Niet eens met slotje PS3 online gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Online gamen met je PS3


Er zijn topics over

Blunders met neuken
Welke digitale videocamera heb jij
PC games
paardrij topic
concert topic

Waarom mogen Motorrijders die in de winter graag met mede motor rijders online wilen spelen op hun ps3/xbox daar geen topic over aanmaken en motor rijders die hun concerten willen bespreken wel ?

In de zomer motor rijden, in de winter gamen ( en zo ben je ook direkt van de 13 jarige kiddo's af in het spel :X )

Beetje meten met 2 maten. Kan er wel geroepen worden van dan daar zijn andere forums voor maar dan kun je 95% direkt naar FOK! en Tweakers verwijzen en dat lijkt me nou net niet de bedoeling.
 
Online gamen met je PS3


Er zijn topics over

Blunders met neuken
Welke digitale videocamera heb jij
PC games
paardrij topic
concert topic

Waarom mogen Motorrijders die in de winter graag met mede motor rijders online wilen spelen op hun ps3/xbox daar geen topic over aanmaken en motor rijders die hun concerten willen bespreken wel ?

In de zomer motor rijden, in de winter gamen ( en zo ben je ook direkt van de 13 jarige kiddo's af in het spel :X )

Beetje meten met 2 maten. Kan er wel geroepen worden van dan daar zijn andere forums voor maar dan kun je 95% direkt naar FOK! en Tweakers verwijzen en dat lijkt me nou net niet de bedoeling.
Nou kerel...breek me de bek niet open over de dubbele agenda die er hier af en toe op nagehouden wordt...als je lekker ligt bij de modjes dan kun je allerlei (onzinnige) topics openen (ook die niks met motorrijden te maken hebben) en dan is er niks aan de hand! Toch snap ik ook wel dat er een beetje een halt toegeroepen wordt en allerlei offtopic-shit, want ik heb ook wel weer respect voor de mensen die dit forum draaiende houden op (volgens mij) vrijwillige babsis...dubbel dubbel....maar er is hier zeker ook wel sprake van vriendjespolitiek...of vriendinnetjespolitiek...maar ach...laat je koppie niet hangen!!!


P.S. (niet PlayStation): ik houdt zelf heeeeleemaaaal niet van PlayStation-spellen!!!
 
Gozer.. leuk je reactie.. maar ik heb gewoon een normale vraag aan een modereter en dat is geen vraag waarop ik direkt het hele forum wil mobiliseren om al hun klachten te dumpen bij hun.

En of het nou voor ps3 , xbox of pc is maakt mij niet uit, het kan niet in 1 topic helaas want krijg je de eeuwige vete zoals dat ook is met japan rijders en ducatisten en bmw rijders...
 
Gezien het best wel grote aantal computer/digitale fotografie en aanverwante vragen en topics is het imo wel een idee om gewoon een apart computer deeltje aan te maken.

In een gedeelte als dit zouden zaken als Games, fotografie, problemen, hardware etc prima beheersbaar en gecontroleerd gepost kunnen worden.
Aangezien dit toch een digitaal medium is is dit niet eens zo heel gek. En doorverwijzen naar GoT is wel erg makkelijk, terwijl 90% van de motor rijders daar tegen een muur van info aanloopt en een nivo waar men niks aan heeft globaal genomen.

Denk dat users hier onderling het zaakje prima kunnen bedruipen zonder een nachtmerrie te worden voor de modjes.
 
Ik vraag niet om een topic voor de computerende MF'er.. bedoel dat is al tig keer besproken en dat zal altijd wel nee blijven. :)

Wil enkel op mijn vraag een discussie.. Misschien bot, misschien klote maar heb geen zin dat mijn vraag straks voorbij word gestoken door allerlei dingen die al tig keer besproken zijn :)
 
Mag ik misschien ook nog een voorbeeld noemen?

Dit topic ging na 25 posts op slot: *klik*

Ondertussen zijn er al 17 topics met de naam "Het 25kW Topic Deel .." in Waariswattedoen, waar uitsluitend in geMSNd wordt door een handvol mensen..
 
Laatst bewerkt:
Goed topic Capo :}

Ja ik snapte het slotje ook niet helemaal, maar goed als het zo is dan is het zo.
Net wat je zegt er zijn topics over:

Welk bier drink je, welke muziek luister je nu, blunders tijdens het ne#ken etc.
Dit is totaal niet motorgerelateerd.

Nu is online gamen tegen andere mf-ers ook niet direct veel motor gerelateerd.
Maar als er spellen komen als GP-08 etc lijkt me het toch leuk om tegen andere mf-ers te gamen.
Daar was mijn topic eigenlijk voor bedoeld.

Als er dan wat niet gamers gelijk met zwaaiende smiley's komen -O-
Ieder zijn hobby en het staat toch in Off-Topic.

Dus ik hoop dat deze open blijft en dat we bij het pekelweer wat kunnen gamen.

Gr John
 
Hee leuk topic :Y vond het ook een beetje raar dat die van John dicht moest.
Is juist leuk als je de winter maanden met je mf vrienden kan gamen :) en als er dan een topic is waar mfers hun ps3 id met mekaar kunnen uit wisselen zou dat heel leuk zijn :Y

@Capo:Het ging gister avond bij COD4 een beetje mis, elke keer als ik op je uitnodiging in ging kreeg ik server is vol van het weekend nog eens proberen ;)
Was gister wel al een paar keer door John verrot geschoten |( bedankt daar voor B| :+
 
Laatst bewerkt:
Hee, COD4 ben ik net aan het installeren.

Ik heb alwel MotoGP7 (PC) online gespeeld, met wisselend resultaat overigens ;).
 
Gozer.. leuk je reactie.. maar ik heb gewoon een normale vraag aan een modereter en dat is geen vraag waarop ik direkt het hele forum wil mobiliseren om al hun klachten te dumpen bij hun.
Dan moet je ze mailen, posten betekent dat t hele forum kan antwoorden :9

Ik denk dat het door de prestatiecontracten komt, slotjesquota enzow...
 
Heb vlak nadat de PS3 uit was ook een topic geopend die vrij snel weer dicht was :r

Ben het met je eens Capo :}
 
Was gister wel al een paar keer door John verrot geschoten |( bedankt daar voor B| :+
ghehe graag gedaan.

Ik was al wat getraind, door op de ps2 bijna verslaafd te zijn aan Red Faction 2.
Dat was ook een gave multiplayer, deed ik niet online maar was wel erg gaaf :}
 
Voor problemen met een slotje kun je mailen met de betreffende mod.

Zo lang op MF en dan nog nooit de userpolicy en richtlijnen gelezen -O-

Slotje
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan