Hallo,
Ik heb een vraag die ik hier stel, aangezien ik zelf nog niet zo thuis ben in het hele "sleutelgebeuren".
M'n GS500e uit 1991 start erg moeilijk en als ik dan eenmaal weg ben gaat ie haperen en lijkt het net of de "druk" wegvalt. Kort daarna slaat de motor ook af...
Begin dit jaar wou de motor helemaal niet starten. Er zijn toen nieuwe bougies + "kapjes" opgezet (tevens gelijk olie ververst), kleine dingen dus. Daarna liep de motor weer okey...Voor zolang kort het duurde!
Bougies werden helemaal zwart, duid op te arm of te rijk (weet nooit welke) mengsel toch?
Heb vanmorgen het luchtfilter vervangen aangezien deze ook behoorlijk vies was dus gelijk ook maar weer nieuwe bougies ingezet (dan zijn die tenminste zeker weten goed!)!
Probleem nu nog niet opgelost...
Iemand tips??
Kan dit aan vieze carburateurs of slechte afstelling o.i.d. liggen?
Beetje jammer nl. dit met het zonnetje zo mooi schijnend!
Ik heb een vraag die ik hier stel, aangezien ik zelf nog niet zo thuis ben in het hele "sleutelgebeuren".
M'n GS500e uit 1991 start erg moeilijk en als ik dan eenmaal weg ben gaat ie haperen en lijkt het net of de "druk" wegvalt. Kort daarna slaat de motor ook af...
Begin dit jaar wou de motor helemaal niet starten. Er zijn toen nieuwe bougies + "kapjes" opgezet (tevens gelijk olie ververst), kleine dingen dus. Daarna liep de motor weer okey...Voor zo
Bougies werden helemaal zwart, duid op te arm of te rijk (weet nooit welke) mengsel toch?
Heb vanmorgen het luchtfilter vervangen aangezien deze ook behoorlijk vies was dus gelijk ook maar weer nieuwe bougies ingezet (dan zijn die tenminste zeker weten goed!)!
Probleem nu nog niet opgelost...
Iemand tips??
Kan dit aan vieze carburateurs of slechte afstelling o.i.d. liggen?
Beetje jammer nl. dit met het zonnetje zo mooi schijnend!
Laatst bewerkt: