Nico Bakker (GS) rebuild

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dank allen voor de bemoedigende woorden...

heb ik ook wel nodig voor de tegenvallertjes hier en daar :+

zoals voor deze deuk in de alu tank :(

[afbeelding]

Zou proberen om van binnenuit de deuk er uit te kloppen en het laatste strak plamuren.
Lukt dat niet dan gaan we er een nieuw stuk voor maken en er in lassen.
Wil alleen nooit geweldig lassen dat ouwe alu. :N
 
Leuk dat we hetzelfde doel met onze Bakkers hebben.
Met die van mij wil ik in de toekomst meedoen met de classic endurance op Spa.

Groet Willem
full
 
Zou proberen om van binnenuit de deuk er uit te kloppen en het laatste strak plamuren.
Lukt dat niet dan gaan we er een nieuw stuk voor maken en er in lassen.
Wil alleen nooit geweldig lassen dat ouwe alu. :N

Bedankt voor het advies Geer, ik ga m'n best doen. Wordt vervolgd. ;)
 
Leuk dat we hetzelfde doel met onze Bakkers hebben.
Met die van mij wil ik in de toekomst meedoen met de classic endurance op Spa.

Groet Willem[afbeelding]


Oh dan gaan we elkaar daar zien ;) Ik had hetzelfde onzalige idee opgevat. Ik ga alleen niet de endurance rijden maar de vrije sessies. Dat lijkt me veiliger voor mij :) (en mijn cashflow positie _O- ).
 
Wat zijn dat voor wieletjes Willem en zijn die voor en achter 18" ? Ik dacht dat een vereiste was in de regelementen :?

Ik ben nl ook een zoektocht gestart naar de juiste voorkant met een bijpassend achterwiel en remmerij :Y
 
Wat zijn dat voor wieletjes Willem en zijn die voor en achter 18" ? Ik dacht dat een vereiste was in de regelementen :?

Ik ben nl ook een zoektocht gestart naar de juiste voorkant met een bijpassend achterwiel en remmerij :Y

zien er mij naar pvm's uit... stond laatst nog een setje 18 op ebay germania dacht ik...
 
Zijn 18 inch PVM's.
Voor 2.5 Achter 4" precies volgens het reglement.
Remschijven zijn van een 85 gsxr 750 , 300 mm en niet zwevend.
De pvm komen bij Lenden uit duitsland vandaan.
Op Ebay.de vind je nog wel eens leuke setjes.

groet Willem
full
 
Aha, thanks, er staat nu nix te koop in ieder geval. :+

Ik heb ook al even gedacht om een paar originele naven te scoren en er spaakwielen in te zetten, dus 18" EXEL naven velgen natuurlijk... met extra dikke RVS spaken, andere schjijven enz.
 
Laatst bewerkt:
Mooi! Heb ik weer iets mee te lezen hier *D
Ik zag dat Stefan zich ook al gemeld heeft, kump good ;)

Aha, thanks, er staat nu nix te koop in ieder geval. :+

Ik heb ook al even gedacht om een paar originele naven te scoren en er spaakwielen in te zetten, dus 18" EXEL naven met extra dikke RVS spaken, andere schjijven enz.

Niet doen, wordt die behoorlijk zwaar van en vindt ze niet passen bij dit soort motoren.
 
Eens, zwaarder wordt ie dan wel maar wel houd ik dan het tijdsbeeld vast, dat is wat ik in ieder geval per se wil.

Zoiets zeg maar, maar gelukkig heb ik tijd zat :+



full
 
Eens, zwaarder wordt ie dan wel maar wel houd ik dan het tijdsbeeld vast, dat is wat ik in ieder geval per se wil.

Zoiets zeg maar, maar gelukkig heb ik tijd zat :+

[afbeelding]

Over smaak kun je niet twisten :N maar ik vind dit ook veeeeeeeel mooier :9~

Ik vraag me af "of het wel zoveel" zwaarder wordt ........heeft ook te maken met het gewicht van de schijven en banden en als het alleen voor de "leut is"....waarom niet ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan