Niet wakker worden levensbedreigender dan motorrijden

Status
Niet open voor verdere reacties.

___Ray___

MF veteraan
In memoriam
22 feb 2006
7.117
216
Het gaat de laatste tijd weer goed met de discussies over het motorrijden en het gevaar ervan maar volgens mij sterven ieder jaar nog steeds de meeste mensen in bed.
Dus tijd voor een discussie over wat we gaan doen aan de gevaren van slapen 8-)
Het is een tijdrovende bezigheid en 's morgens kan ik ook niet meteen zeggen dat ik fit ben, het oude diesel syndroom :+
 
Het gaat de laatste tijd weer goed met de discussies over het motorrijden en het gevaar ervan maar volgens mij sterven ieder jaar nog steeds de meeste mensen in bed.
Dus tijd voor een discussie over wat we gaan doen aan de gevaren van slapen 8-)
Het is een tijdrovende bezigheid en 's morgens kan ik ook niet meteen zeggen dat ik fit ben, het oude diesel syndroom :+

Daarom slaap ik niet meer :N

Veel te gevaarlijk! Ik zou mezelf dood slapen..

Maar het is zo lekker om te slapen! 't lijkt wel een soort drugs
 
Laatst bewerkt:
_O-

www.ishetalvrijdag.nl

hmm nee nog niet...

hmm dan maar zereneus op ingaan :P

1/3 van een mensen leven word in bed gespendeerd terwijl een gemiddelde motorrijder nog geen 1/10 van zijn tijd op de motor spendeert (wat resulteert in 2.2 uur per dag)

als je het procentueel gelijk gaat trekken is motorrijden nog steeds gevaarlijker als slapen, daarnaast is slapen een veilige bezigheid zolang je maar gezond bent, en niet met een koptelefoon op je oren of iets anders met draad gaat slapen... of met een mes in bed of pistool onder je kussen oid
 
De overheid interpreteert de cijfers ook altijd zoals zij het graag willen zien dus ik hou het er ook op dat er gewoonweg meer mensen in bed sterven O-)
 
_O-

www.ishetalvrijdag.nl

hmm nee nog niet...

hmm dan maar zereneus op ingaan :P

1/3 van een mensen leven word in bed gespendeerd terwijl een gemiddelde motorrijder nog geen 1/10 van zijn tijd op de motor spendeert (wat resulteert in 2.2 uur per dag)

als je het procentueel gelijk gaat trekken is motorrijden nog steeds gevaarlijker als slapen, daarnaast is slapen een veilige bezigheid zolang je maar gezond bent, en niet met een koptelefoon op je oren of iets anders met draad gaat slapen... of met een mes in bed of pistool onder je kussen oid

Jah dat slaapt niet lekker, steeds die harde loop die in je oor prikt :+
 
_O-

www.ishetalvrijdag.nl

hmm nee nog niet...

hmm dan maar zereneus op ingaan :P

1/3 van een mensen leven word in bed gespendeerd terwijl een gemiddelde motorrijder nog geen 1/10 van zijn tijd op de motor spendeert (wat resulteert in 2.2 uur per dag)

als je het procentueel gelijk gaat trekken is motorrijden nog steeds gevaarlijker als slapen, daarnaast is slapen een veilige bezigheid zolang je maar gezond bent, en niet met een koptelefoon op je oren of iets anders met draad gaat slapen... of met een mes in bed of pistool onder je kussen oid

Jou dag heeft 22 uur? :')
 
'Slapen gevaarlijker dan motorrijden' > 'In bed liggen gevaarlijker dan motorrijden'


Voor de nuance O-)
 
veel mensen sterven in bed niet omdat ze daar nu eenmaal veel tijd doorbrengen waardoor de kans het grootst is daar te sterven. Ook sterven niet veel mensen in hun slaap.

Waar het mis gaat is het wakker worden. De versnelling die het hart moet maken van slaaptoestand naar wakker zijn kan net teveel zijn voor een oud hart.

Het wordt oude mensen ook aangeraden geen middagdutje te doen maar dat dutje te vervangen door een rust zonder slaap.

Als ze zeggen dat iemand vredig in zijn slaap is gestorven is de kans vrij groot dat die persoon overleed tijdens het wakker worden.

Sex wil ook nog wel eens fataal zijn voor een hart.
 
'In bed liggen gevaarlijker dan motorrijden' > 'Niet wakker worden levensbedreigender dan motorrijden'

Ok, zo dan?
 
Hmmmmm, als je nu van je motor wordt afgereden, en daardoor in "slaap" valt.
Waar valt dat dan onder ?????
 
'In bed liggen gevaarlijker dan motorrijden' > 'Niet wakker worden levensbedreigender dan motorrijden'

Ok, zo dan?

Vraag me af of dat het duidelijker maakt.
Niet wakker worden, hoeft niet noodzakelijk in bed te zijn of in je slaap. (toch???)

Als je dagdroomt, ben je dan wakker ?
 
Ik had wel snel een slotje verwacht maar volgens mij gaat dit topic een record neerzetten met de meeste titel aanpassingen :+
 
Het gaat de laatste tijd weer goed met de discussies over het motorrijden en het gevaar ervan maar volgens mij sterven ieder jaar nog steeds de meeste mensen in bed.
Dus tijd voor een discussie over wat we gaan doen aan de gevaren van slapen 8-)
Het is een tijdrovende bezigheid en 's morgens kan ik ook niet meteen zeggen dat ik fit ben, het oude diesel syndroom :+

Er zijn ook een heleboel mensen (misschien wel de meeste) die in het ziekenhuis overlijden.

Ik vind dat we die 'dodenhuizen' eigenlijk maar eens moesten verbieden!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan