Niet kunnen reply'en in je eigen topic

Ralfie

MF veteraan
10 jan 2002
13.804
513
Ik heb wel eens dat ik niet kan reply'en in mijn eigen topic. Werk dan met Windows 98 en Netscape 6.1. De pagina wordt geladen en als ik op "reageren" klik gebeurt er niets, zie het lampje van mijn modem ook niet knipperen. Met Explorer op dezelfde PC geen probleem.

Kwestie van instellingen van Netscape ofzo? Een van de experts een idee :?
 
Je ne suis pas een expert also, maar misschien werken de drukknopjes met een java dingesje en heb je dat verboden in Netscape?
 
Je ne suis pas een expert also, maar misschien werken de drukknopjes met een java dingesje en heb je dat verboden in Netscape?

volgens mij niet, niet bewust in elk geval :+ . Er staat wel zo'n pinguin rechtsonderin mijn taakbalk, die doet ook iets met Java zegt ie. :?
 
Op vrijdag 17 oktober 2003 11:37 schreef Ralfie het volgende:
Ik heb wel eens dat ik niet kan reply'en in mijn eigen topic. Werk dan met Windows 98 en Netscape 6.1. De pagina wordt geladen en als ik op "reageren" klik gebeurt er niets, zie het lampje van mijn modem ook niet knipperen. Met Explorer op dezelfde PC geen probleem.

Kwestie van instellingen van Netscape ofzo? Een van de experts een idee :?


Modem :+
 
Ik ehh... denk ehhh... Geen idee dus. Misschien dat één van de heren technici een idee heeft. :?

Overigens vind ik Rob zijn suggestie over dat modem ook wel een goeie. :+
 
Da's wel een beetje jammer; ik denk, Ralfie kan nu niet meer reageren in z'n eigen topic, kan ik van alles gaan zeggen zonder reactie. Zie ik je toch reageren hier.

Maar goed, ik denk dat het een MF instelling is, speciaal voor jou. En terecht. :)
 
Da's wel een beetje jammer; ik denk, Ralfie kan nu niet meer reageren in z'n eigen topic, kan ik van alles gaan zeggen zonder reactie. Zie ik je toch reageren hier.

Maar goed, ik denk dat het een MF instelling is, speciaal voor jou. En terecht. :)

Ben wel benieuwd wat jij allemaal wel en niet kunt zien en posten dan :?

Dag Bert en Henk, zijn jullie weer aan wal? :)
 
Ben wel benieuwd wat jij allemaal wel en niet kunt zien en posten dan :?
Ik kan jou replies in dit topic gewoon zien. :+
Dag Bert en Henk, zijn jullie weer aan wal? :)
Yep. Was wat chaotisch en ook een week later dan de planning, maar ik mag niet klagen, want een hoop van m'n collega's zit nog aan boord. Aflossen via Luanda blijkt toch minder soepel te gaan. |(
 
Terug
Bovenaan Onderaan