Niergordel

Heeft met trillingen te maken. Met name crossmotoren en 1 pitters hebben hier last van. De niervormig gaat trillingen vd nieren tegen. Op een moderne 4 cilinder heeft zo'n ding geen zin.
 
Heeft met trillingen te maken. Met name crossmotoren en 1 pitters hebben hier last van. De niervormig gaat trillingen vd nieren tegen. Op een moderne 4 cilinder heeft zo'n ding geen zin.
Is wel tof zo n niersteenbehandeling op zo n crossmotor })
 
Ik gebruik hem wel degelijk om mijn nier op zijn plaats te houden, maar ik heb een getransplanteerde nier, en die zit los in mijn buik. Het gebruik is op de doktersadvies, en eigenlijk vind ik het ook wel lekker zitten :)

Ik heb ook ontdekt dat het bij karten ook wel lekker is, stuk minder schaafwonden en blauwe plekken :P
 
Laatst bewerkt:
Op een racer heb je er denk ik niks aan, hoewel een vriend van mij die al 55 jaar motor rijdt (nu Aprilia RSV 1000) er wel eentje draagt.

Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat het wel werkt op een VFR. Ik weet niet of dat binnen jou definitie valt van een racer.
 
Draag ALTIJD een niergordel, een neopreen gordel van Polo en een ander exemplaar van andere wat ademende stof met teddy erin voor het geval ik met kou op pad ga (wat overigens niet zo vaak gebeurt) zit lekker strak, geen tocht, lekker warm.
P
Koop er eens 1 en probeer het eens, heerlijk...
 
Ik heb de neiging om op lange rechte einden "ingezakt" te gaan zitten op de motor.
De gordel helpt daar tegen. Bij een actieve houding (bochten, bergen etc.) is hij overbodig maar wel lekker warm!
Gewoon eens proberen.
:Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan