Niet automatisch in neutraal,Kawasaki LTD

speedo22

Rookie
2 jun 2006
28
0
Almelo
Als ik stil sta voor de stoplichten,gaat de kawa niet vanzelf
in de neutraal bij 1 keer op of neer schakelen.
Dus ik moet helemaal terugschakelen naar de neutraal.
Wie kent dit probleem??Waar ligt dit aan?Sensor,schakelaar o.i.d.??
 
Als je geen verstand van kawasaki hebt,dan liever geen commentaar geven.
Kawasaki is de enigste motor die dit systeem heeft!!!!!!!!!!!
Dus niet van die domme opmerkingen maken als je het niet weet!!!!!!!!!
 
Ik neem aan dat het een kawa 454 LTD betreft. En hij schakelt niet zoals je schrijft???

DAN HEB JE EEN GROOT PROBLEEM!!!


Ik denk alleen dat het probleem niet je versnellingsbak is :+

(of ik heb een hele rare 454 LTD)
 
hoi speedo maak je niet ongerust om hem in zijn neutraal te krijgen moet je eerst helemaal naar zijn 1 en dan is het maar een tikje omhoog. stond er eerst ook een beetje raar van te kijken kreeg hem maar niet van de 2 in de neutraal. stond zo ook in de handleiding als hij in de 1 staat word er een soort neutraal vinder ingeschakeld.
 
dit begrijp ik niet?
dat houd in dat zosnel je stilstaat de motor uit zich zelf naar de Neutraal zou moeten springen?
Nog nooit van gehoord. (wel handig!)
Hield deze uiters handige functie er in van de 1 op de andere dag mee op? Heeft het gewerkt? ging er een rammel, knal, raar geluid, kapotte zekering, lekker band, weetikwatvoorgeks aan vooraf voordat de het werkt niet meer kwaal optrad?
 
hoi speedo maak je niet ongerust om hem in zijn neutraal te krijgen moet je eerst helemaal naar zijn 1 en dan is het maar een tikje omhoog. stond er eerst ook een beetje raar van te kijken kreeg hem maar niet van de 2 in de neutraal. stond zo ook in de handleiding als hij in de 1 staat word er een soort neutraal vinder ingeschakeld.

Ben aan mijn 4e kwaak bezig :Y
Bij allemaal hetzelfde qwa schakelen ;)
Of heeft een ltd nou echt een aparte bak :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan