Niet mijn dag

Als je dat laagje gladde troep er nou eens af haalt door een schuurpapiertje langs de band te halen?
Dat is heel wat minder risicovol denk ik. :?
Iemand hier ervaring mee?

Porky had het al over remmenreiniger.. ik heb het gisteren geprobeerd bij mijn nieuwe Pilot Sports en het lijkt me inderdaad prima te werken! Voelde daarna gelijk stroef aan ipv was-achtig. Ook met het rijden voelde het prima maar heel gek heb ik ook niet gedaan.
Schuurpapier kan ook maar dat is extra slijtage!! 8-) haha ;) . Het is in ieder geval meer werk!
 
;( meer kan ik er eigenlijk niet van zeggen. Succes met de afhandeling.

He haga, voor het eerst op de gixxer weggeweest? En en en en.....
 
Godverdomme !!! Da's ook #$$%^%^&^*#@@#$....


Nog geen meter gereden
Ik wist niet dat het zo erg is met nieuwe banden??

Het zit niet mee ;(
Volgens mij hangt er wat in de lucht. Eerst Lnx dan Evl1 en dan jij.
Dat zijn al 3 kenissen binnen 9 maanden
Het moet niet gekker worden.

In ieder geval heel veel succes met de reparatie en de keuring.
Groeten Cinque
 
|(

Dat is mooi k#t.
Ik wist niet dat het zo erg was met nieuwe banden, maar het is natuurlijk ook nog best koud buiten, combinatie van factoren ?
Succes ermee.
 
Kl '( te

Da's echt pech hebben. Wel goed verzekerd?

Alle 6 de auto's achter me reden gewoon om me heen zonder ook maar te stoppen om te helpen of om te kijken of alles goed was, ik snap mensen echt niet, gelukkig was ik zo kwaad dat ik zelf de motor in 1 ruk overeind kreeg.

Ik snap niet dat mensen zo kunnen zijn.... :(
Zelf als er een fietser onderuit gaat stop ik ff om te kijken of er hulp nodig is.
 
Nee helaas niet all risk verzekerd...
Maar ik weet niet of het rendabel zou zijn geweest om de verzekering aan te spreken voor +- 1300 euro schade, je valt dan wel erg hard terug in no claim. Maar goed achteraf gelul.

Kleine update:
Vandaag Hurkx aan de lijn gehad, hij kon hem woensdag al gemaakt hebben, hij zei nog steeds dat als ik 1400 euro verwachtte dat ik dan ruim uit zou komen, dus ik hoop et maar.
Meteen RDW gebeld,
vrouwtje aan de lijn: "Ja meneer, 21 maart is de 1e mogelijkheid"
ik: "Godver, ben ik niet een beetje zielig en mag ik eerder??"
vrouwtje: "Nee."

RDW gilze rijen gebeld:
as. maandag 10.30 :)

Heb dus echt geen zin om weer meer dan een maand te wachten. Als ik mijn motor weer terug heb maar eens flink aan de slag met die remreiniger en schuurpapier...
zucht.
Hoop dat ik maandag meer geluk heb, denk dat ik wel belachelijk voorzichtig zal zijn, ouw wijf op de ninja :X
 
ik had het vorig jaar ook ik had er een nieuwe 012 achterop laten leggen en reed weg op een droog stuk met stroeve klinkers en de hele achterkant sloeg me weg,maar ik kon gelukkig weer recht krijgen,toen ben ik eerst naar huis gereden ,heb hem op de bok gezet en het wiel laten draaien en met een lap schuurpapier de hele band even licht geschuurd.
 
Ik heb helaas geen achterbok, dus met draaiend wiel wordt lastig.
Woont zeker niemand met zo'n paddock stand in de buurt die even wil komen helpen :P
Eindhoven, kilometertje of 2 van Safe vandaan (dat zullen de meeste wel kennen)
 
Wat zijn we toch allemaal voorzichtig :? Rijd de eerste 20 km alsof het regent, ga daarna wat soepele bochtjes maken. Let er alleen op dat je de bocht niet te hard in 'hoekt'. Na 100 km is alle leed geleden en kun je weer lekker doorgassen.
 
Nou motor staat weer thuis sinds eergisteren, gemaakt, niets meer van te zien, behalve klein stukje op de uitlaat, maar daar moet toch nog een keer een sportuitlaat voor in de plaats komen.
Kosten: 1250 euro '(

Vanmiddag ben ik met een doek en wat terpentine de achterband te lijf gegaan. Jesus wat een verschil, nu is het tenminste stroef.
Maandag RDW :)
 
Phew! Gelukkig, jij kan weer rijden, wel stukkie armer...
Ik ga toch ook maar ff heel voorzichtig rijden; heb ook net een dag nieuwe BT020 eronder! Veel plezier nu 8-)
Geluk ;)
 
1250 euro, dan kom je er nog genadig mee weg... snap je nu wat ik bedoelde, over die verzekering, toen je bij ons op het werk was.. het is zo gebeurd... op die bedragen niet op een verzekering bezuinigen. In dit geval is zelf lappen wel het gunstigste, dat wel.

But for now, hij is weer mooi, veel succes ermee en plezier ervan.. en hou de gepoetste kant boven!!

Greetz, HagaSan.
 
Op zaterdag 15 februari 2003 19:18 schreef Haga-San het volgende:
1250 euro, dan kom je er nog genadig mee weg... snap je nu wat ik bedoelde, over die verzekering, toen je bij ons op het werk was.. het is zo gebeurd... op die bedragen niet op een verzekering bezuinigen. In dit geval is zelf lappen wel het gunstigste, dat wel.

But for now, hij is weer mooi, veel succes ermee en plezier ervan.. en hou de gepoetste kant boven!!

Greetz, HagaSan.

Jup, snap het nu, heb ook besloten toch maar allrisk te nemen... ;)
 
zo jij bent er vroeg bij. laat hem ff waker worden. Mijn motor is vorige week ook door de keuring gekomen. nu nog wachten op de plaat.

Ja klopt, altijd eerst even op het werk de actieve onderwerpen bekijken.
Ben toch wel benieuwd, daarom al deze vraag gesteld.

Jou motor heeft de keuringen al doorstaan? Ik geloof een ZZR 600 of niet?
Leuk leuk leuk. Heb je al piccies gepost?
 
Ik zal je in woorden steunen:

KUT MAN !!!!!!!!!!!!

Succes en voorzichtig met een nieuwe achterband
Die duitsers zijn nogsteeds niet te vertouwen. Zelf hun motorfietsen pakken je nogsteeds terug.
 
Nou ben alweer terug, ging allemaal heel snel en heel goed die keuring...
Snap niet waarom dat nou zoveel moet kosten, 10 minuten werk :(

Hij is dus goedgekeurd, krijg deze week nog de papieren zeiden ze. *D

Maakte nog wel een flinke blunder, motor wilde maar niet starten, totdat de fijne meneer voorstelde om toch de choke maar open te zetten |(
Voelde me even beetje dom :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan