Nieuw bij de RDW, hoeveelste hands is jouw motor

Motor:
2e eigenaar in 6 jaar.

Auto:
2e eigenaar in 22 jaar. Hèhè..
 
3e eigenaar sinds 2003. Klopt het verhaal van de toenmalige verkoper dus inderdaad, dat hij hem van de eerste eigenaar had gekocht.

Van de XT ben ik numero 4, sinds 2004. Is eigenlijk uit 98 dus geen idee hoeveel Duitsers er al op gereden hebben :P
 
Als je een motor/ auto koopt bij een dealer/ garage, wordt deze ook weer gezien als een eigenaar. Dus kan er niet zoveel mee.
 
3e eigenaar sinds 99. de vorige eigenaar heeft dus niet gelogen dat hij de 2e was.

voor auto geldt 'tzelfde maar dat wist ik al vrij zeker, want de auto is van kennissen geweest :P

mooie toevoeging aan de site!
 
Voor de mensen die klagen dat het niet klopt:

Niet elke eigenaar heet Han(d)s! :+
 
Kon je bij Autoweek kentekencheck al zien.

Motor 1 is 3e eigenaar
Motor 2 is 2e eigenaar (na import uit DE)
Motor 3 is 104e eigenaar :? EDIT: 4e volgens RDW :) valt mee voor een fiets van 30 jaar oud :)
 
Laatst bewerkt:
haha, een 5 ipv een 7 ingetyped;
kenteken hoort bij precies dezelfde motor(toeval??!!)! daardoor had k t eerst niet eens door.
maar ik kreeg argwaan toen stond dat de motor al sinds 2009 op naam stond(heb k afgelopen jaar gekocht) toch nog eens checken, cijfertje veranderen en toen klopte het wel :P maf.

maar ik ben 5e eigenaar sinds 1994. wel aardig.
 
Informatie klopt niet helemaal.

Ik heb mijn off roadje gekocht in '93 of 94, bouwjaar 1981, die heb ik 13 jaar later weer verkocht, die man heeft hem nu nog steeds.
De site geeft aan dat ie 2 eigenaren heeft gehad.
 
hier is het makkelijk...alles is nieuw gekocht, auto en motor.
dus hoef ik toch niet te kijken :+
 
Laatst bewerkt:
Mmm, van een van de motoren, de Suzuki Katana ben ik de zevende eigenaar.
Heb alleen het frame ervan liggen. ;)
 
Die poes van mij is al door 3 anderen bereden voor mij... Heeft ze nooit tegen me verteld. Ben gelukkig wel degene die er het meest op heeft mogen rijden :+


Even een vraag, mijn motor heeft een maximale snelheid van 0 km/u volgens de RDW maar is dat dan rechtsgeldig? Anders rem ik nooit meer af voor flitsers :]
 
Laatst bewerkt:
Aantal eigenaren privé / zakelijk = 5 / 0

ik nam aan dat ik de derde was... ehmmm interessant

Waarschijnlijk tellen de overschrijvingen naar een handelsvoorraad van een dealer ook mee. Zakelijk kán in principe alleen vermeldt worden in het geval het een "BTW" voertuig is en dus géén "Marge" (vaak een lease constructie, maar hoeft niet persé).

Éénmaal "Marge" geworden kan er nooit meer een "BTW" voertuig van gemaakt worden (EX Lease voertuigen zullen dus een 1/1, 0/2, 2/1.... en verder kunnen krijgen, waarbij 0/2 een overschrijving is tussen 2 leasemaatschappijen/bedrijven).
 
Laatst bewerkt:
puzzeltje:

Wat klopt hier niet?
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan