Niet teruggroetende motorrijders

tjeetje, kstond laatst naast een oude bmw bij het stoplicht. En dat ding rammelen! niet te kort! om over de achterbrug nog maar te zwijgen...
En dan op de randweg 10 km/u te langzaam gaan rijden :?


'n zwaai :} naar allen, u motorrijders.
 
Ach je kent het zelf ook vast wel, dat je net effe druk bent met bijvoorbeeld kijken bij inhalen of je zit gewoon wat te dromen of wat dan ook en dat je te laat die tegemoetkomende motorrijder ziet. Je ziet 'm dan nog nét groeten, maar voor teruggroeten is het te laat.......

Dus als ik groet en de andere niet, dan ga ik er vanit dat het geen kwaadwil is. Gek he?

MAzzel,

Roland
 
Belangrijk is het om op de juiste mannier naar niet BMW rijders te zwaaien. Ik gebruik al een tijdje het internationale vriendschaps gebaar en er wordt altijd op gereageerd.
Soms keren ze en rijden zelfs een stukje mee en als je dan stopt zijn die lui altijd aardig, de "no-offence", "mooie motor" etc zijn dan niet van de lucht.


vb gebaar:


.................... ../´¯/)
.................... ,/¯../
.................../ ..../
............./´¯/’.. .’/´¯¯`·¸
........../’/.../... ./......./¨¯\
........(’(...´...´. ... ¯~’...’)
.........\.......... .......’...../
..........’’...\.... ...... _.·´
............\....... .......(
..............\..... ........\
 
Dwaal zwaait naar alle gemotoriseerde voertuigen met drie wielen of minder. Zelfs per vergissing soms naar die brommers die zo op sportjes lijken! Ok, geen goeie zwaaibeurt, maar die jochies hebben de dag van hun leven! (Ok, een glimlach voor een paar minuten). Bedankt voor het verhaal van de wave! Ik zocht het ook al een hele tijd!
 
Ik zwaai uiteraard altijd (naar BMW-rijders he). De rest vrijwel nooit, boeit mij ook niet. Ja sorry hoor, heb het al vaak moeten horen, maar dan rij je zo'n raceding en dan zou ik zwaaien :? Haha koop een motor.

Nee ik zwaai alleen naar m'n eigen soort, zie het als een soort van elite onder de motorrijders.

Best fijn om daar bij te horen :]

BMW POWER

Of, iemand zit hier de boel te stangen wat gezien de reacties heel goed gelukt is.
Of, ik ga een zwart balkje voor mijn vizier monteren.
Ik zwaai willekeurig naar pakweg éénderde van mijn tegemoetkomende motorcollega's.
Niet vanwege dat stuk Beiers plastic waar ik op zit. 't Is meer omdat ik vaak met andere dingen bezig ben.

btw, de meeste motorrijders die niet groeten durven gewoon hun handen niet vanhet stuur te halen. :Z
 
Laatst bewerkt:
NEeeeeeeeejjj niet weer zo'n topic :Z

full
 
even voor de duidelijkheid
BMW rijders zijn mietjes
je koopt toch geen BMW
mn pa had ook een BMW maar om te bewijzen dat ie geen mietje was
heeft ie toen snel een Suzuki gekocht

en ik zwaai trouwens naar alle bikers ook de BMW watjes
alleen niet naar motorscooters smerissen en die BMW met dat dakje dr op
want dat zijn geen bikers
 
Ik zwaai bijna altijd, tenzij ik door een file rijd..

en ja als de ander niet zwaait heb ik zoiets van, dan niet :X
 
Wat zielig.... jij praat over WIJ maar als ik naar je geboorte datum kijk
was JIJ nog een ZAADJE toen ik en vele anderen al motor reden.Jij hebt er
totaal geen steentje aan bijgedragen behalve je grote mond.
Dit lijkt mij de typische instelling van een 'beginnend motorrijder'. Klopt het wat ik denk?

Ik denk dat de tijd je nog wel zal leren dat je BMW-rijders niet tot de normale 'motorrijders' hoeft te rekenen. Wij hebben ons streepje in het vak al verdiend. Zwaaien is iets wat men in de lagere motorkringen doet. Niet wij, als 'BMW-rijders'.

BMW ELITE
POWER TO THE TOURING CLASS
 
Ik wuif altijd, kom soms moe thuis na een ritje, niet van het kneedownoefenen maar van het wuifen, alles op twee wielen ontvangt een groet van mij soms ook de iets te flitsende brommer's.
En zou de 19 jarige jongedame op de bmw een oranje vlagetje op haar snorfiets willen zodat ik dan niet mijn al vermoeide linker tennisarm hoef te gebruiken.
 
Ik zwaai uiteraard altijd (naar BMW-rijders he). De rest vrijwel nooit, boeit mij ook niet. Ja sorry hoor, heb het al vaak moeten horen, maar dan rij je zo'n raceding en dan zou ik zwaaien :? Haha koop een motor.

Nee ik zwaai alleen naar m'n eigen soort, zie het als een soort van elite onder de motorrijders.

Best fijn om daar bij te horen :]

BMW POWER

Dit lijkt mij de typische instelling van een 'beginnend motorrijder'. Klopt het wat ik denk?

Ik denk dat de tijd je nog wel zal leren dat je BMW-rijders niet tot de normale 'motorrijders' hoeft te rekenen. Wij hebben ons streepje in het vak al verdiend. Zwaaien is iets wat men in de lagere motorkringen doet. Niet wij, als 'BMW-rijders'.

BMW ELITE
POWER TO THE TOURING CLASS


:^ :^


:} :} :} :} :} :} :} :}
 
Ik zwaai bijna het hele jaar door.
Als het weer slechter word en je komt niet veel motoren meer tegen dan zwaai ik naar elke motorrijder die ik zie.
 
Wat zielig.... jij praat over WIJ maar als ik naar je geboorte datum kijk
was JIJ nog een ZAADJE toen ik en vele anderen al motor reden.Jij hebt er
totaal geen steentje aan bijgedragen behalve je grote mond.




:} ......

dus daar hebben die bmw rijders hun slechte naam aan te danken...aan dit soort figuren...... O-)


elite pffffffffffff



full






(slaat dus op die bmw rijder,he)
 
Moet stillekes aan gaan denken dat de BMW rijders al even arrogant gaan worden als de Harley boys!?
Ik zwaai naar iedereen. Behalve in een bochtje op snelheid.
Zo zie je maar. 1 klootzak heeft het weeral verknalt voor die andere 10.
 
Moet stillekes aan gaan denken dat de BMW rijders al even arrogant gaan worden als de Harley boys!?
Ik zwaai naar iedereen. Behalve in een bochtje op snelheid.
Zo zie je maar. 1 klootzak heeft het weeral verknalt voor die andere 10.
NO WAY!!!!
Ik zwaai naar iedereen maar het komt ook regelmatig voor dat ik (vooral in de spits) met andere dingen, zoals het verkeer, bezig ben en ik geen tijd heb om ook nog ff vrolijk te zwaaien. Heeft dus niks met mijn BMW of de zgn bijbehorende arrogantie te maken maar met belangrijker dingen dan zwaaien naar andere motorrijders.
Het gebeurt wel regelmatig dat een motorrijder (meestal toch wel van een bepaald merk....) mij overduidelijk ziet en tijd genoeg heeft om te groeten en het niet doet. Dan veranderd mijn hand in een vinger en denk ik 'dan niet lul'.
 
Sinds ik mijn nieuwe spiegels erop heb zitten, ram ik telkens tegen de spiegel als ik mijn hand op wil steken. Dus als iemand ziet dat ik aan mijn spiegel zit te klooien ipv dat ik zwaai, dan heb ik al geprobeerd te zwaaien!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan