Niet meer inhalen op 80 km wegen

Owwwww, dit wordt niet leuk als het doorgevoerd gaat worden. Zit me nu al regelmatig op te vreten op de motor. Heb je weer zo'n trut/bejaard/lul voor je zitten die vanuit een 80Km zone een 50km zone inkomt rijden, blijft natuurlijk in zijn 5 rijden, want dat nieuwe rijden (complete indroctinatie vanuit de overheid) is goed voor het milieu, en dit in zijn 5 blijven rijden resulteerd in zeeeeeeeeeeeeeeeer traag optrekkende auto wanneer die weer buiten de bebouwde kom komt.
En nee, in halen is daar uiteraad niet toegestaan (dijk tussen deventer en zwolle, specifiek bij Den Nul richting Zwolle).

Gelukkig rij ik dagelijks met de motor over de dijk, en weet precies waar ze staan te controleren O-)


Zowwwwwww, nu ik mijn frustratie geuit hebt, ga ik een nieuw biertje halen *O*
 
Niet op die looser stemmen volgende keer.Macht maakt gek,niets nieuws maar alweer een bewijs rijker.
Op Peijs kan je niet stemmen, niet als CvdK en niet als VVN-opperhoofd. Gelukkig hebben we ook nog zo'n gekozen portret (Eurlings) en die heeft toch wat meer realiteitszin ;)
 
Niet meer inhalen dus? Met rijbaanafscheiding?
Het zal een leuke boel worden, de eerste die met pech staat wordt gelynched door de wachtrij daar achter.

Dergelijke figuren hebben 1 hobby, werken en elke vrijetijdsbesteding is geen tijd voor en wordt een ander ook niet gegunt.
Gek laten maken door statistieken en doelstellingen halen die door een ander opgelegd worden (door een zelfde krankzinige workoholic), daar ben je voor aangenomen en niet voor de stem van het volk.
Dat men begaan is met het welzijn van een ieder is een goed streven en dat de drukke wegen niet echt geschikt zijn als circuit kan ik ook inkomen maar wees wel redelijk en realistisch.
Het grootste probleem is puur asociaal weggedrag en dit wordt niet minder door deze onzin.

Het egoistische gedrag zie je in elke vorm, in het verkeer en in het regeren van een land. Mijn doelstelling moet gehaald worden en wat een ander daar van vindt ......

Als er een pop idool sterft zijn we even gevaarlijk eensgezind voor een dagje, daarna kunnen we elkaar het licht in de ogen niet meer gunnen.
Hetzelfde voor een voebalclub die wint, blijheid en eensgezindheid als het jou clubje is want een steeds grotere groep van de andere partij zal je het liefst de hersens willen inslaan.

Goed, buiten dat mag Nederland niet klagen als het gaat om het aantal te betreuren slachtoffers in het verkeer, maar in dit bericht stond ook dat de "opgelegde" doelstelling niet gehaald zal worden als de trend zich voort zet.
Niet gek overigens als je bedenkt dat een land (meestal minder dicht bevolkt) met vele malen meer slachtoffers door kleinere maatregelen veel meer resultaat boeken.
Of je nu 10% van je bijstand moet inleveren of 10% van je 4 ton topsalaris, werkt het toch ook zo. Met 4 ton komt die klap minder hard aan. Hoewel die groep ook steen en been zal klagen.
Mischien dat we net als de groene stroom kunnen handelen, men mag groene stroom verkopen door certificaten uit het buitenland in te kopen. Men mag dan subsidie vragen en deze stroom verkopen aan de goedwillende Groene stroomklant in nederland.
Kunnen we niet wat slachtoffers op papier verkopen aan bv. China, die hoeft geen europese doelstelling te halen en zo hebben wij minder slachtoffers en halen de doelstelling op onze sloffen. _O-

Het is maar een rare wereld zo. Men doet maar wat zonder goed na te denken en als het de volksvertegenwoordiging het niet past bedenken we wel een list. Als het op het papier maar klopt.
 
Laatst bewerkt:
Op exact dezelfde manier dat ze dit erdoor krijgen (achterkamertjes, jarenlang kleine stapjes) worden er binnenkort ook een hoop andere dingen doorgejast. Rekeningrijden, hypotheekrenteaftrek enz.
:^

Kikker in de pan methode


En let op mijn woorden, als het rekeningrijden er is blijkt er -verhip zeg - een paar jaar later de mogelijkheid te zijn om alle logs automatisch op snelheid te controleren en krijg je boetes dus automatisch toegestuurd. Fijn als je overal nog 60 mag..
En voor de sceptici, kijk ff hoe lang logs van je internetactiviteiten sinds kort worden bewaard ;)
Zelfde verhaal eigenlijk.
Met mooie argumenten iets invoeren en daarna tegen je gebruiken.

p.s. De enige die iets had met verkeer was Nelie, may-weggen was ik nou ook niet kapot van.
 
Laatst bewerkt:
Zag trouwens paar weken geleden wel iets grappigs op zo'n 80 km weg waarin inhalen onmogelijk is gemaakt door blokken beton... een politiewagen die met sirene en zwaailicht aan in de file stond... :X

OK grappig is misschiemn niet het juiste woord, zeker niet als je op ze stond te wachten... maar dit is dus wel realiteit...
 
Dergelijke figuren hebben 1 hobby, werken en elke vrijetijdsbesteding is geen tijd voor en wordt een ander ook niet gegunt.

ook voor je werk kan je heel veel op de weg zitten, maar zij heeft blijkbaar nog nooit gereden achter een auto die 60reed op een 80km weg. wss pakt ze de fiets naar werk..
 
ook voor je werk kan je heel veel op de weg zitten, maar zij heeft blijkbaar nog nooit gereden achter een auto die 60reed op een 80km weg. wss pakt ze de fiets naar werk..
Ik ken haar voorvanger behoorlijk goed. Houd 't op een chauffeur. Deze categorie mensen rijdt niet zelf, maar ze hebben er wel een mening over.
Ik heb zelf een bijbaantje als privechauffeur en dan heb je geregeld te maken met mensen die zelden zelf rijden, maar wel de meest linke dingen van jou willen. Ff een stukje vluchtstrook meepakken, even door het verkeer heen slingeren of een rood stoplichtje...
 
Er is een test met snelwegen van 120 km/u naar 80 km/u te toveren.

Nu is het nieuwsbericht dat ze 80 km/u naar 50 km/u gaan toveren.

En in de praktijk zie je dat ze, voor de veiligheid, 50 km/u naar 30 km/u zones omtoveren.

Ik zeg: over 5 jaar rijden we 30 km/u op de 'snel'wegen. En reis je 4 uur per dag naar je werk van Utrecht naar Amsterdam
 
Nader onderzoek heeft aangetoond dat de mens in 100% van de verkeersongevallen de oorzaak is.
Volgens een studie welke enkele miljoenen belasting euro's gekost heeft zal het aantal verkeersongevallen met 98% dalen als niemand meer rijdt, hierdoor kan de overheid naar een nieuw secondair probleem zoeken om geld aan te verschijten, zoals het rantsoeneren van frikandellen, welke het aantal mensen met vetzucht toch zeker met 4% zal doen dalen.

JEZUS... Wat een gelul weer.
 
Voorrang voor fietsers op rotondes??? Ik kom dagelijks op de fiets over zo'n rotondek. Ik ken geen andere plek waar zo vaak een aanrijding plaats vindt. Verhoogde rijbaan scheiding, bloedje link voor motorrijders maar ook automobilisten. Uitwijkmogelijkheden bloedje link.
 
nou nog meer drempels in die wijken en dan maar zueren wat zijn die hulpdiensten toch laat ben zelf brandweerman en ik zeg je het is geen pretje als je in zo'n wijk moet zijn als er allemaal drempels liggen dus laat staan als er een midden scheiding komt op 50 of 80 km wegen


ze moeten dan ook niet gaan zeuren als de hulpdiensten er langer over doen als 8 minuten die er gesteld zijn
 
Terug
Bovenaan Onderaan