Niet op 4 cilinders lopen???

Elnino

MF'er
27 aug 2005
246
0
Roosendaal
Hoi, ik heb een Kawa zxr750 en die loopt bij lagere toeren,zo tot de 4 a 5000 niet op 4 cilinders, ik denk op 3 of zelfs 2.Maar wanneer ik dus op hogere toeren kom loopt hij prima en gaat echt als de brandweer.
Wat zou dit kunnen zijn, ik denk zelf een bougie, maar heeft iemand nog andere meningen voordat ik alles uit elkaar haal????
bedankt
Kees
 
Ik zou er in ieder geval effe een paar nieuwe pitten indraaien,dat zijn de kosten niet.Dan kan je dat alvast uitsluiten.Kabels misschien even inspuiten met een vochtverdrijvend smeermiddel.Als dat niet helpt kun je ook je compressie testen.

Succes !
 
Stationairsproeier van je carb. Flesje carburateur reiniger halen bij de pomp en door je tank gooien. Eventueel een aantal tankbeurten herhalen of de vlotterbakjes aftappen en eventueel carburateurs laten schoonmaken.
 
Maar waarom doet hij het dan bij hogere toeren niet?
Ik denk dat er wel benzine doorstroomt want ik hoorde een soort ontploffing in de uitlaat , volgens mij is dat benzine??

Omdat je stationairsproeiers, gasnaalden + buizen, en hoofdsproeiers hebt, kan hij het in een bepaald toerengebied slecht doen en in een ander gewoon goed, als er wat vervuild is. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan