Niet verstuurde tekst wordt bewaard

M14

MF veteraan
30 okt 2010
1.407
259
In ieder geval onder Android / Chrome:

Ik heb al verschillende keren gehad dat ik een reactie type en denk 'laat maar'. Vervolgens sluit ik het tab of browse ik naar een andere pagina.

Wanneer ik een tijd later besluit ergens anders op te reageren, dan staat daar de eerder getypte tekst nog in het reactie veld. Super irritant. En wanneer je iemand quote schuift de eerder getypte tekst dusdanig ver naar boven dat je niet eens door hebt dat het er staat.

Iemand een idee hoe dit komt en hoe het kan worden voorkomen? Of is dit een onderdeel van de forum software? Alle andere fora waar ik regelmatig post kennen dit issue niet.
 
It's not a bug, it's a feature 😉

Dat zit inderdaad ingebakken in de software om te voorkomen dat hele stukken text per ongeluk weggeklikt kunnen worden.
Als ik het goed heb worden de texten max 24 uur bewaard.

Als je dit maar weet, kan je de texten eerst verwijderen voor je de pagina afsluit. Om te voorkomen dat ze ergens anders weer tevoorschijn komen.
 
Laatst bewerkt:
op de PC is het ideaal omdat wij mannen niet kunnen multitasken ....ben ik net bezig met een lap tekt tikken wil de vrouw even de giro checken ......
kom ik daarna weer terug staat mij hele verhaal er nog ............da's toch allemachtig prachtig
 
Als je dit maar weet, kan je de texten eerst verwijderen voor je de pagina afsluit. Om te voorkomen dat ze ergens anders weer tevoorschijn komen.
Echt niet, als je alles weghaalt haal je niks weg, je moet echt een punt zetten of iig één karakter
 
Echt niet, als je alles weghaalt haal je niks weg, je moet echt een punt zetten of iig één karakter
Ook dat werkt niet. Als je bijvoorbeeld een keer op de reageer knop drukt staat er een quote, die blijft je achtervolgen, dagenlang. Ook overtypen help niet...

@Duderuud zet het zooien aan de dijk om er een keer naar te kijken?

It's not a bug, it's a feature

Dan zit er namelijk toch een bug in die feature
 
  • Leuk
Waarderingen: M14
Kan je de onthouden concepten niet verwijderen via de opmaak-balk?

concept.PNG
 
Terug
Bovenaan Onderaan