niet de enige op flitsfoto.. wel met zichtbaar kenteken..



Daar zeg je wat, de oostenrijkse firma rotek heeft turbootjes voor deze blokken, maar er moet dan zoveel aan verbouwd worden dat, naast de aanschaf van een turbo, je veel meer geld kwijt bent dan het blokje kost..
Lijkt me anders wel gaaf :]
 
Dude! de foto met 50 % aan beide zijden verkleind en dan krijg je ongeveer ware grootte hier op het scherm..
Computers zijn net vrouwen van het andere geslacht..
 
plaatje bij kennis gescand, maaris op waare grootte, dus met paint 50% aan beide zijden ingekort
[afbeelding]
de boete is voor jou :Y , aan de overkant van de weg rijd namelijk een suzuki sv...en die rijden wel harder als 17kmh overschrijding O-) O-)

zie je wel hij haalt net die duc in ;)
 
Laatst bewerkt:
Je staat er echt zelf op: jouw motor zit namelijk met de plaat rechts van het midden terwijl je van de radar wegrijdt. Zou de andere motor links van het midden rijden en op de camera toe, dan zou hij de schuldige kunnen zijn.
 
Je staat er echt zelf op: jouw motor zit namelijk met de plaat rechts van het midden terwijl je van de radar wegrijdt. Zou de andere motor links van het midden rijden en op de camera toe, dan zou hij de schuldige kunnen zijn.


Dat doet hij toch ook?
 
Hoi Sammie.

Ik ben al minstens 2 keer frontaal geflitst, door een camera aan de linkerkant van de weg.
Dat was beide keren bij redelijk donkere situatie, dus ik zag de flits, bij de ene paal een witte, bij de andere een groene. Of ik daar dan ooit overdag frontaal ben gefotografeerd zonder flits, is niet onmogelijk....
Dus is het heel goed mogelijk dat de camera is getriggerd door de tegemoetkomende motoren.
In ieder geval zitten ze alle drie in een behoorlijk klein deel van de foto, dus ik denk dat je kunt protesteren.
Ik ga er vanuit dat zodra er meer dan 1 voertuig op de foto staat, het moeilijk zal zijn voor de wouten om te bewijzen dat jij het was.
Net vanmorgen nog zoiets meegemaakt, een beetje ingewikkeld, een koekblik haalt me in net voor de flitspaal, en gaat dan vlak na de flitspaal, net toen ik er netjes met 48 teller voorbij reed, langzamer rijden.
Als dat ding dan gewerkt heeft, sta ik erop en die auto staat dan al wat verderop op de foto....
Sukses ermee!
groeten,
Eduard
 
Hoi Sammie.

Ik ben al minstens 2 keer frontaal geflitst, door een camera aan de linkerkant van de weg.
Dat was beide keren bij redelijk donkere situatie, dus ik zag de flits, bij de ene paal een witte, bij de andere een groene. Of ik daar dan ooit overdag frontaal ben gefotografeerd zonder flits, is niet onmogelijk....
Dus is het heel goed mogelijk dat de camera is getriggerd door de tegemoetkomende motoren.
In ieder geval zitten ze alle drie in een behoorlijk klein deel van de foto, dus ik denk dat je kunt protesteren.
Ik ga er vanuit dat zodra er meer dan 1 voertuig op de foto staat, het moeilijk zal zijn voor de wouten om te bewijzen dat jij het was.
Net vanmorgen nog zoiets meegemaakt, een beetje ingewikkeld, een koekblik haalt me in net voor de flitspaal, en gaat dan vlak na de flitspaal, net toen ik er netjes met 48 teller voorbij reed, langzamer rijden.
Als dat ding dan gewerkt heeft, sta ik erop en die auto staat dan al wat verderop op de foto....
Sukses ermee!
groeten,
Eduard

Ik denk dat rechtsrijdende voertuigen voorkeur krijgen. En ook al reed hij de toegestane snelheid, als jij hem met 20 km/h snelheidsverschil links inhaalt reed hij onnodig rechts.

(en ik vind iemand links met 20 km/h snelheidsverschil inhalen geen goed plan btw :P)
 
Ai, dit kan nog wel eens een lastige worden. Die blauwe motor zit bijna in één lijn met jou, en het wegdek is relatief smal (optisch één brede strook). Dus enerzijds aannemelijk dat het je tegenligger is, anderzijds moet je het tegendeel maar bewijzen...
 
maar de flitspaal staat aan de rechter kant. hoe kunnen de motorrijders op de linker rijstrook een foto laten maken? dan was de foto veel eerder gemaakt denk ik. ik vrees dat je de boete zult moeten betalen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan