negentiendrieentachtig
Die hard MF'er
- 27 okt 2022
- 333
- 170
Mijn oude kabel is stuk gegaan dus ik heb een vervanging besteld hier:
Ik zie natuurlijk dat die exact gemaakt is voor mijn model, dus heb er verder ook niet bij nagedacht en gewoon die besteld.
Echter viel me tijdens het omruilen van de oude en de nieuwe op dat ze iets anders gemaakt zijn, dit is inprincipe geen probleem zolang het gewoon goed past. Wat het ook wel doet maar ik betwijfel of ik het juist heb gedaan.
Na ik het metalen stukje door het gele rondje breng heeft die nog erg weinig afstand tot de koppelingshendel op het blok zelf. De gele streep is waar die eerst zat en heb hem echt ver moeten draaien om hem te kunnen koppelen.
Buiten dat functioneert die wel gewoon redelijk, de speling is correct en het bijtpunt is ongeveer hetzelfde. Maar hij is ONWIJS zwaar vergeleken met de oude. Ik moet echt een groot deel meer kracht uitoefenen om de koppeling in te halen.
Nu werkt het allemaal wel maar dit gevoel zit mij niet echt lekker. Is zoiets normaal? Hij is al wel ingesmeerd uit de fabriek (had geprobeerd voor ik hem had gekoppelt)
Mijn oude kabel zag er meer zo uit:
CLUTCH CABLE SUZUKI GSX400F & GS650G 58200-33200 [58200-33200/58200-33X00] - €14.50 : Roukama Motorcycle Parts, The most complete motorcycle spares shop in Europe
Roukama Motorcycle Parts CLUTCH CABLE SUZUKI GSX400F & GS650G 58200-33200 [58200-33200/58200-33X00] - CLUTCH CABLE SUZUKI GSX400F & GS650G 58200-33200Fits : GS 650 / GSX400F Fabr. Ref.: 77223320 Barcode/EAN: 4043981090895 Original-Nr.: 58200-33200 58200-33X00 58200-34210 Suzuki GSX 400 FE Katana...
www.japparts.nl
Ik zie natuurlijk dat die exact gemaakt is voor mijn model, dus heb er verder ook niet bij nagedacht en gewoon die besteld.
Echter viel me tijdens het omruilen van de oude en de nieuwe op dat ze iets anders gemaakt zijn, dit is inprincipe geen probleem zolang het gewoon goed past. Wat het ook wel doet maar ik betwijfel of ik het juist heb gedaan.
Na ik het metalen stukje door het gele rondje breng heeft die nog erg weinig afstand tot de koppelingshendel op het blok zelf. De gele streep is waar die eerst zat en heb hem echt ver moeten draaien om hem te kunnen koppelen.
Buiten dat functioneert die wel gewoon redelijk, de speling is correct en het bijtpunt is ongeveer hetzelfde. Maar hij is ONWIJS zwaar vergeleken met de oude. Ik moet echt een groot deel meer kracht uitoefenen om de koppeling in te halen.
Nu werkt het allemaal wel maar dit gevoel zit mij niet echt lekker. Is zoiets normaal? Hij is al wel ingesmeerd uit de fabriek (had geprobeerd voor ik hem had gekoppelt)
Mijn oude kabel zag er meer zo uit: