Niet meer inhalen op 80 km wegen

Nou ben ik toch benieuwd wat de kosten hiervan gaan zijn vergeleken met onderplanken op vangrails en wat de "beperking" in slachtoffers zal zijn. Ik heb zo'n vermoeden dat dat zwaar naar onderplanken doorslaat, maar hey, wij zijn toch tuig wat rustig dood mag :W
 
leip wijf. ik zie dat inhalen komt doordat sommige mensen te langzaam rijden en de irritatie zo dusdanig groot wordt dat mensen in gaan halen op stukken waar het dus eigenlijk niet kan. en als de bestuurder wel zo slim is om er achter te blijven plakken, ontstaat alleen maar meer irritatie --> meer mishandeling op de wegen

in andere woorden: minimum snelheden invoeren en zwaar bekeuren als je daaronder gaat

verder een inhaalverbod voor vrachtwagens, alleen zonder alcohol rijden, linksrijders fusilleren en gevaren op de weg (lees: opoe) het rijbewijs afnemen

Hatsekidee, jij krijgt een kamerzetel :P
 
fietsers de voorrang op rotondes te ontnemen.
maakt geen flikker uit. al zou jij al motorvoertuig bestuurder een aanrijding hebben met z'n fietser die op dat moment geen voorrang heeft, ben je juridisch nog steeds voor 50% aansprakelijk en een hoop trammelant met politie/justitie omdat je een aanrijding hebt gehad met een zwakkere weggebruiker. vooral als het ook nog een minderjarige bestreft.

Het stoort Peijs verder dat het in de 30-kilometerzones nog mogelijk is harder te rijden. ,,Dat is gericht aan te pakken door meer hindernissen aan te brengen.’’
en
,,De rechte polderwegen nodigen uit tot hard rijden. We zetten vooral in op infrastructurele maatregelen.’’

dus nog meer drempels neer leggen.

het terugbrengen van de limiet van 70 naar 50 km/u op gevaarlijke wegen
wie of wat bepaald wat een gevaarlijke weg is?? dus er is 1 aanrijding geweest....dus is het een gevaarlijke weg.........dus moet het 50km/u zijn.
en als dat nog niet werkt dan moeten we gaan denken aan 30km/u :?

Verkeerde inhaalmanoeuvres kunnen worden voorkomen door het passeren onmogelijk te maken
das nou pech voor de hulpdiensten moeten dus ook achter die bejaarden en trekkers blijven rijden. blijkbaar is die elke seconde niet zo heel noodzakelijk. hoe komt de afsleep wagen bij de aanrijding om een auto weg tehalen als daar een lange file achter staat.

Als verkeersdeelnemers zich allemaal aan de voorschriften houden is er niets aan de hand, maar soms moet je de menselijke factor corrigeren of zelfs uitschakelen.’’
aha, als het voertuig de verhoogde middenberm zal raken, zal dit mogelijk nadelige invloed hebben op de bestuurbaarheid van het voertuig. gevolg, meer (éénzijdig-) ongelukken met mogelijk meer slachtoffers dan vandaag de dag.
 
Verbied dan het afslaan door automobilisten en tractoren, daar komen de meeste motorrijders door om het leven....
 
ach, als 6 van de 10 omkomen binnen de BBK, dan mag de snelheid op de snelweg wel omhoog

Je kunt ook de BBK qua oppervlakte kleiner maken: dan vallen er statistisch gezien minder slachtoffers in de BBK :Y
cijfertjes alles waar het in DH om draait...


Verbied dan het afslaan door automobilisten en tractoren, daar komen de meeste motorrijders door om het leven....

Linksafslaanverbod, klinkt aardig. En dan om de paar KM een rotonde leggen zodat als je bestemming toch links van de weg ligt je bij de eerstvolgende rotonde om kunt keren :Y
 
Laatst bewerkt:
Je kunt ook de BBK qua oppervlakte kleiner maken: dan vallen er statistisch gezien minder slachtoffers in de BBK :Y
cijfertjes alles waar het in DH om draait...Linksafslaanverbod, klinkt aardig. En dan om de paar KM een rotonde leggen zodat als je bestemming toch links van de weg ligt je bij de eerstvolgende rotonde om kunt keren :Y

Je kunt de bebouwde kom ook "het deel van de stad met bebouwing" noemen, vallen er statisch gezien ook helemaal geen slachtoffers meer in de bebouwde kom :+
 
Ik denk dat Camiel ook wel begrijpt dat karla aan het dementeren is. Iedereen die hier even over nadenkt snapt wel wat de gevolgen zullen zijn.

Het probleem hier is dat mevr peijs voor haar loze inspanningen wordt betaald met ons belastinggeld...
 
Laatst bewerkt:
Dat mens moet eens een peleton mariniers die 3 maanden op zee zijn geweest achter haar rimpelige bips aankrijgen.

Dan is ze dolblij als ze hard mag gaan!

Wat een shitclub is dat VVN toch ook.

Eigen denkvermogen is totaal onbelangrijk in et verkeer volgens hen.

Broodmalloten°
 
ze zouden die wegafscheidingen moeten plaatsen voor spoorwegovergangen, zodat het practisch onmogelijk wordt om alsnog over het spoor te kunnen als de bomen al naar beneden zijn. Hoe vaak ik dit gedrag al niet heb gezien... Duurt mensen te lang en denken wtf ik ga er gewoon langsop kijk ff of er geen trein aankomt en hoppa erover.

gaat weleens mis... Je zou zeggen natuurlijke selectie, maar voor alle toeschouwers...
 
Dus ze gaan verhogingen maken tussen de 2 rijbanen?
Dat gaat een hoop poen kosten. Ze hebben net dat project klaar om op alle de meeste 80 wegen van die ledlichtjes tussen de 2 stroken te plaatsen.

Hopelijk wordt het niet een hoge verhoging, zodat je dr nog enigszins overheen kunt...
En duidelijk alle niet-doorrijders verbieden zich toegang te verschaffen tot 80 wegen _O-
 
wat is in vredesnaam het nut om een kaarsrechte overzichtelijke polderweg de snelheid in te dammen met drempels/ rotondes :X
 
wat is in vredesnaam het nut om een kaarsrechte overzichtelijke polderweg de snelheid in te dammen met drempels/ rotondes :X

Dan kan de maximumsnelheid verlaagd worden, wat weer een positief effect heeft op de binnenkomende hoeveelheid snelheidsbelasting.

Verboden in te halen op 80km-wegen. Wordt erg leuk in het noorden van het land met al het landbouwverkeer ;(

Conclusie: dat gaat dus nooit gebeuren.
 
Dan kan de maximumsnelheid verlaagd worden, wat weer een positief effect heeft op de binnenkomende hoeveelheid snelheidsbelasting.

Verboden in te halen op 80km-wegen. Wordt erg leuk in het noorden van het land met al het landbouwverkeer ;(

Conclusie: dat gaat dus nooit gebeuren.
Het is op steeds meer plaatsen al realiteit ...
 
Dan kan de maximumsnelheid verlaagd worden, wat weer een positief effect heeft op de binnenkomende hoeveelheid snelheidsbelasting.

Verboden in te halen op 80km-wegen. Wordt erg leuk in het noorden van het land met al het landbouwverkeer ;(

Conclusie: dat gaat dus nooit gebeuren.

kom maar eens een toertje in Zeeland doen :X :( ;(
 
frustratie: Ik word echt !! schijtziek !! van al die belerende maatregelen!
Het gaat echt nergens meer over.
Word toch wel aantrekkelijk om er zo nu en dan eens een fictief kentekentje op te plakken.
Absurd rijden doe ik nooit, maar doorrijden wel en dat blijf ik doen, legaal of illegaal het boeit mij niet meer. :( /frustratie
 
Terug
Bovenaan Onderaan