Niet zo lieve icons

euh weetje wat ik nou niet snap hoe krijgen jullie die icoontjes zo enorm scherp?!?!
hm ja ik heb alleen paint nou kan je daar niet zo belachelijk veel mee *D
 
euh weetje wat ik nou niet snap hoe krijgen jullie die icoontjes zo enorm scherp?!?!
hm ja ik heb alleen paint nou kan je daar niet zo belachelijk veel mee *D

Ik gebruik fotoshop het pakket voor foto\'s te bewerken.
De animated gifjes maak ik met Macromedia fireworks. Af en toe maak ik ook de jpgjes met fireworks
 
Hmm... ok, dan is het goed..

Maar toch vind ik dat je die andere ook moet wijzigen. :P

Ff iets anders, BBS ook jij maakt je schuldig aan het verspillen van kostbare webruimte.
Hier jouw icon :

icon60.jpg


Ipv 8,5k is ie nu maar 2k
 
euh weetje wat ik nou niet snap hoe krijgen jullie die icoontjes zo enorm scherp?!?!
hm ja ik heb alleen paint nou kan je daar niet zo belachelijk veel mee *D

Deze had je ook kunnen gebruiken :

vignet2.jpg

of deze
coke.jpg
of
wheelie2.jpg


Okay who is NEXT?

En ik zal jullie voor zijn ik heb niks te doen vandaag op werk 8-)
 
Laatst bewerkt:
En goed comprimeren, foei foei Helldesker jouw icoontje is maar liefst 4,5k groot terwijl ie ook makkelijk 2k had kunnen zijn :

icoontje.jpg

Pff het is al een gifje... Poohbeer moet niet zo zeuren... Hij zit op zijn werk, kan hem het rotten dat de opbouw van de pagina 2 sec langer duurt... ( anders verveeld ie zich toch maar }) )
 
Is de mijne niet te groot dan? :) Kut met dit weer werken, ga liever naar het strand.

Die van jou is idd ook schandalig groot, maarliefst 6k.
Maar gelukkig voor jou is dat jezelf aangeeft, daarom bespaar jezelf voor zware kritiek van mij.

Hier is jou icon :

96_2.gif

Oeps sorry de verkeerde dit is hem
94_2.jpg
hij is nu 1,7k
 
Laatst bewerkt:
Pff het is al een gifje... Poohbeer moet niet zo zeuren... Hij zit op zijn werk, kan hem het rotten dat de opbouw van de pagina 2 sec langer duurt... ( anders verveeld ie zich toch maar }) )

Het gaat om het principe, Helldesker.
Je gaat toch ook geen 1000 gulden uitgeven aan iets wat je ook voor 10 gulden kunt kopen?
:+
 
Hmm.. wil ik het icon vervangen, lukt het me niet.
Kheb hem gehost op GOT. Hij geeft een stomme error
bij het uploaden. \ '(

Heeft iemand nog 2,5k webspace voor me?
 
Heb hier alleen imaging standaard op de PC staan en daar kan ik een jpg bestand wat ik wil bewerken niet eens mee openen.
Ga eens kijken wat we illegaal kunnen downen :+
 
Het gaat om het principe, Helldesker.
Je gaat toch ook geen 1000 gulden uitgeven aan iets wat je ook voor 10 gulden kunt kopen?
:+

Hier zie ik de logica niet achter.... :?
Wat heeft mijn KLEINE icoontje daarmee van doen :? Hij is verdorie al kleiner dan de \"geeiste\" 10 k... dus. :(
En voor de rest, ik zie het probleem zoiezo al niet... Het begint hier op stiekum al weer een beetje op GoT te lijken :(
 
Hier zie ik de logica niet achter.... :?
Wat heeft mijn KLEINE icoontje daarmee van doen :? Hij is verdorie al kleiner dan de \"geeiste\" 10 k... dus. :(
En voor de rest, ik zie het probleem zoiezo al niet... Het begint hier op stiekum al weer een beetje op GoT te lijken :(

MMM iemand die mij niet begrijpt, dat maak ik bijna nooit mee. (cynisch)
Ik zat maar een beetje te dollen hoor Helldesker, moet echt niet denken dat het hier zo\'n dictatuur als bij GOT word.

Ik vond het gewoon leuk om wat te doen hebben, dus daarom ben ik iedereen\'s icoontje wat gaan verkleinen.
 
Op Vrijdag 24 augustus 2001 14:58 schreef J.W het volgende:MMM iemand die mij niet begrijpt, dat maak ik bijna nooit mee. (cynisch)
Je MEENT ut })
Ik zat maar een beetje te dollen hoor Helldesker,
Weet ik :P
moet echt niet denken dat het hier zo\'n dictatuur als bij GOT wordt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan