Nicky Hayden

We hebben genoten van hem!!
Vooral ook van zijn sympathieke persoonlijkheid.

R.I.P. Kentucky Kid!!



We won't forget.
 
ik weet niet hoe het gebeurt is en is ook niet meer belangrijk,maar ik weet wel dat het op de (race)fiets gewoon gevaarlijk is omdat er totaal geen verdraagzaamheid meer is tussen verkeersdeelnemers.
ik rij zelf in een tourclub en we maken IEDERE week wel een keer mee dat we gesneden worden of erger terwijl wij echt ruimte maken maar het lijkt wel een hype te worden.
we gaan weer een kleurrijk persoon missen. ;( ;(
 
Trieste dag voor de motorsport

R.I.P. Nicky Hayden #69! ;( -O-
nicky-hayden-assen.jpg
 
Behoorlijk naar idd. Rotte weg ook waar 't gebeurd is. Lijkt mij niet een weg waar 50u gereden wordt. Zeker niet door de italianen.

Erg naar ook voor die gene in de peugeot die gewoon op weg was naar zn werk..
 
Assen 2006?Stond er met mijn neus bovenop,spectaculaire finish met Colin Edwards.

Ik ook,met een jonge Hayden fan die voor het eerst mee naar Assen mocht en direct zijn idool ziet winnen,heeft vorig jaar nog een handtekening gescoord van Nicky op z'n phone,inmiddels een kop groter dan Hayden.
R.I.P champ



full
 
Dan kom je terug van een heerlijk zomeravond motorritje en dan lees je dit. Ben er stil van. Zoals al opgemerkt: Hardwerkende coureur, down to earth, maakte altijd met iedereen een praatje. Een van de mede MF'ers trof hem anderhalf jaar geleden gewoon in de economy class op weg naar Nieuw Leusen.

Rest in Peace, Ride in Peace, het zal allemaal wel, het is gewoon zwaar klote! Het ga je goed kerel! Dat je maar rondjes mag rijden met Sic daarboven.
 
Wat mij betreft mag #69 ook gereserveerd blijven in de MotoGP. En Nicky, bedankt voor de mooie races en herinneringen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan