Niet echt nieuw hier..

Maakt niks hoor. en wat heb je al in de omgeving verkend? ;)

Nee niet echt, eigenlijk tot nu toe maar 1x met de motor daar geweest en de volgende dag moest ik om 12 uur weer in den bosch staan voor een toets B|

Maar zodra mn ventje zn monster heeft verkocht en ook een ss heeft gaan we samen ook vaker met de motor daar de buurt verkennen :+
 
full
 
ja als ik hem kleiner kon maken zou die foto er al opstaan maar ik heb de cdrom voor phototool niet en als mn zusje thuiskomt zal ik haar ff vragen en dan post ik hem wel ;)
 
neej ik heb geen xp me zusje gaat hem voor me verkleinen dus miss vanaaf en anders morgen zelf ff photoshop installeren



Ps: superkris wil wel heel graag een foto :X
 
Ja, ik zie het al mijn plicht om voor heel mannelijk MF zoveel mogenlijk foto's van vrouwelijk schoon te verzamelen ;)
 
Vrouwelijk schoon?
Nou fuck het mileu denkt dat ik alleen aantrekkelijk ben voor mijn vriend :o
Maar ja ieder z'n eigen mening het is een vrij land :X

Bij deze maar eens de foto
album_thumbnail.php







;)
morgen weer rijles :]
 
Ik doe niet anders!! net als iedereen die wél het glas gescheiden inzamelt, maar tegelijker tijd ook een motor start die op fossiele brandstoffen loopt

Trouwens Limburg is wel erg wel ver om te gaan fucken ;)

Ja je bent zeker vroeg opgestaan vanmorgen??? Maargoed waarom kijk je nog in mijn topic? je vind me toch niet interessant dan ga ergens anders de mensen vervelen :X

Begon net weer gezellig te worden hier kom jij weer es langs :+


:] vandaag bijna een hondje overreden met de les
 
Wijziging zul je bedoelen? uhm anja_1985 is ook niet echt leuk he? :+


Haha ja helaas heb ik dat nog niet gehad anders had ik eroverheen gereden ;) hij bleef maar blaffen :? mn instructeur heeft het niet eens gezien O-)
Kleine huisdieren zoals hamsters, cavia's, puppies en chiwawa's --> GAS!
Grotere huisdieren zoals nijlpaarden, olifanten en Scania's --> UITWIJKEN!
 
Kleine huisdieren zoals hamsters, cavia's, puppies en chiwawa's --> GAS!
Grotere huisdieren zoals nijlpaarden, olifanten en Scania's --> UITWIJKEN!

Bedankt voor de tip :} en hoe zit het met bejaarden e.d.? Met de auto doen we puntentelling ;) 100 punten voor een bejaarde en 1000 voor een ..... en ga zo maar door.

Haha SuperKris dankje voor het compliment :o
 
Terug
Bovenaan Onderaan