Nielz stelt zich voor

Nielz

MF'er
12 jan 2004
231
0
Hoogland
Hallo allemaal,

Echt een nieuwe gebruiker ben ik niet, ik lees al een tijdje mee:) maar ik zal me nu toch maar een voorstellen. Er zit namelijk een motor aan te komen :]

Ik ben Niels.. vorige week 21 geworden *O* en wonend in Hoogland. Vanaf mijn 4e ging ik regelmatig mee bij me vader achterop. Toen ik wat ouder was ging ik naar elk motor evenement wat er op Assen te doen was met me vader heen.
Later is de interesse een beetje verschoven naar de 4wielers en ben ook de MBO autotechniek in Apeldoorn gaan doen. Inmiddels heb ik dat afgerond en ben ik net begonnen aan HBO business management in Utrecht.

Maar nu.. ik ging richting de 21 jaar.. en vrienden van je gaan hun motorrijbewijs halen. Dan zie je hier en daar een bloedgeile ducati..
En dan ga je eens denken..
dure auto, die je weinig gebruikt en zonde is om te laten staan.. of een mooie motor(ducati dus:P) kopen.

Uiteindelijk besloten om me auto maar te koop te zetten. En om rustig opzoek te gaan naar een mooie 748S.

Inmiddels heb ik 1blokuur les gehad en heb ik de avb-examen datum binnen, 7oktober..

Tot zo ver zijn we nu :+ Morgen weer lessen :]

Een picca van vroegah
bmwk75.jpg
 
een goed opgevoed mens... hahaha

hier ook ff een picca van vroegah... toen ik 4 was, reed ik dus al... hahaha
large



ennuh:

090724%20-%20Welkom%20MF.gif


:W


 
Op die foto had je nog haar niels! *O* :+

Schiet nou eens op met: auto verkopen, rijbewijs halen en motor kopen!! :z Dan kunnen we gaan :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan