NH-topic; Hemweg Foto's 14-11

(Afbeelding)

Slo goes airborn... t*jantje mooie hoogte.. ook maar sparen voor een wheelybar.. O-) :P
Wow Slo!! :9 WAT ONWIJS VET!! Die heb ik helaas niet gezien irl. :} :}
IMG_4961_small.JPG

Dit vind ik oow wel goed gelukt :9
Die komt boven m'n bed Robin! :} :}
 
Een stoppie bij de huidige temperaturen/vochtig asfalt... Je moet er maar zin in hebben. :X

Wel mooie foto's. :9
 
Petje af dudes. :} :}
Ik zou het niet durven met dit weer,heb al eens gelegen met dit weer toen ik op mijn achterwiel wilde gaan rijden.Was gelukkig geen wegmotor.
 
Wow Slo!! :9 WAT ONWIJS VET!! Die heb ik helaas niet gezien irl. :} :}
(Afbeelding)
Dit vind ik oow wel goed gelukt :9
Die komt boven m'n bed Robin! :} :}


Hey jou heb ik zondagmiddag nog zien rijden in de buurt van Hoofddorp. Ik kwam uit de richting van Haarlem en jij kwam voor mij van links. Zijn toen nog met een groepje motoren redelijk los gegaan dacht ik zo :+ Ik reed op een blauwe FZR 1000 en bij elk stoplicht ging je weer op het achterwiel :}
 
Hey jou heb ik zondagmiddag nog zien rijden in de buurt van Hoofddorp. Ik kwam uit de richting van Haarlem en jij kwam voor mij van links. Zijn toen nog met een groepje motoren redelijk los gegaan dacht ik zo :+ Ik reed op een blauwe FZR 1000 en bij elk stoplicht ging je weer op het achterwiel :}

haha :} als je eenmaal een verslaafd bent aan artikeltjes 5 kom je er niet zo makkelijk meer vanaf :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan