niek99 voorstellen

niek99

Rookie
23 nov 2004
6
0
amsterdam
"Ghostriders" in the sky is wel zo'n beetje mijn oudste favoriete kreet, geen wonder want in mijn jonge tijd was er niet veel keus in muziek die je mee kon zingen.
Hoe kom ik nou hier op dit forum terecht? Ik had wat technische vraagjes en een lid van een [ander] forum hielp mij met ideetjes. Ik begreep dat hij soms technische weetjes en wijsheden van het MF haalt. Juist! Dat spreekt me aan, een tip kan me op een idee brengen dat in zijn uitvoering nergens meer op de tip lijkt, maar voor mij deugdelijk is.
Ik ben al boven de sterkte van vliegen, motor- auto- brommer- scooterrijden en hardlopen, maar mag wel eens rijden in het gehandicaptenvoertuig van mijn vrouw, een Amica 1000S1 uit ruwweg 1992 of 1993 of zo. Je zou het een oldtimer kunnen noemen als er nog een tweetakt in had gezeten, en eigenlijk nog wel nu er sinds een jaar of 4 een viertakt honda 600 motor in zit, beter bekend van karting en grasmaaimachines.
Al met al doe ik af en toe technische dingetjes met de kar[ren] om wat in te dikken op grote reparatierekeningen, soms ook wel om minder geïnteresseerde monteurs op het goede spoor te krijgen. Als ik geen eigenwijzigheden in hun richting spui, leven die lui toch meer met me mee dan wanneer ik echt een volslagen leek zou zijn, en de contacten zijn dan een stuk prettiger.
Zelf aan de slag betekent ook: mijn ego graag strelen met gelukte modificaties en reparaties.
*D Oude man, heb je nu genoeg over jezelf verteld?
B| Nou, neefje Vraagal, ik weet het nog niet zo net.
*D Nou, je moet er toch maar mee stoppen, het wordt echt saai.
:? Ajuus, ik ga er van tussen. O-) , ieieieie, hè gelukkig, ik ben er nog/Niek
 
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan