Niet echt nieuw hier..

Hoi, welkom op MF! veel plezier met je zzr! het zijn hele leuke motoren voor je 25kw periode!

Hoezo trouwens die motor gekocht "met dank aan je oma"? :P

EN die foto's moeten we hier snel hebben hoor :)
 
welkom
full
 
Ik zal ff duidelijk voor alle mannen schreeuwen...

Wij willen een foto!!!!!!!

Het is namelijk traditie, dat nieuwe vrouwen op het M-F een foto van zich zelf plaatsen ;)

Enne, welkom!

Haha wrom staat der dan niet van alle mannen een foto op het forum??? (ik spreek nu namens alle vrouwen) :+

Bij deze dan
full

Is wel al een oudere foto (heb verder alleen foto's boven de 100kb en heb geen tijd om ze kleiner te maken) oh ja en hij is bewerkt door m'n zusje ;) en ik heb op de foto verf in m'n haar :X

En wat die oma betreft......
Ze heeft me het geld gedeeltelijk voorgeschoten en ik betaal haar per maand weer een gedeelte terug. Ideaal aangezien ik net werk dus nog niet heb kunnen sparen en zo'n rijbewijs is ook niet bepaald goedkoop :X Maar goed voor de duidelijkheid..... het is MIJN oma!!! :}
 
welkom op mf meske :)


check this...

MF User Foto's; HET overzicht ;)


[edit]

LOL, kijk aan je woont nog geen 10 km van mn studenten kamertje af :}

[/edit]

Haha bedankt voor de tip voor die foto's, had dus te snel geoordeeld ;)

Dus je studeerd in Sittard? wat doe je dan? en bevalt het een beetje in Limburg? Oh ja je woont dus in de fietsenstalling van Geleen :P En er is een heel leuk limburgs racing team forum (afkorting kun je zelf wel verzinnen en dan zoeken met google) :X Daar ben ik ook veel op te vinden *D

En dat in m'n haar is verf :P maar dat wisten jullie al (volgens mij heeft de foto mensen afgeschrikt om te reageren) ;(
 
Hmzzz nou staat der een foto op reageerd niemand meer haha....
Binnenkort nieuwe foto....
Dinsdag pas weer les :(



:]
 
Welkom, zie je wel dat er nog iemand reageert, hmmm maar ik heb je al welkom geheten...

Haha bedankt voor je reactie :P

maar m'n topic op lrt loopt veel beter O-)

Nog Limburgers hier die lrt niet kennen?????????? vraag maar en ik geef je de link is een heel gezellig forum. Limburgers only ;)
 
Haha nog bedankt voor de 2 reacties.......

Ben weekendje weg dus laat wat leuke racties achter dan kan ik die zondagmiddag lezen ;) Binnenkort nieuwe foto
 
Haha bedankt voor de tip voor die foto's, had dus te snel geoordeeld ;)

Dus je studeerd in Sittard? wat doe je dan? en bevalt het een beetje in Limburg? Oh ja je woont dus in de fietsenstalling van Geleen :P En er is een heel leuk limburgs racing team forum (afkorting kun je zelf wel verzinnen en dan zoeken met google) :X Daar ben ik ook veel op te vinden *D

En dat in m'n haar is verf :P maar dat wisten jullie al (volgens mij heeft de foto mensen afgeschrikt om te reageren) ;(

Humz sorry van mn late reactie...

maar ik hoop volgend jaar te kunnen beginnen aan mn nieuwe studie in limburg. Zit nog in brabant op school B|
Ik ga dan naar de Fonty's een docenten opleiding volgen O-)
Studenten kamer heb ik al, midden in het centrum :+ , dus kom er wel es weekenden langs om daar te blijven en de omgeving te leren kennen. Maar het bevalt me prima! leuk accentje, zal niet lang duren of ik zal het overnemen :X

maar check het forum goed, want kan ieder moment een meeting georganiseerd worden in het zuiden van het land :o :+
 
Laatst bewerkt:
Fuck het milieu
Ja lekker ding die Anja :P

hmzzzz ja het zal wel.....

Humz sorry van mn late reactie...

maar ik hoop volgend jaar te kunnen beginnen aan mn nieuwe studie in limburg. Zit nog in brabant op school B|
Ik ga dan naar de Fonty's een docenten opleiding volgen O-)
Studenten kamer heb ik al, midden in het centrum :+ , dus kom er wel es weekenden langs om daar te blijven en de omgeving te leren kennen. Maar het bevalt me prima! leuk accentje, zal niet lang duren of ik zal het overnemen :X

maar check het forum goed, want kan ieder moment een meeting georganiseerd worden in het zuiden van het land :o :+

Maakt niks hoor. en wat heb je al in de omgeving verkend? ;)

En die meeting heb ik indd iets over gelezen de mergellandroute toch? Die rij ik vaker met m'n pa (achterop dan aangezien ik de 12e pas examen heb) :+

En een tip voor jou (en alle (bijna)Limburgers) ;) der is een leuke site met een wanna ride topic :] vraag maar voor de link :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan