NGK Racing bougiekabels? Waar te koop in Gld???

B.B.I.L.

MF veteraan
29 mrt 2005
8.411
102
Valburg
Weet iemand waar je in de omgeving van Arnhem NGK Racing bougiekabels en stekkers kan kopen?

full
 
Bougiekabel NGK Racing CR4
17 euro

http://www.gadgetsandgoodies.nl/webshop/product_info.php/products_id/971 (klik)
 
Gaat je motor sneller als je een rooie bougiekabel heb?
Ik zie alleen maar nadelen in een rode kabel...
Een zwarte kabel absorbeert meer zonlicht en word dus warmer en zet dus meer uit.
Daardoor kan de elektriciteit er sneller doorheen en produceert de bougie betere vonkjes.
Dit resulteert in een betere verbranding :Y :+
 
Ik zie alleen maar nadelen in een rode kabel...
Een zwarte kabel absorbeert meer zonlicht en word dus warmer en zet dus meer uit.
Daardoor kan de elektriciteit er sneller doorheen en produceert de bougie betere vonkjes.
Dit resulteert in een betere verbranding :Y :+

euh, ... oh ik zie het al, werktuigbouwer ;)
 
Weet dat motozoom/louis ze heeft :Y
Hoef je niet eens de deur uit dus :9
 
Laatst bewerkt:
Ik zie alleen maar nadelen in een rode kabel...
Een zwarte kabel absorbeert meer zonlicht en word dus warmer en zet dus meer uit.
Daardoor kan de elektriciteit er sneller doorheen en produceert de bougie betere vonkjes.
Dit resulteert in een betere verbranding :Y :+
Een zwarte kabel absorbeert inderdaad meer zonlicht waardoor de geleider binnenin warmer wordt: hier wordt de weerstand van de geleider juist hoger van (en niet lager!).

De dwarsoppervlakte wordt wel (heel minimaal) groter, maar de soortelijke weerstand wordt stukken hoger, aangezien koper een PTC heeft. Reden voor de PTC is dat de elektronen gehinderd worden door de kinetische energie van de atomen.

Nee, ik ben geen werktuigbouwer, wel aankomend student werktuigbouw ;)
 
Bestel dan gelijk een doosje snelle bougievonkjes erbij!

Nee joh, hij heeft meer aan een spiegel......kan ie kijken hoe geweldig ie wel niet is :+ :+


Oh, dat doet ie al.....let maar eens op alle foto's van zichzelf in het Bandit topic... :P _O-
 
Laatst bewerkt:
Nee joh, hij heeft meer aan een spiegel......kan ie kijken hoe geweldig ie wel niet is :+ :+


Oh, dat doet ie al.....let maar eens op alle foto's van zichzelf in het Bandit topic... :P _O-

Ik....en alleen ik...... ben geweldig ;)
En ik ben ook geweldig trots op mijn Bandit :Y *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik heb inmiddels deze besteld:

full


....en inderdaad.....bij Boks Motyre :Y
 
Laatst bewerkt:
Ik zie alleen maar nadelen in een rode kabel...
Een zwarte kabel absorbeert meer zonlicht en word dus warmer en zet dus meer uit.
Daardoor kan de elektriciteit er sneller doorheen en produceert de bougie betere vonkjes.
Dit resulteert in een betere verbranding :Y :+

En als alles nou niet in het zicht van de zon zit.... kan je dan wel gewoon rode nemen? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan