Nico Bakker Barracuda

misc.php


Welkom!

P.s. Nieuwe mensen aub hier voorstellen! :(
 
laten we maar ff lullen over die motor .....

voorstellen moet inderdaad in ander topic

Apparte machine, heb laatst een stuk gelezen over zo\'n motor

Passen ze helemaal op maat aan voor je (geloof ik) + ze doen iets met de gewichtsverdeling ???

Het verschil voor een na een behandeling door Bakker schijnt echt ernorm te zijn .... maar geld dat ook voor straatgebruik of alleen op het circuit ??
 
Mooie motor, Bakker frames hebben wel een goede naam. En ook een (vrijwel) uniek exemplaar dus.

Vraag, wat mag dat kosten? Ben ik wel benieuwd naar.
 
Laatst bij meneer bakker op bezoek geweeest, ZEER aardige motorfiets....helemaal zelfopgebouwd. Schijnt als een mes te sturen. Hij heeft overigens ook enkele racemotoren staan, waarmee bakker racing raced.. :) Gave dingen, ook weer aangepast volgens de \"bakker\" way... :}
 
Inderdaad,de gewichts verhoudingen zijn anders dan
de standaard TL1000.
Dhr Bakker heeft zijn roots in de racerij.
De know how die hij hierin heeft opgebouwd, wordt
door hem ook daadwerkelijk in de straatversies gebruikt.
Deze Barracuda is de afspiegeling van de moterfiets, waar Jeroen Oudeman tot driemaal achtereenvolgend, de kampioenstitel in de BOT,(Battle Of Twins) klasse heeft weten te veroveren.
En natuurlijk zijn er enkele verschillen.
Bijvoorbeeld,deze heeft een tophalf en een hoog stuur.
Maar qua rijeigenschappen en temprament zijn ze zeer overeenkomstig.
Wat benadrukt dat wat wordt gebruikt voor de racerij, wordt gebruikt op de weg.


Skoezie nog bedankt voor het feit dat je de foto
zichtbaar hebt geplaatst.
 
het zou nog beter kunnen met een blok van een ander merk,honda of zo!?,maar dit is....dit is pffff dit is....nou ja, laat ik maar ophouden want dit dit dit laat maar
 
Voor de jongens die het echt willen weten.
Houd rekening met een bedrag van circa twintigduizend Euro.
Deze prijs is sterk afhankelijk van de gekozen
componenten bijv,wil je Brembo\'s en White Power
componenten, een ander uitlaat systeem,of wellicht
een set Marvic velgen.
Dit zijn o.a zaken die de prijs, behoorlijk
zullen beinvloeden.

Tevens wil ik nog even terugkomen op hetgeen,wat
er door Dhr van Tatenhove is vermeldt.
Het is namelijk een feit dat het blok van de
Honda VTR ook is toegepast in het zelfde ontwerp.
Maar aangezien de capaciteit van de TL1000,deze
duidelijk overtreft heb ik bewust gekozen voor de
laatsten,en ik mag wel zeggen na 50.000 km.
Ik heb er nog geen spijt van gekregen.
 
NA WISSELING VAN MOTER,HEB IK OP DE BARRACUDA GEREDEN VAN FRED.MIJN ONDERVINDING IS,DAT JE INTEGENSTELLING VAN EEN VIER IN LIJN DIRECT OVER KRACHT BESCHIKT,EN WAT VOOR KRACHT!!! JE KRIJGT EEN BEHOORLIJKE RUK AAN JE ARMEN,HET IS DAT IK OP DAT MOMENT FLINK GEZOPEN HAD MAAR ANDERS WAS IK ER GELIJK AFGESTAPD,GEINTJE.HIJ IS BRUUDT!!QUA STUURGEDRAG MOEST IK HEEL ERG WENNEN,HIER STAP JE NIET ZOMAAR OP,HET IS WERKEN OP DIE FIETS!!DEZE MOTOR IS OOK GOED STIJF,MAAR HET IS ERG WENNEN OM EROP TE RIJDEN.PERSOONLIJK TREKT DE VARMOGENS OPBOUW VAN MIJN MOTOR ME MEER AAN,MAAR DAT IS ECHT PERSOONLIJK.OM NOG EVEN TERUG TE KOMEN,HET REMT OOK ERG GOED
 
NA WISSELING VAN MOTER,HEB IK OP DE BARRACUDA GEREDEN VAN FRED.MIJN ONDERVINDING IS,DAT JE INTEGENSTELLING VAN EEN VIER IN LIJN DIRECT OVER KRACHT BESCHIKT,EN WAT VOOR KRACHT!!! JE KRIJGT EEN BEHOORLIJKE RUK AAN JE ARMEN,HET IS DAT IK OP DAT MOMENT FLINK GEZOPEN HAD MAAR ANDERS WAS IK ER GELIJK AFGESTAPD,GEINTJE.HIJ IS BRUUDT!!QUA STUURGEDRAG MOEST IK HEEL ERG WENNEN,HIER STAP JE NIET ZOMAAR OP,HET IS WERKEN OP DIE FIETS!!DEZE MOTOR IS OOK GOED STIJF,MAAR HET IS ERG WENNEN OM EROP TE RIJDEN.PERSOONLIJK TREKT DE VARMOGENS OPBOUW VAN MIJN MOTOR ME MEER AAN,MAAR DAT IS ECHT PERSOONLIJK.OM NOG EVEN TERUG TE KOMEN,HET REMT OOK ERG GOED

WE ZIJN NIET DOOF!!!! :(
 
NA WISSELING VAN MOTER,HEB IK OP DE BARRACUDA GEREDEN VAN FRED.MIJN ONDERVINDING IS,DAT JE INTEGENSTELLING VAN EEN VIER IN LIJN DIRECT OVER KRACHT BESCHIKT,EN WAT VOOR KRACHT!!! JE KRIJGT EEN BEHOORLIJKE RUK AAN JE ARMEN,HET IS DAT IK OP DAT MOMENT FLINK GEZOPEN HAD MAAR ANDERS WAS IK ER GELIJK AFGESTAPD,GEINTJE.HIJ IS BRUUDT!!QUA STUURGEDRAG MOEST IK HEEL ERG WENNEN,HIER STAP JE NIET ZOMAAR OP,HET IS WERKEN OP DIE FIETS!!DEZE MOTOR IS OOK GOED STIJF,MAAR HET IS ERG WENNEN OM EROP TE RIJDEN.PERSOONLIJK TREKT DE VARMOGENS OPBOUW VAN MIJN MOTOR ME MEER AAN,MAAR DAT IS ECHT PERSOONLIJK.OM NOG EVEN TERUG TE KOMEN,HET REMT OOK ERG GOED

Potver... beginnen we weer....
sorry hoor, maar dat lampje rechtsbovenaan je keyboard kan toch wel uit???

:z :z |( :(
 
NA WISSELING VAN MOTER,HEB IK OP DE BARRACUDA GEREDEN VAN FRED.MIJN ONDERVINDING IS,DAT JE INTEGENSTELLING VAN EEN VIER IN LIJN DIRECT OVER KRACHT BESCHIKT,EN WAT VOOR KRACHT!!! JE KRIJGT EEN BEHOORLIJKE RUK AAN JE ARMEN,HET IS DAT IK OP DAT MOMENT FLINK GEZOPEN HAD MAAR ANDERS WAS IK ER GELIJK AFGESTAPD,GEINTJE.HIJ IS BRUUDT!!QUA STUURGEDRAG MOEST IK HEEL ERG WENNEN,HIER STAP JE NIET ZOMAAR OP,HET IS WERKEN OP DIE FIETS!!DEZE MOTOR IS OOK GOED STIJF,MAAR HET IS ERG WENNEN OM EROP TE RIJDEN.PERSOONLIJK TREKT DE VARMOGENS OPBOUW VAN MIJN MOTOR ME MEER AAN,MAAR DAT IS ECHT PERSOONLIJK.OM NOG EVEN TERUG TE KOMEN,HET REMT OOK ERG GOED

Dank je wel Andre Cq Ton. :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan