Nieuw: Aquamarijn

Aquamarijn

Rookie
12 nov 2004
1
0
Breda
Hoi, ik ben nieuw hier.
Ik rijd zelf (nog) geen motor, maar ik heb een zoon van 8 (bijna 9) die helemaal gek is van motorcross etc.
Hij probeert mij er al geruime tijd van te overtuigen dat een paar honderd euro voor een crosser "best te doen" is. Daar ben ik het niet geheel mee eens ;-)
Ik ben nu op zoek naar motorcross clubs/terreinen en andere kids van zijn leeftijd die crossen. Hij heeft namelijk zelf never nooit niet op een motor gezeten en het lijkt me een goed plan eerst eens te ervaren wat zoiets "in het echt" is.
Helaas ben ik totnogtoe bar weinig bij ons in de buurt (Breda) tegengekomen, dus dat ben ik van plan op dit forum na te vragen.
 
full


Leuk dat je dat initiatief neemt voor je zoontje!
ik zou alleen niet weten waar zoiets is.. Maar er zullen hier op dit forum vast en zeker mensen zitten die hier meer over weten!
Veel succes en plezier! :)
owja, motorrijden is heel leuk hoor ;)
 
Hoi, ik ben nieuw hier.
Ik rijd zelf (nog) geen motor, maar ik heb een zoon van 8 (bijna 9) die helemaal gek is van motorcross etc.
Hij probeert mij er al geruime tijd van te overtuigen dat een paar honderd euro voor een crosser "best te doen" is. Daar ben ik het niet geheel mee eens ;-)
Ik ben nu op zoek naar motorcross clubs/terreinen en andere kids van zijn leeftijd die crossen. Hij heeft namelijk zelf never nooit niet op een motor gezeten en het lijkt me een goed plan eerst eens te ervaren wat zoiets "in het echt" is.
Helaas ben ik totnogtoe bar weinig bij ons in de buurt (Breda) tegengekomen, dus dat ben ik van plan op dit forum na te vragen.

Welkom alvast op dit forum! Wederom iemand uit de buurt :P

Je rijdt zelf nog geen motor, maar je bent er wel mee bezig? Of staat het halen van dat gewild rose papiertje ergens op de lange-termijnplanning? :9 .

Overigens, ik ken geen crossterrein in de omgeving van Breda. Maar ik denk dat dit topic: Crossterrein Breda misschien wat nuttige informatie voor je heeft.

En anders kun je eens kijken in de Motorcross-sectie van http://motorrace.pagina.nl.
 
Hoi, ik ben nieuw hier.
Ik rijd zelf (nog) geen motor, maar ik heb een zoon van 8 (bijna 9) die helemaal gek is van motorcross etc.
Hij probeert mij er al geruime tijd van te overtuigen dat een paar honderd euro voor een crosser "best te doen" is. Daar ben ik het niet geheel mee eens ;-)
Ik ben nu op zoek naar motorcross clubs/terreinen en andere kids van zijn leeftijd die crossen. Hij heeft namelijk zelf never nooit niet op een motor gezeten en het lijkt me een goed plan eerst eens te ervaren wat zoiets "in het echt" is.
Helaas ben ik totnogtoe bar weinig bij ons in de buurt (Breda) tegengekomen, dus dat ben ik van plan op dit forum na te vragen.
Welkom op MF ene kennis genoeg hier en daar......... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan