Niet lekker lopen Gpz900r

jerryt

MF veteraan
14 aug 2005
23.418
57
Heb laatsten een Gpz900r(1991)gekocht maar hij loopt niet echt lekker tussen de 3000 tot 5000(ongeveer) toeren.Carbs helemaal schoongemaakt/nieuw bougies/doppen/kabels/
geen valse lucht.Wat nog overblijft is carbs synchroniseren,zal ik volgende week achteraan.
Ding heeft een tijd(ong.1jaar)stilgstaan en liep daarvoor prima
Reinigingszooi door de benzine gegooit maar hielp wel wat maar niet genoeg dus..
Weet dat het veel dingen kan zijn maar misschien zien we wat over het hoofd.
Iemand nog suggesties of tips o.i.d.?Carbs laten ultrasoonen misschien?
Vast bedankt voor de input. :+

Gr.Gerard
 
Laatst bewerkt:
Stationair/luchtregelschroeven allemaal netjes volgens specificatie uitgedraaid. ?

Een tijdje terug heeft een kennis mijn co meter geleend en daar z'n stationair schroeven mee afgeregeld. Z'n VFR liep wat rommelig in de lagere toerentallen. Dit was na het afstellen m.b.v. de co meter helemaal verdwenen. Uiteraard moeten de carbs ook goed synchroon staan.
 
Stationair/luchtregelschroeven allemaal netjes volgens specificatie uitgedraaid. ?

Een tijdje terug heeft een kennis mijn co meter geleend en daar z'n stationair schroeven mee afgeregeld. Z'n VFR liep wat rommelig in de lagere toerentallen. Dit was na het afstellen m.b.v. de co meter helemaal verdwenen. Uiteraard moeten de carbs ook goed synchroon staan.


Weet ik niet,maatje van mij(van wie de fiets was)heeft de carbs gedemonteerd en alles schoongemaakt.Lijkt mij toch wel verstandig om het ding eens goed te laten afstellen.
Maar eens een adresje vinden in de buurt.
 
Weet ik niet,maatje van mij(van wie de fiets was)heeft de carbs gedemonteerd en alles schoongemaakt.Lijkt mij toch wel verstandig om het ding eens goed te laten afstellen.
Maar eens een adresje vinden in de buurt.


Als hobbyist zeg ik, kom gerust langs. Ik heb een co meter en synchronisatieklokken, daar moet je een heel eind mee kunnen komen. Dan hoef je overigens niet verder als Meppel
 
Terug
Bovenaan Onderaan