Niet nieuw, wel eindelijk aangemeld..

Old_user54

MF veteraan
23 okt 2004
1.189
0
Hey motormensen,

Lees dit forum dus al tijden, alleen nooit aangemeld...

Wie ben ik, waar woon ik en wat rijd ik:

Ik heet Govert, noem me een raggende ouweman of snelle demente (ben nl. 37). Ik rijd sinds m'n 20ste motor en woon al sinds m'n luiertijd in Leeuwarden.
Ik rijd eigenlijk alleen sportief spul en heb inmiddels tientallen motoren gehad, van GPX600R tot RF900/Blade/FZR/ZXR etc. Mijn actuele genotsspul bestaat sinds 2001 uit een ZX-7R Ninja (zelf nieuw gekocht) en al wat langer uit een Ducati 900Supersport (zo'n type 1 - 900SS) en toen ik wat centen overhad heb ik er ook nog een prachtige Aprilia RSV Mille uit 2001 bijgekocht, simpelweg omdat ik 'm niet kon weerstaan...

Motoren (horen/zien/sleutelen) en motorrijden zijn mijn passie en mijn werk op een Verzekeringskantoor mijn brood. Door alle Gatso's/Undercoverlullo's/Belastinginners en een rotte onderrug rij ik echter steeds een beetje minder op het 'openbare-circuit' en dus neig ik steeds vaker naar wat sessies circuitrijden. (Tot nu toe alleen wat Ducatidemo's, Landelijke motordag, Crt enzo, maar wil dit zeker vaker gaan doen)

Ik zoek dan ook een circuitmotor en heb bovenstaande motoren te koop gezet (op marktplaza/speurders enz en uiteraard op motorforum), maar ik prijs me gelukkig dat ze niet persé weg moeten, dus zien ik ut wel.

Motorgroet aan allen en keep your rubber of the blubber(!),
Goofmeister
:} :] :] :] :] :] :}

 
full
welkom
 
Ik doe alles wat 'faq' zegt over het toevoegen van plaatjes, dus hopelijk is dit één...
8-)
 
Dus niet, dan maar als bijlage...
'(
132489


en anders weet ik ut ook niet meer (ben nu eenmaal geen compu-wizkid vrees ik)
:(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan