Niet teruggroetende motorrijders

zwaaien doe ik altijd, ook naar de kit, want die móéten })
alleen naar Angels niet O-) , vergis me ook welles met die replicas, lig dan zelf in een deuk! mij gaat het om Motorrijders, niet om wát ze rijden. dat verhaal van The Wave zegt het beter dan ik kan. :r
ik ben op een K100 gevallen, juist omdáttie zo lilluk was (derhalve; pervert!) en toen bleek het ook nogges een BMW te zijn! nix elitairs aan hoor! vinden HD-rijders misschien ook en die snelle gasten op hun Supersports net zó... mij best!
ik ben nét van R100 naar F650 gegaan, :? omdat die nú de beste bike voor me is :} . wie weet, scheur ik over twee jaar ineens op een buikschuiver! ik ben Harleys langzaamaan óók mooi gaan vinden (nah, die zonder al dat chroom dan!) |(

ik kijk naar het gemeenschappelijke, niet het verschil en al groet je me niet terug, ik heb jou erkend en zwaaide toch al omdat ík rijd, al ben ik nu met die Funduro toenemend aan het oefenen met dat maffe triggertje voor groot licht. :] bij wijze van knipoog. en ik knipoog dit seizoen met meer plezier dan met mooi weer, snappie?



 
Laatst bewerkt:
Valt mij wel op dat er in de zomermaanden meer wordt "gezwaaid" dan in de wintermaanden B|

vind je het gek???

Dan zitten ze allemaal met hun handschoenen aan de handvaten vastgevroren.


o,ja en in de zomer rijden er meer van die blije guppen rond die naar alles wat op een motor lijkt zwaaien :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan