dat alles weer goed komt.

Heel veel succes en sterkte toegewenst met de verdere revalidatie.

Ik zet dit topic ff in Algemene Motorpraat, aangezien het daar door meer mensen gelezen zal worden.

Oh, en ook al hadden de omstandigheden wat gelukkiger kunnen zijn, welkom op MF, Spyrella. :)
 
spyrella zou je voor mij of anders je zoon als hij weer terug is
het transponder nummer kunnen opzoeken van spyro

dit omdat zijn transponder waar schijnlijk zoek is en misschien dus op rijders info ligt.

ik zou voor hem dit dan gaan nakijken maar daarvoor heb ik wel zijn nummer nodig van die transponder.

en voor een verslag van mijn bezoek gister aan spyro kijk in het zac/knmv topic
en dan 19 juli assen
 
Heel veel beterschap spyro, ik heb je verhalen over de VTR altijd met veel plezier gelezen!

Met vriendelijke groeten
Tomba
 
leuke naam gekozen trouwens...spyrella...maar dat ff terzijde.
beterschap gewenst aan spyro...hoe is het trouwens met zijn fiets...ligt die net zo in de kreukels als hij? ;(

want hij had er wat moois van gemaakt (topic van zijn fiets helemaal gevolgd)...
 
Ook ik wens je beterschap en veel sterkte met de revalidatie.We kennen elkaar dan "nog" niet maar ik had het een en ander over je crash gehoord van Villie en IkBenGek.
 
leuke naam gekozen trouwens...spyrella...maar dat ff terzijde.
beterschap gewenst aan spyro...hoe is het trouwens met zijn fiets...ligt die net zo in de kreukels als hij? ;(

want hij had er wat moois van gemaakt (topic van zijn fiets helemaal gevolgd)...

wat ik van spyro dinsdag begreep was het hoofdzakelijk kuipwerk schade

een stepje en clip on.

hij heeft nu voor zijn motor een compleet nieuwe carbon kuipset besteld die met blanke lak wordt afgewerkt
 
I'M BACK HOME!!!!!!!!!!!!!
Hallo iedereen, eerst en vooral mijn grootste dank voor alle boodschappen van medeleven(per post , mail, telefoon etc..).
Lang zal deze mail niet zijn want ik ben zo oververmoeid ( wat wil je na 4weken plat in bed!).
Wat er gebeurd is kan ik niet navertellen want ik heb een geheugenverlies van ca. 2weken, ik herinner alleen maar het opdraaien van het circuit en een groet aan de vrouwelijke baco en dan een groot zwart gat tot het ziekenhuis Gorinchem ( 2weken later).
Schade : - zware hersenschudding
- gebroken sleutelbeen en een rib( rechts), gekneusd borstbeen en rest van ribbenkast).
- Gebroken pols(links) en handbeentjes.
- gebroken voetbeentjes( rechts)
- Heup (links) uit de kom met fractuur.
Verder alles o.k, ben nu thuis en loop met een rek ( type racing) of in de rolstoel( super carbon sps uitvoering).
Nu alles zetten op revalidatie(waarschijnlijk nog een 6tal weken).( moet naar Almeria 2eweek november, Zeelenberg speedweek).
Is mij een raadsel hoe het gebeurd is, ik had ruim 1 uur vooraf bandenwarmers op!!en mijn laatste geregistreerde tijd was 1,38.5 dus ook niet bloedsnel!!
Ik hou effe op en kom morgen met meer hersenspinsels!!
P.S. maxi dank aan alle baco's en medici op Assen!!!
De fiets is niet total loss( we gaan door!!). :]
 
I'M BACK HOME!!!!!!!!!!!!!
Hallo iedereen, eerst en vooral mijn grootste dank voor alle boodschappen van medeleven(per post , mail, telefoon etc..).
Lang zal deze mail niet zijn want ik ben zo oververmoeid ( wat wil je na 4weken plat in bed!).
Wat er gebeurd is kan ik niet navertellen want ik heb een geheugenverlies van ca. 2weken, ik herinner alleen maar het opdraaien van het circuit en een groet aan de vrouwelijke baco en dan een groot zwart gat tot het ziekenhuis Gorinchem ( 2weken later).
Schade : - zware hersenschudding
- gebroken sleutelbeen en een rib( rechts), gekneusd borstbeen en rest van ribbenkast).
- Gebroken pols(links) en handbeentjes.
- gebroken voetbeentjes( rechts)
- Heup (links) uit de kom met fractuur.
Verder alles o.k, ben nu thuis en loop met een rek ( type racing) of in de rolstoel( super carbon sps uitvoering).
Nu alles zetten op revalidatie(waarschijnlijk nog een 6tal weken).( moet naar Almeria 2eweek november, Zeelenberg speedweek).
Is mij een raadsel hoe het gebeurd is, ik had ruim 1 uur vooraf bandenwarmers op!!en mijn laatste geregistreerde tijd was 1,38.5 dus ook niet bloedsnel!!
Ik hou effe op en kom morgen met meer hersenspinsels!!
P.S. maxi dank aan alle baco's en medici op Assen!!!
De fiets is niet total loss( we gaan door!!). :]

post maar snel eens wat schaamranden en kneedonwns van en met de rolstoel :P

in ieder geval spoedig herstel gewenst!
 
Terug
Bovenaan Onderaan