Niet-zo-gelukkig nieuwjaar: motor afgebrand door vuurpijl

Een maatje van mij heeft pas een volledig houten schuur gekocht.
Soort bouwpakket, met deuren / ramen etc.
Prijs was goed betaalbaar iig, en in diverse maten verkrijgbaar.

Misschien een optie voor jullie?
Kan jij daar misschien een adres of website van vermelden aub?
Ben me aan het oriënteren en zou het zeer kunnen waarderen ...
 
www.azalp.nl, hebben we inderdaad ook zitten kijken. Waarschijnlijk gaan we echter zelf een bouwwerkje op maat bouwen. Niet persé goedkoper, maar dan kan het wel precies op maat, betonnen vloer gieten, medunkt een rolluik met afstandsbediening als deur... soort mini-garage naast m'n schuurtje. Zoiets kan ik bouwtechnisch zelf wel uittekenen, en ik heb handige vrienden om me te helpen met de uitvoer. 😁
 
  • Leuk
Waarderingen: JuH
www.azalp.nl, hebben we inderdaad ook zitten kijken. Waarschijnlijk gaan we echter zelf een bouwwerkje op maat bouwen. Niet persé goedkoper, maar dan kan het wel precies op maat, betonnen vloer gieten, medunkt een rolluik met afstandsbediening als deur... soort mini-garage naast m'n schuurtje. Zoiets kan ik bouwtechnisch zelf wel uittekenen, en ik heb handige vrienden om me te helpen met de uitvoer. 😁

Als je je schets in Autocad wil hebben laat maar iets weten.
 
Ik moest er nog aan denken gister. Had snel nog even alle dekzeilen uit de tuin gehaald.
Was achteraf niet nodig. Er was weliswaar veel vuurwerk, maar geen pijlen.
 
Damn... Dit zou toch een van de grootste nachtmerries zijn zeg....-O-:(
Heel veel sterkte en succes met de afhandeling
 
Alles goed gegaan afgelopen nacht @Bart_T? O-)

Hahaha, jah, we hebben geleerd van de vorige keer. Beide motoren hebben de afgelopen week in de schuur gestaan. Waarom hebben we dat vorig jaar niet gedaan, vraagt u? Wel... we dachten dat het niet paste. Maar afgelopen november hebben we die schuur helemaal leeg geruimd, en met wat klooien, tillen, kantelen en eindeloos steken kunnen beide fietsjes "gewoon" in de schuur. De CMX staat er al weer een tijdje, de mijne heb ik voor de jaarwisseling erbij gezet. Binnenkort haal ik ze er weer uit, als de weersomstandigheden weer een pretritje toelaten.

Over een paar maanden verhuizen we. Plannen voor de motorschuur zijn al helemaal vastgelegd voor in de nieuwe tuin. Daar staan ze een stuk veiliger en makkelijker. 😁

@BoyB No worries, nog ruim voor het seizoen was de nieuwe CMX al binnen. Die is inmiddels al bijna aan z'n volgende onderhoudsbeurt toe. 😏
 
@BoyB No worries, nog ruim voor het seizoen was de nieuwe CMX al binnen. Die is inmiddels al bijna aan z'n volgende onderhoudsbeurt toe. 😏

Haha... Ja zag te laat dat het een bericht van 01/01/20 was... Nog even wennen aan '21 zullen we maar zeggen... :P
Desalniettemin blijft het natuurlijk een nachtmerrie als zoiets gebeurd....
 
Enniewee, vuurpijlen gaan als het goed is omhoog, maar komen ook weer naar beneden en dus heb ik een deuk in het dak van de auto.

Maar dat is niet zo erg als die Belg, die boven zijn vuurpijl ging hangen om te kijken waarom hij het niet deed.

 
28 jaar nog maar en dat is nutuurlijk ongelooflijk triest, maar hij steekt een vuurpijl aan, die gaat niet omhoog en dan gaat hij er vlakbij kijken waarom hij het niet doet.

Dat is wel het domste wat je kunt doen, zeker een minuut of vijf wachten voor je actie onderneemt.
 
Enniewee, vuurpijlen gaan als het goed is omhoog, maar komen ook weer naar beneden en dus heb ik een deuk in het dak van de auto.

Maar dat is niet zo erg als die Belg, die boven zijn vuurpijl ging hangen om te kijken waarom hij het niet deed.



Zo heb ik een paar jaar geleden een deuk in m'n motorkap gehad, een dikke stok van een vuurpijl lag naast de auto.
 
Alles goed gegaan afgelopen nacht @Bart_T? O-)
Alles stond bij mij binnen, behalve mijn tuinstoeltjes :(

WhatsApp Image 2021-01-01 at 13.41.18.jpeg
WhatsApp Image 2021-01-01 at 13.38.31.jpeg


Die heb ik nog niet terug... ;( en dat zal niet meer gebeuren ook.
 
Missschien is er nog iemand die teveel zuipt, naast de pot pist, midden op de weg loopt, met de buurvrouw neukt....................allemaal met een t.
Dat is inderdaad allemaal met een t. Maar de derde persoon enkelvoud van willen niet. Dat was ten tijde van mijn vorige post al zo (precies een jaar geleden! :) ), en nou nog steeds.
 
Ik wilde dat helemaal niet melden. Om oeverloze discussies over het hoe of het al dan niet beveiligen te voorkomen
 
Terug
Bovenaan Onderaan