Niet teruggroetende motorrijders

Leeuw

Die hard MF'er
19 okt 2004
460
1
Berkel & Rodenrijs
Even voor de gein: Wat denk of mompel jij als een motorrijder jou niet teruggroet.
Ikzelf zeg altijd: "Paardelul! Met je tering brommer"! en ik ben bang dat ik dat eerste woord ook altijd zeg als die wel teruggroet,ik kan er niets aan doen, het is nergens op gebaseerd

Sorry!
 
Ik ben altijd degene die er in trapt B|
Ik zwaai altijd. Vervolgens zwaaien er een stuk of 4 niet terug. Dus ik denk: fuck you en zwaai niet meer. Dan komt er een motorrrijder die heel enthousiast als eerste zwaait :? Dan voel ik me lullig omdat ik dus van schrik niet reagereer.... :P
 
Vanavond wat geleerd van Gorrilazz :.............

wie zoekt die vindt

:Z :Z :Z :Z wordt een beetje moe van zwaaitopics......


:+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zwaai uiteraard altijd (naar BMW-rijders he). De rest vrijwel nooit, boeit mij ook niet. Ja sorry hoor, heb het al vaak moeten horen, maar dan rij je zo'n raceding en dan zou ik zwaaien :? Haha koop een motor.

Nee ik zwaai alleen naar m'n eigen soort, zie het als een soort van elite onder de motorrijders.

Best fijn om daar bij te horen :]

BMW POWER
 
Ik zwaai uiteraard altijd (naar BMW-rijders he). De rest vrijwel nooit, boeit mij ook niet. Ja sorry hoor, heb het al vaak moeten horen, maar dan rij je zo'n raceding en dan zou ik zwaaien :? Haha koop een motor.

Nee ik zwaai alleen naar m'n eigen soort, zie het als een soort van elite onder de motorrijders.

Best fijn om daar bij te horen :]

BMW POWER

homo!!
















































:+
 
pff vandaag maar 2x gegroet naar de vele motoren, had m'n groet-hand nodig voor de koppeling op het moment dat er motoren passeerden. Lekker boeiend.

Beetje sneu om dan meteen in jezelf te gaan schelden als iemand niet groet...
 
Ik zwaai altijd, wat is het probleem?? Zijn toch allemaal tweewielers met een kentekenplaat. Ik snap niet dat BMW rijders zo moelijk doen. Ze rijden OP Een BMW, so does the police. De helft van de pooiers en Wannebees rijdt IN een BMW.

pffff Zwaai gewoon naar iedereen, je zult merken dat je er een goed gevoel van krijgt.



Winterrijders, Zomerrijders, wannebee rijders, verenigd u en zwaai naar mekander!!!!!!

Fritz wordt een beetje moe van segregatie onder motorrijders, terwijl hij juist dacht dat het onder motorrijders juist geen bal uitmaakte wat en hoe.
 
Ik zwaai uiteraard altijd (naar BMW-rijders he). De rest vrijwel nooit, boeit mij ook niet. Ja sorry hoor, heb het al vaak moeten horen, maar dan rij je zo'n raceding en dan zou ik zwaaien :? Haha koop een motor.

Nee ik zwaai alleen naar m'n eigen soort, zie het als een soort van elite onder de motorrijders.

Best fijn om daar bij te horen :]

BMW POWER

jij hebt het waarschijnlijk nooit helemaal begrepen concludeer ik uit je reactie :)

sta zelf altijd vreemd te kijken van mensen die uitbundig groeten op de snelweg, net alsof ik dáarop let ;)


ps. btw bwm elite? dan koop ik me ook wel zo'n guzzi met hangtieten dat ik er ook bij hoor })
 
Ik zwaai altijd, wat is het probleem?? Zijn toch allemaal tweewielers met een kentekenplaat. Ik snap niet dat BMW rijders zo moelijk doen. Ze rijden OP Een BMW, so does the police. De helft van de pooiers en Wannebees rijdt IN een BMW.

pffff Zwaai gewoon naar iedereen, je zult merken dat je er een goed gevoel van krijgt.



Winterrijders, Zomerrijders, wannebee rijders, verenigd u en zwaai naar mekander!!!!!!

Fritz wordt een beetje moe van segregatie onder motorrijders, terwijl hij juist dacht dat het onder motorrijders juist geen bal uitmaakte wat en hoe.
Dit lijkt mij de typische instelling van een 'beginnend motorrijder'. Klopt het wat ik denk?

Ik denk dat de tijd je nog wel zal leren dat je BMW-rijders niet tot de normale 'motorrijders' hoeft te rekenen. Wij hebben ons streepje in het vak al verdiend. Zwaaien is iets wat men in de lagere motorkringen doet. Niet wij, als 'BMW-rijders'.

BMW ELITE
POWER TO THE TOURING CLASS
 
Dit lijkt mij de typische instelling van een 'beginnend motorrijder'. Klopt het wat ik denk?

Ik denk dat de tijd je nog wel zal leren dat je BMW-rijders niet tot de normale 'motorrijders' hoeft te rekenen. Wij hebben ons streepje in het vak al verdiend. Zwaaien is iets wat men in de lagere motorkringen doet. Niet wij, als 'BMW-rijders'.

BMW ELITE
POWER TO THE TOURING CLASS

Haha humor, Vertel mij waarom jullie BMW rijders dan al het streepje in het vak hebben verdient. Elke debiel met een A bewijs kan een BMW kopen.
Gezien jouw leeftijd ben je pas net 25 kw af
 
je kan m wel zo kopen maar je moet wel enorm stevig in je schoenen staan wil je met zo'n lelijk ding de weg op gaan, inderdaad bmw rijders elite; ouwe lullen en mensen zonder smaak ;)
 
je kan m wel zo kopen maar je moet wel enorm stevig in je schoenen staan wil je met zo'n lelijk ding de weg op gaan, inderdaad bmw rijders elite; ouwe lullen en mensen zonder smaak ;)
full
geweldig
 
ik zwaai naar niemand , en al helemaal niet naar de zo genaamde BMW ELITE ...
full
 
zo wie zo niet naar voertuigen die eigelijk op 4 wielen hadden moeten rijden
 
Terug
Bovenaan Onderaan