Niet nieuw, maar wel terug

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.399
6
Na tijdje non actief te zijn geweest en met gezondheid gesukkelt te hebben ga ik komend jaar weer proberen motor te gassen }) uhmz..rijden :)

So i'm back.... en rustig aan op zoek naar een nieuwe fiets.

Cadcatz

MF veteraan
28 mei 2003
46.153
1
50
Maarheeze
Na tijdje non actief te zijn geweest en met gezondheid gesukkelt te hebben ga ik komend jaar weer proberen motor te gassen }) uhmz..rijden :)

So i'm back.... en rustig aan op zoek naar een nieuwe fiets.
:} Veel plezier maar weer dan (en misschien kom ik je nog eens tegen op de "mooie" Cranendonckse wegen) :P

Ben iig blij om te lezen dat het gesukkel met de gezondheid minder is geworden (toch?)

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.399
6
Gas erop in Cranendonck }) (hoewel ik hoorde dat ze het budget nog niet gehaald hebben en nu harder aan het controleren zijn.) btw.. mares ? wat rijd je?

Gezondheid lijkt steeds beter te gaan idd, dus vol goede moed :]

Thanks allen. Nu zoeken naar weer een gixxer aus Deutschland O-)

Cadcatz

MF veteraan
28 mei 2003
46.153
1
50
Maarheeze
Gas erop in Cranendonck }) (hoewel ik hoorde dat ze het budget nog niet gehaald hebben en nu harder aan het controleren zijn.) btw.. mares ? wat rijd je?
[off-topic]
Ach...van alles wat :P
de matzwarte(brik 1)
cadeaubrik(brik 2)
't Bolleke(brik 3)
NTVtje(bijna brik)

[me]Cadcatz is een brikker :9
[/me]

[/off-topic]

Controleren doen ze voornamelijk hier bij mij om de hoek :X (Koenraadtweg/Philipsweg) O ja, en op de Moonslaan...

Gezondheid lijkt steeds beter te gaan idd, dus vol goede moed :]
*D

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.399
6
[offtopic]

Ja philips weg rijd ik iedere dag langs.. richting someren/asten/lierop/mierlo.. moet me daar toch meer aan de snelheid houden..

Brikken zijn cool in combinatie met een dopppenset en steek sleutels ;)

[offtopic]

thanks again :)

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.399
6
Ik rijd daar iedere ochtend en avond, lekker met de spits mee..............blegh..

Achja kom waar ik wezen moet.

Laatst bewerkt: