next GP...

wat gaat de Next GP doen?

  • Hayden verzekert zijn kampioenschap

    Stemmen: 3 9,7%
  • Pedrosa maakt iedereen met de grond gelijk

    Stemmen: 2 6,5%
  • Rossi wint en pakt later de titel

    Stemmen: 21 67,7%
  • of komt de underdog Capirex er nog tussen?

    Stemmen: 2 6,5%
  • en anders Melandri

    Stemmen: 2 6,5%
  • Cardoso

    Stemmen: 0 0,0%
  • Hopkins

    Stemmen: 0 0,0%
  • Vermeulen

    Stemmen: 1 3,2%

  • Totaal aantal stemmers
    31

[J]ori[S]

MF veteraan
30 sep 2005
16.184
452
wanneer is er eigenlijk de volgende GP? :?

ik dacht toch echt dat dit weekend de GP van maleisie was.. niet dus..

wanneer is die?

alvast bedankt! *D
 
Volgens mij staat het internet vol met kalenders.
beetje stupid om dan gelijk een nieuw topic te openen |(
 
Heej ik heb supper veel zin in 10 september.
Ik ben al een paar jaar Nicky Hayden fan en dat
zal ook niet overgaan. Daniel Pedrossa die gast is echt goed
van de 250CC naar de motogp en dan al gelijk veel wedstrijden winnen.
Maar k heb effe een vraagje op welk net kijken jullie het nou op
Ned 2 of op Eurosport?

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/412503/a4df653c278fa022016e7c55e80bb893 (9e9f5a159c6ac7bf6bc0ed3d81d8d097.jp)​
 
Heej ik heb supper veel zin in 10 september.
Ik ben al een paar jaar Nicky Hayden fan en dat
zal ook niet overgaan. Daniel Pedrossa die gast is echt goed
van de 250CC naar de motogp en dan al gelijk veel wedstrijden winnen.
Maar k heb effe een vraagje op welk net kijken jullie het nou op
Ned 2 of op Eurosport?

Ned 2 is iedereen ervan overtuigd dat het :r is!

Er zijn genoeg mensen die Eurosport ook :r vinden (ik niet).

En dus kijken die mensen naar BBC.

Ikzelf Eurosport :)
 
Heej ik heb supper veel zin in 10 september.
Ik ben al een paar jaar Nicky Hayden fan en dat
zal ook niet overgaan. Daniel Pedrossa die gast is echt goed
van de 250CC naar de motogp en dan al gelijk veel wedstrijden winnen.
Maar k heb effe een vraagje op welk net kijken jullie het nou op
Ned 2 of op Eurosport?


Zend ned2 het dan uit ?
 
ja Ned 2 zend het indd uit ja maar je krijg alleen
de race te zien niet wat daar voor gebeurt.
Maar bij Ned 2 spreken ze de namen ook niet goed uit bijv.
Cris Vermeulen : Cris Vermujlen :? en,
Daniel Perdrossa : Daniel Pedroosa :N raar.
Maar bij Ned 2 loop het wel een seconde voor op eurosport moet je maar eens opletten. En de kwalitijt is iets beter bij Nederland 2 maar ik kijk het altijd
op eurosport daar besteden ze er veel meer aandacht aan en voor en er na en dat doen ze niet bij Ned 2 dus
:W
 
Cris Vermeulen : Cris Vermujlen :? en,
Daniel Perdrossa : Daniel Pedroosa :N raar.

Chris Vermeulen spreek je wel degelijk uit als Chris Vermjoelen, omdat het een Australier is. Voorouders van hem komen uit Amersfoort vandaar z´n vrij Nederlandse achternaam.

En Daniel Pedrosa spreek je ook uit als Pedroosa, als je naam als Pedrosa gespeld word, met 1 s dus, spreek je de klinker ervoor als oo uit.

Ned2 zend het trouwens niet live uit toch??
 
Chris Vermeulen spreek je wel degelijk uit als Chris Vermjoelen, omdat het een Australier is. Voorouders van hem komen uit Amersfoort vandaar z´n vrij Nederlandse achternaam.

En Daniel Pedrosa spreek je ook uit als Pedroosa, als je naam als Pedrosa gespeld word, met 1 s dus, spreek je de klinker ervoor als oo uit.

Ned2 zend het trouwens niet live uit toch??

1: :^

2: Jeps, live :Y
 
Heej ik heb supper veel zin in 10 september.
Ik ben al een paar jaar Nicky Hayden fan en dat
zal ook niet overgaan. Daniel Pedrossa die gast is echt goed
van de 250CC naar de motogp en dan al gelijk veel wedstrijden winnen.
Maar k heb effe een vraagje op welk net kijken jullie het nou op
Ned 2 of op Eurosport?

FF je plaatje zichtbaar maken ;)

full



10 September word hopelijk weer een goede race, liefst zoals in Duitsland op de Sachsenring. Close racing tussen de 4 coureurs die kansmaken op de titel.

Ok Capirossi hoort daar nu ook weer bij, dus hoop dat het in Maleisie een close racing race word, met de 5 titelkanshebbers...
 
Ok Capirossi hoort daar nu ook weer bij, dus hoop dat het in Maleisie een close racing race word, met de 5 titelkanshebbers...

Dat vind ik dus niet. Theoretisch misschien wel, maar in mijn ogen maakt Capi geen kans. 50 punten... Als zelfs de kansen voor Rossi klein zijn, zijn ze voor Capi onmogenlijk IMO.

Ok thnx, wat zeg jij? Kun je beter de race op Eurosport volgen of op Ned2?

Ik zeg duidelijk Eurosport. Kijk maar eens 1 keertje voor de grap naar Ned 2, als er bv reclame is op Eurosport.
Zo vreselijk saai als die man op Ned 2 kan vertellen. Kan zelfs een race zoals Saschenring saai maken met zijn lauwe commentaar...
 
Chris Vermeulen spreek je wel degelijk uit als Chris Vermjoelen, omdat het een Australier is. Voorouders van hem komen uit Amersfoort vandaar z´n vrij Nederlandse achternaam.

En Daniel Pedrosa spreek je ook uit als Pedroosa, als je naam als Pedrosa gespeld word, met 1 s dus, spreek je de klinker ervoor als oo uit.


Nou als ik op Eurosport kijk dan spreken de comentators het wel degenlijk uit
als vermeulen maar je heb gelijk want ik zag het net op de motogp site. En
Pedrosa jah daar heb je ook gelijk in. Maar het is wel zo dat ned 2 een tel
voor loopt dan bij eurosport. en het is iets betere kwalteit. maar zelf kijk ik
ook eurosport , die stoppen daar veel meer tijd in die laten de voor en na beschouwing zien en bij ned 2 alleen de nabeschouwing |(
P.S hoe kan je je plaatje zichtbaar maken??? :o

Bijlage: http://files.motor-forum.nl/forum/download_document/412790/9ab8f39f8ad715ef214771f2f92b831b (35e3efd513f27be1e83afc5573973967.jp)​
 
Chris Vermeulen spreek je wel degelijk uit als Chris Vermjoelen, omdat het een Australier is. Voorouders van hem komen uit Amersfoort vandaar z´n vrij Nederlandse achternaam.

En Daniel Pedrosa spreek je ook uit als Pedroosa, als je naam als Pedrosa gespeld word, met 1 s dus, spreek je de klinker ervoor als oo uit.


Nou als ik op Eurosport kijk dan spreken de comentators het wel degenlijk uit
als vermeulen maar je heb gelijk want ik zag het net op de motogp site. En
Pedrosa jah daar heb je ook gelijk in. Maar het is wel zo dat ned 2 een tel
voor loopt dan bij eurosport. en het is iets betere kwalteit. maar zelf kijk ik
ook eurosport , die stoppen daar veel meer tijd in die laten de voor en na beschouwing zien en bij ned 2 alleen de nabeschouwing |(
P.S hoe kan je je plaatje zichtbaar maken??? :o


Als je een plaatje als attachment bij voegt hoef je alleen maar IMGATT in je post te zetten

Als je een plaatje van het internet als adres kopieerd naar hier zet je voor het adres [img ] (alleen dan zonder spatie) en aan het einde van het adres [/img]
 
Dat vind ik dus niet. Theoretisch misschien wel, maar in mijn ogen maakt Capi geen kans. 50 punten... Als zelfs de kansen voor Rossi klein zijn, zijn ze voor Capi onmogenlijk IMO.

Mwah, ik denk ook dat Capirex het niet red, ik denk dat Pedrosa wereldkampioen word, ik weet niet waarom maar iets zegt mij dat hij de titel pakt, hij is de laatste races echt sterk bezig, denk dat het tussen Rossi en Pedrosa gaat, Hayden gaat terug zakken.
Ik als fan van Melandri hoop op Melandri natuurlijk :Y
Ik zeg duidelijk Eurosport. Kijk maar eens 1 keertje voor de grap naar Ned 2, als er bv reclame is op Eurosport.
Zo vreselijk saai als die man op Ned 2 kan vertellen. Kan zelfs een race zoals Saschenring saai maken met zijn lauwe commentaar...

dus ik kan net zo goed reclame op Eurosport gaan zitten kijken ipv over te zappen naar Ned2. :+
 




kijk altijd op eurosport

man van ned 2 kan er geen sensatie van maken, en die namen spreekt ieder voor zich toch apart uit

verder: capi is voor mij geen kanshebber meer
 
misc



kijk altijd op eurosport

man van ned 2 kan er geen sensatie van maken, en die namen spreekt ieder voor zich toch apart uit

verder: capi is voor mij geen kanshebber meer

FF je plaatje posten... ;) bij een internetadres geen IMGATT maar voor je adres[ img](zonder spatie) en achter je adres[/img]

full
 
danku


rossi blijft voor mij de meester :}

denk dan ook dat hij de wereldkampioen word

(Afbeelding) :} :} :}

Rossi is voor mij ook nog steeds de meester :Y

Maar Pedrosa is toch wel ijzersterk bezig in mijn ogen de laatste paar races en hij heeft op dit moment de beste kansen op de titel achter Hayden.
Denk dat Hayden nog terug gaat zakken.

Titelstrijd zal tussen Pedrosa en Rossi gaan zoals ik het nu zie. Maargoed, dit seizoen heeft al vaker een rare wending gehad, kan eigenlijk nog niks zeggen wie de titel pakt..
 
dat hayden nogf terug zakt ben ik ook wel aardig cker van

maar dat pedrosa het gaat redden ?

ik weet het niet hoor

TS tijd voor een poll ;)

Als je bedoelt dat het puntenverschil tussen Hayden en de rest kleiner wordt, ben ik het met je eens. Ik denk echter dat Hayden niet binnen de 2/3 races van de troon wordt gekickt hoor... Zal denk ik toch op de laatste race aankomen.
 
kijk altijd op eurosport

man van ned 2 kan er geen sensatie van maken, en die namen spreekt ieder voor zich toch apart uit

verder: capi is voor mij geen kanshebber meer

mwah ik heb geen commentatoren nodig om de race tot een spectakel te maken, daar hebben we de coureurs voor *D ik heb liever een commentator die minder dominant aanwezig is dan die lui bij eurosport.

vandaar dat ik voor nederland 2 ga, ook vooral omdat er GEEN RECLAME tussendoor komt en de beeldkwaliteit uitstekend is(in tegenstelling tot BBC waar het echt duidelijk gaarder is)
 
Heej, Bedankt gRRaafieHonda voor het uitleggen van me plaatje ;)
Ik heb weer een vraag... Wat willen jullie volgend jaar liever zien ?
Rossi met de ouwe trouwe blauwe kleure van Gauloises of
de gele kleuren van Camel.Ik persoonlijk kies voor die van vorig jaar
met die bike was hij onverslaanbaar... maar wat vinden jullie??
 
Terug
Bovenaan Onderaan