Niet te geloven, maar ze bestaan dus echt...

adkart

Die hard MF'er
8 aug 2008
623
0
Middelburg
OOST-SOUBURG - Woensdag is in Oost Souburg een 37-jarige man uit de gemeente Goes aangehouden.

De man reed op een onverzekerde motorfiets. Hij bleek tijdens een controle niet in het bezit van een geldig rijbewijs en was onder invloed van alcohol.

Zijn motorfiets is in beslag genomen.


Ben totaal geen politie-fan, maar vind het wel een goede actie dat ze die meneer zijn fiets maar op het bureau gestald hebben....


http://www.hvzeeland.nl/Nieuws/Item?nid=11740
 
En nu is het grote wachten begonnen op de eerste MF'er die vind dat de politie ook in dit geval veel te streng was. :)
Jammer dat die knakker niet ook nog op een gestolen motor zat, dan was het echt helemaa compleet geweest.
 
de politie natuurlijk

:? ECHT????? Ik kan het niet geloven.....Politie zijn toch die jongens die in een auto achter een verkeersbord/struik/boom/lantaarnpaal liggen te slapen/krant lezen/selvservice plegen terwijl de flitser 2 meter verderop zijn werk doet????
 
@TS Wie bestaan echt????

Hij had geen A-rijbewijs dus was in mijn ogen geen motorrijder, ookal bevond hij zich in nog al bijzonder toestand op z'n voertuig....
 
Niemand die er bij verteld dat die man eerst naar het bureau reed om daar iets te vragen en dat men zijn alcohollucht rook en bedacht dat ie met de motor gekomen was...

Kortom, gewoon toeval... ze bestaan dus niet... :W
 
Kijk even naar de plaats, Oost-Souburg. Zeeland dus. Daar wordt 90% van de politiemacht ingezet om verkeersovertreders te snappen dus het is niet zo heel vreemd dat deze man tegen de lamp liep.
 
@TS Wie bestaan echt????

Hij had geen A-rijbewijs dus was in mijn ogen geen motorrijder, ook al bevond hij zich in nog al bijzonder toestand op z'n voertuig....

Er staat alleen dat hij tijdens de controle niet in het bezit was van een geldig rijbewijs. Dat kan van alles betekenen. Dat hij zijn rijbewijs niet bij zich had of dat het getoonde rijbewijs verlopen was of een kopietje, of wat dan ook. Er staat niet dat hij geen A had (al dan niet verlopen).
 
Wat een gezeik.... ik heb ook geen A rijbewijs, en rijd toch bijna elke week motor...
 
toffe boy, hopelijk maak je eens wat materiële schade en wordt er een schadevergoeding jegens jou ingesteld.

Jahoor het studententopic is er ook :W :W :W altijd aardig die jongens..


Als je ff doordenkt... dan zul je maybe begrijpen dat ik het over rijles heb...

EDIT; en koffer.... ja alcohol ook nog... alleen niet als ik moet lessen / rijden ;)
 
Laatst bewerkt:
Jahoor het studententopic is er ook :W :W :W altijd aardig die jongens..


Als je ff doordenkt... dan zul je maybe begrijpen dat ik het over rijles heb...

EDIT; en koffer.... ja alcohol ook nog... alleen niet als ik moet lessen / rijden ;)

geen idee, misschien een optie om het er bij te zetten rekening ermee houdend dat er niet verder nagedacht wordt.
 
Tssss.... Student en dan wekelijks lessen? Die basisbeurs moeten ze idd afschaffen... O-)
 
Tssss.... Student en dan wekelijks lessen? Die basisbeurs moeten ze idd afschaffen... O-)

Wie zegt er dat ik student ben ? :?

Ik verwelkom alleen prof_weetniks, waarvan ik weet dat hij uit het altijd gezellige studententopic komt..

dat wil nog niet zeggen dat ik student ben :N
 
Terug
Bovenaan Onderaan