Niet echt nieuw hier..

Ik heb morgenvroeg weer mn eerste rijles bij de nieuwe rijschool en dan hoor ik ook de datum voor mn examen als het goed is!!!
 
Nou ik heb ondertussen 2 lessen bij mn nieuwe rijschool gehad :] bevalt super op een honda cb 500 en 10 januari heb ik examen (de dag na mijn verjaardag dus dat zou een leuk cadeautje zijn)

Nog iemand die me wil verwelkomen??? :+
 
Nou ik heb ondertussen 2 lessen bij mn nieuwe rijschool gehad :] bevalt super op een honda cb 500 en 10 januari heb ik examen (de dag na mijn verjaardag dus dat zou een leuk cadeautje zijn)

Nog iemand die me wil verwelkomen??? :+

full


Moet je eens wat meer op MF gaan posten joh, dan krijg je vanzelf wel reacties ;)
 
Een zzr250 is vet. Enkel vind ik een zzr400 nóg vetter. Maar toch, kruisjes posten vind ik wel zo sneu; dus welkom...

full
 
Haha ja dan zal ik maar vaker posten zodat SuperKris kan reageren blijft mn topic toch een beetje actief... :+

Ik had vanacht een enge droom, moest weer op een 250 lessen met mn oude instructeur, dus zeg maar eerder een nachtmerrie!!!!!

Afgelopen donderdag weer les gehad en het gaat supers :]

@ Appie nou ja ik vind mn ZZR250 vetter mag niet op een 400 rijden. Ook nog niet op die van mij mejah. Misschien in het nieuwe jaar wel :D
 
Hi! ik doe op de 13e januari examen. Moet alleen nog wat oefenen. Ikzelf rij op een nieuwe Honda CBF500 ABS, rijdt superlekker. Wel leuk voor dat je al een motor hebt staan, ik wil nog wat doorsparen voor een misschien wel een te heftige motor. Succes!!!
 
Hi! ik doe op de 13e januari examen. Moet alleen nog wat oefenen. Ikzelf rij op een nieuwe Honda CBF500 ABS, rijdt superlekker. Wel leuk voor dat je al een motor hebt staan, ik wil nog wat doorsparen voor een misschien wel een te heftige motor. Succes!!!

lessen op een motor met abs???

vind ik niet erg slim.... :?
 
Hi! ik doe op de 13e januari examen. Moet alleen nog wat oefenen. Ikzelf rij op een nieuwe Honda CBF500 ABS, rijdt superlekker. Wel leuk voor dat je al een motor hebt staan, ik wil nog wat doorsparen voor een misschien wel een te heftige motor. Succes!!!

Ja op een ander forum is januari de maand van het slagen dus ik ben benieuwd :+ Hoeveel lessen heb je gehad? En ik moet minder als 25kw en helaas heb je daar niet zo veel keuze in, toch een mooie motor gevonden en hij staat helaas al een tijdje in de garage bij die van mn pa '( Eerst eens 2 jaar op mn kawa rijden en dan overstappen naar een 600 en wat geld derbij leggen. Aangezien deze ook al genoeg heeft gekost, hij is van 2002 en net 7000 km gelopen :9~

Hey SuperKris ook nog hier? :X

Donderdag weer rijles :]
 
WELKOM OP MF hoe gaat het met lessen????
Ik heb in totaal 34 rijlessen gehad maar ben wel de eerste keer geslaagd.
Alvast succes met je examen ;) ;) ;) .
 
A mausrock ben het helemaal eens met je onderschrift: elke dag op de motor is een mooie dag!
Met lessen gaat het goed, ik heb morgenvroeg weer les :] Ik heb dan ongeveer 28 lessen gehad en bij 22 mijn eerste examen gehad en helaas gezakt. Nu bij een andere rijschool krijg ik veel meer tips dus ik merk zelf ook dat het veel beter gaat :D
 
Terug
Bovenaan Onderaan