Nexx XR-1R Carbon helm Maat: M

Roo

TUONO V4
28 feb 2009
2.342
6
Veendam
Hallo,

Bij deze wil ik mijn helm die net een jaar oud is verkopen.
De helm zit mij niet helemaal fijn daarom gaat deze in de verkoop.
De helm is gewoon zo goed als nieuw!!! Zit geen krasje op!!
Gaat om de NEXX XR-1R carbon maat M

Specificaties:

Tri-composite helmschaal (Fiberglass, Carbon en Kevlar) - geeft de helm extra stevigheid en een betere weerstand tegen impact met als bijkomend voordeel dat het gewicht van de helm is afgenomen zonder in te leveren op het gebied van veiligheid.
-3 helmschaal groottes (ca. 1200 gram)
-ECE 22-05 gekeurd
-2 in- en 4 uitlaten voor lucht (Air Dynamic System) - hierdoor is de aan en afvoer van frisse lucht optimaal en wordt oververitting vorkomen.
-Zachte anti-zweet en anti-allergene helmvoering
-Uitneembare en wasbare voering
-Anti-noise wangkussens - de wangkussens beschermen je oren effectief tegen rij- en omgevingsgeluid
-Kin windstopper
-De EPS binnenschaal is opgebouwd uit 3 dichtheden voor een optimale schokabsorptie
-Dubbel-D sluiting
-UV-bestendige helmschaal
-Helder PC lexan vizier - krasvast en voorzien van easy locking system. Pinlock® ready (binnenvizier apart meebestellen)
-Visor Ventilation System
-Ergo Padding System - hierdoor is het mogelijk voor de drager van de helm om de pasvorm af te stemmen op zijn of haar wensen. Bij elke helm worden 5 foam pads meegeleverd om hiermee de interne pasvorm van de helm aan te passen; deze pads worden eenvoudig op de EPS helmschaal geplakt onder de helmvoering. Zodoende zit je helm altijd perfect en kun je de pasvorm makkelijk aanpassen.
-3M reflecterend materiaal in de nekrand
-Uitneembare Breath Guard
-Reflectors op voor-, achter- en zijkant van de helm

-Zwart vizier met pinlock t.w.v. 90,- euro!!
-Helder vizier ook met pinlock t.w.v. 30 euro!
-NIeuwprijs van deze helm is 339,95 euro!

De prijs voor deze helm met de vizieren en helm muts en originele doos.

325,- euro *O*

Nu foto's!!!
nexx-xr1r-carbon-side.jpg

Nexx-lid.jpg



En een foto gemaakt met de mobiel:
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan