Niet weer zo'n zwaai toppic? Nee toch niet

je moet ook niet je middelvinger opsteken...
full
 
Was het niet te bochtig? Duitsers kunnen alleen maar rechtuit rijden en als er bochten dreigen zijn durven ze de handen niet meer van het stuur te halen 8-)
 
Was het niet te bochtig? Duitsers kunnen alleen maar rechtuit rijden en als er bochten dreigen zijn durven ze de handen niet meer van het stuur te halen 8-)

Oke dat verklaart het voor mij, zat op een leuk slinger weggetje toen ik de meeste motorrijders tegen kwam.
Zal volgende keer alleen maar op de autobahn blijven. :W

Zo, weer een probleem opgelost. :+
 
Waren het niet onze vrienden van de grootste motortoerritvereniging van de wereld want die zwaaien ook nooit. Dat mag namelijk niet want dan worden ze geroyeerd van de club en vervalt de garantie van h-d. Affijn nu er in dit topic weer veel gezwaaid word zal je wel weer zijn afgekoeld en bijgekomen. Toch handig al die wapperende handjes bij zulk warm weer als dit. Misschien is het fenomeen zwaaien wel iets typisch nederlands en wordt dit geschaard onder tulpen, molens, kaas, klompen, koekje erbij en zwaaien naar collega motorrijders. Het fijne weet ik er ook niet van maar het zou zomaar kunnen.
 
Zwaaien wasdat???

Ik zwaai als het kan. Iig niet op de snelweg, voor de verkeerslichten met ingetrokken koppeling, in bochten, tijdens 'sportief rijden' en meer van zulke verkeerssituaties..... :) .
 
Terug
Bovenaan Onderaan