"NIET" gevallen met beginnersfiets, rijb

Hey, nog effe een vraagje...
Zijn er mensen die niet gevallen zijn met hun beginnersfiets?
Hier ietsje verder aan de hogeschool in Aalst is het vertrek en eindpunt van route die ze vandaag rijden. Strax nog een beetje gaan kwijlen op al die motors :9~

(ook nog effe appart vraagje, als je met een 25kw rijd en nadien mag je met de zware fietsen gaan rijden, moet je dan weer gaan voor een ander rijbewijs?. Want ik hoorde hierjuist van een vriend dat het ook 30 000FR kost voor je papierke te halen?)

Mss vinden jullie mij wel een vervelende puper die eigenlijk nog beter 2jaar zou wachten maarje, hoe meer ik weet voor over 2jaar hoe beter toch?
(Als er vriendelijke mensen in Aalst (Belgie) rondrijden mogen ze mij altijd eens komen halen voor eens mee te rijden, dan akn ik meteen al mijn vragen kwijt)

groetjes Kevin
 
25 kw rijbewijs gaat automatisch over naar onbeperkt rijbewijs.
Je moet dan wel eerst bij de gemeente langsgaan om uw papierke te laten aanpassen (en jawel, daar moet je weer voor betalen B| )

De kosten voor de rijschool betaal je dus maar 1 keer.


btw: kreeg een kleine allergieaanval bij een bezoek aan je site :X

ps, hoe bevalt het street-racen je? met je fiets lol
 
ik heb bijna twee jaar op mijn eerste fiets rondgereden en ik ben er niet af gevallen.
 
al een week of 4 nu :) en al een paar keer bijna gevallen...

... is in het begin niet makkelijk om die 200 kilo door twee deuren uit een portiek te duwen, met veel te hoge drempels en onder een hoek van 45 graden ongeveer.

Maar op de weg ga ik niet vallen, heb ik mezelf beloofd, en ik heb een hekel aan om beloftes (vooral aan mezelf ;) ) niet na te komen.
 
25 kw rijbewijs gaat automatisch over naar onbeperkt rijbewijs.
Je moet dan wel eerst bij de gemeente langsgaan om uw papierke te laten aanpassen (en jawel, daar moet je weer voor betalen B| )
btw hoeveel moet ge voor uw 'vol rijbewijs' dokken ?


en on-topic: nee ik ben maar met m'n tweede moto gevallen, de eerste heb ik rechtgehouden, tweede een keer platgelegd , en de derde is al drie keer gevallen zonder mezelf erop :(
 
Eneuh je hoeft volgens mij niet te betalen wanneer je vol rijbewijs krijgt toch :? Want rijbewijs hoeft niet vernieuwd te worden! Er staan toch data in je papiertje en dus is 't geldig!!!!!!!
 
Eneuh je hoeft volgens mij niet te betalen wanneer je vol rijbewijs krijgt toch :? Want rijbewijs hoeft niet vernieuwd te worden! Er staan toch data in je papiertje en dus is 't geldig!!!!!!!

In België verdienen gemeentebesturen graag 2 keer aan je, dus vullen ze enkel het vakje met 25 KW in, en het zwaar gedeelte wordt netjes weg-ge-xxxxxxxxxx 't. Ze willen dus geen datum in de toekomst invullen op het zware deel van het rijbewijs B|

Maargoed, voor 11 € heb je dan na 2 jaar wel een zwaar rijbewijs, dus zo erg is het nu ook weer niet.
 
In België verdienen gemeentebesturen graag 2 keer aan je, dus vullen ze enkel het vakje met 25 KW in, en het zwaar gedeelte wordt netjes weg-ge-xxxxxxxxxx 't. Ze willen dus geen datum in de toekomst invullen op het zware deel van het rijbewijs B|

Maargoed, voor 11 € heb je dan na 2 jaar wel een zwaar rijbewijs, dus zo erg is het nu ook weer niet.

België :z

In Nederland probeert de staat niet aan je te verdienen :X :( B| O-) (ik weet niet beter)
 
Terug
Bovenaan Onderaan