Nicky Dutch stelt zich voor

Nicky_Dutch

Rookie
14 nov 2017
4
0
Tilburg
Hallo allemaal,

Mijn naam is Nick, 29 lentes jong. Kom uit een dorp gelegen naast Tilburg. In het mooie Brabantse land waar alles nog gemoedelijk gaat O-)
Heel mijn leven ben ik al met alles wat een verbrandingsmotor heeft bezig. Van mijn 3 tot en met mijn 21 aan motorcross gedaan. Allerlei motoren al in bezit gehad van 2takt tot en met r1's. Altijd aan het knutselen en bouwen geweest. Vanaf mijn 15e begonnen met mig/mag en elektrode lassen en sinds enkele jaren ook serieus bezig met tig lassen. School interesseerde me nooit echt. Ben meer een praktijk man die graag met zijn handen bezig is.

Dit moment heb ik 2projecten lopen. Een kawasaki kz750 '80 brat café. En de andere is een extreme build een Kawasaki gpz1100 b2 die ik omgedoopt heb tot "Frankastina" The Kawasuki Gpz 1127 inspired by the 80s AMA superbike. Het laatste project heb ik nog 9weken te gaan en zal dan afgerond moeten zijn. Aangezien ik die heel graag naar de customstand breng op de motorbeurs '18.

Heeft er iemand nog een goeie website waar ik mijn foto's kan droppen? Zodat ik een project pagina kan maken over "Frankastina" voor jullie.
 
Welkom Nick! :W

En de beste plek om je foto's neer te zetten is natuurlijk hier op MF. Dan verdwijnen ze ook niet als er weer een andere website plat gaat of vervelend doet ;)

[FAQ=,plaatje]Algemene FAQ: Hoe plaats ik een plaatje?[/FAQ]
 
:W Nick
full
succes
:]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen. :)
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan