Niet nieuw, maar wel terug

Capoeirist

MF veteraan
14 mrt 2002
10.411
18
Na tijdje non actief te zijn geweest en met gezondheid gesukkelt te hebben ga ik komend jaar weer proberen motor te gassen }) uhmz..rijden :)

So i'm back.... en rustig aan op zoek naar een nieuwe fiets.
 
Na tijdje non actief te zijn geweest en met gezondheid gesukkelt te hebben ga ik komend jaar weer proberen motor te gassen }) uhmz..rijden :)

So i'm back.... en rustig aan op zoek naar een nieuwe fiets.
:} Veel plezier maar weer dan (en misschien kom ik je nog eens tegen op de "mooie" Cranendonckse wegen) :P

Ben iig blij om te lezen dat het gesukkel met de gezondheid minder is geworden (toch?)
 
Gas erop in Cranendonck }) (hoewel ik hoorde dat ze het budget nog niet gehaald hebben en nu harder aan het controleren zijn.) btw.. mares ? wat rijd je?

Gezondheid lijkt steeds beter te gaan idd, dus vol goede moed :]


Thanks allen. Nu zoeken naar weer een gixxer aus Deutschland O-)
 
Gas erop in Cranendonck }) (hoewel ik hoorde dat ze het budget nog niet gehaald hebben en nu harder aan het controleren zijn.) btw.. mares ? wat rijd je?
[off-topic]
Ach...van alles wat :P
de matzwarte(brik 1)
cadeaubrik(brik 2)
't Bolleke(brik 3)
NTVtje(bijna brik)

[me]Cadcatz is een brikker :9
[/me]

[/off-topic]

Controleren doen ze voornamelijk hier bij mij om de hoek :X (Koenraadtweg/Philipsweg) O ja, en op de Moonslaan...

Gezondheid lijkt steeds beter te gaan idd, dus vol goede moed :]
*D
 
[offtopic]

Ja philips weg rijd ik iedere dag langs.. richting someren/asten/lierop/mierlo.. moet me daar toch meer aan de snelheid houden..

Brikken zijn cool in combinatie met een dopppenset en steek sleutels ;)

[offtopic]



thanks again :)
 
Ik rijd daar iedere ochtend en avond, lekker met de spits mee..............blegh..

Achja kom waar ik wezen moet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan